szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: Fucker » ndz gru 30, 2012 20:32

munior,

Nie ma co polemizować, bo są różne przypadki z pompami i czasami można je uratować, tym bardziej, jak ktoś ma leżeć 3 pompy na części.
Najgorsze są pompy które były zdemontowane z auta i leżały długo na półce. Z ropy zrobił się żółty osad i po włożeniu ponownie na auto takie pompy się przycinają.
munior pisze:To że na górze pierscienia jest rdza ,nie znaczy że się przycina
Problemu nie widzę, da się wyczuć palcem, czy się przycina. Ale o tym pewnie wiesz.

speckom,

Wystarczy jeden raz zatankować kiepską ropę i pompę masz załatwioną.
Jeżeli masz takie cyrki z opiłkami radzę doszczętnie rozebrać pompę. Kupić nowe uszczelki i z tych trzech pomp zrobić jedną. Tylko głowiczkę przekładaj zawsze kompletną. Sprawdź też, czy sitka nie przytkane.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: munior » ndz gru 30, 2012 21:49

Fucker pisze:Najgorsze są pompy które były zdemontowane z auta i leżały długo na półce. Z ropy zrobił się żółty osad i po włożeniu ponownie na auto takie pompy się przycinają.
To jeszcze pół biedy :hmm: najgorsze są takie które leżały bez ropy , na sucho ...wszystko stoi i nie ruszy samo za nic ,nawet jak zalejemy ropką :kac:
Fucker pisze:Wystarczy jeden raz zatankować kiepską ropę i pompę masz załatwioną.
Ano właśnie ,wystarczy raz i po gładziach :-( fabryka opiłków uruchamia produkcję :chytry: i nic już pompy nie uratuje :rozpacz: Dlatego lejąc ropę z nie pewnych żródeł ,dobrze jest zapobiegawczo dolewać oleju do dwusuwów ,najlepiej półsyntetycznego ...0,4litra oleju na 50-60 litrów paliwa nie zaszkodzi ,a może uratować nam pompę :hmm: Do czerwonej orężady ,jak ktoś śmiga ,także wskazane :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: Fahoo » ndz gru 30, 2012 23:17

munior, a czemu pół syntetyk?/
ja leje do pompek full syntetyk bezpopiołowy 0,5l/55-60l


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: speckom » ndz gru 30, 2012 23:37

no ja lalem wszystko co z ... Zpuszczali.....po dwa.czasem po 3zeta.wiec przez rok zaoszczedzilem na 10 pomp... .
A ta pompa z sdi kupiona byla zalana.kompletna.czysta w srodku .nastawnik tez.


nie ma mnie

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: munior » ndz gru 30, 2012 23:54

Fahoo pisze:munior, a czemu pół syntetyk?/
ja leje do pompek full syntetyk bezpopiołowy 0,5l/55-60l
Nie no syntetyk jeszcze lepszy ,pompki bardziej wrażliwe ,ważne żeby czymś polepszyć smarowanie ,a to już wedle uznania i zasobności portfela :grin:
speckom pisze:no ja lalem wszystko co z ... Zpuszczali.....po dwa.czasem po 3zeta.wiec przez rok zaoszczedzilem na 10 pomp.
To fakt ,ja też nie wybrzydzam :jezor: i choć jedną pompę już też załatwiłem kiepskim paliwem , czasem oleju doleje ,czasem nie ,ale nie widzę problemu , bo sprawdzonych i uszczelnionych pomp trochę mam na zapas ,większość ze zdrowymi tłoczkami 11mm ...tyle już ich przerzuciłem u siebie testując ,że zmianę robię rutynowo w ok. 30-40minut :grin: ale w audi 80 to szybki temat ,bo dostęp do wszystkiego elegancki


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

tower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 18:37
Lokalizacja: Toruń

Re: szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: tower » pn gru 31, 2012 09:44

munior, Fahoo, możecie podać markę tych środków smarujących? Ja leje STP zamiennie z Castrolem TDA ale nie wiem czy nie przepłacam i czy jest to warte swojej ceny (15-20zł na butelke 250 ml). Generalnie każdy z tych specyfików śmierdzi naftą, także nie wiem czy nie jest to nabijanie ludzi w butelkę. Czy nafta to też dobre rozwiązanie na smarowanie układu?


A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: Fahoo » pn gru 31, 2012 10:39

tower, tak to jest nabijanie klientów w butelke...jedyny dobry srodek smarujacy to olej do 2sówów ...
Osobiscie leje syntetyk bezpopiołowy 4L- 94zł ...dodanie go w ilosci 0,5 na 50-60l nie powodujue dymienia i powstawania nagarów w komorze spalania a zapewnia dobre smarowanie całego ukł.wtryskowego
Środki typu LM, skydd ,motul, stp to srodki bardziej czyszczące i wiążące wode niż smarujące...widziałeś żeby łańcuch w rowerze smarować naftą? :hmm:
Nafta jest sucha ,musi być olej i to z odpowiedna norma przy spalaniu czyli m.i.n niskopopiołowość
Krotko licząc 11,75zł na kazde 800-900km to chyba niewielki wydatek za poprawe jakosci paliwa...
Dodawanie do każdego tankowania dodatku typu LM, skydd ,motul, stp nie zapewnia zadnej ochrony! To są środki czyszczące i wiazące wode,zapobiegajace wytrącaniu się parafiny ale często zawodzą :kac:
Ostatnio zmieniony pn gru 31, 2012 10:59 przez Fahoo, łącznie zmieniany 2 razy.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: Fahoo » pn gru 31, 2012 11:05

polecam jako mechanik
Obrazek

NESTE 2-T SUPER
Synthetic 2-stroke engine oil

TSC-3
API TC

The base oil in Neste 2-T Super 2-stroke engine oil is a blend of fully synthetic polyalphaolefin and paraffinic mineral oil. Oil performance is intensified by low-ash additives developed particularly for 2-stroke engines to improve lubrication power, to reduce wear, deposit and carbon formation on piston rings, and to prevent corrosion. This oil contains 18% solvent, which ensures a good oil-fuel mixture at sub-zero temperatures. The base oil is SAE 50.

TYPICAL CHARACTERISTICS
Densitykg/m3 15oC 858
Flash PointoC (COC) 110
Pour PointoC -45
Viscosity Index 143
ViscositycSt/ 40 oC 7,5
Sulphated ash p-% 0,12










Neste 2-T Super is designed to lubricate fast-rotating high-power air and water-cooled two-stroke engines. It is suitable for blending and for injection lubrication systems. Special applications include motorbikes, mopeds, snowmobiles, chainsaws, lawnmowers, etc. The synthetic base oil component helps to guarantee extremely efficient lubrication, deposit-free combustion and low smoke formation tendency. The oil is dyed green to help users see whether the fuel blend contains oil. Use according to the engine manufacturer's instructions. Neste 2-T Marine is recommended for outboard engines, and Neste 2-T Super Racing for high power engines, f.ex. in snow mobiles and Aprilia motor bikes.
API TC
TSC-3
SAE 50 (oil component)











Olej bazowy w Neste 2-T Super 2-suwowych silników jest mieszanką pełni syntetycznego oleju parafinowego polialfaolefinowego i mineralnego. Jakości olej potęguje nisko popiołu dodatków opracowanych szczególnie dla silników 2-suwowych poprawić moc smarowania, zmniejszyć zużycie, depozyt i formacji węgla na pierścieniach tłokowych i zapobiec korozji. Olej ten zawiera 18% rozpuszczalnika, co zapewnia dobre mieszanki paliwowo-oleju w temperaturze poniżej zera. Olej bazowy jest SAE 50.

TYPOWE WŁAŚCIWOŚCI
Densitykg / m 3 15 o C 858
Temperatura zapłonu ° C (COC) 110
Temperatura płynięcia o C -45
Wskaźnik lepkości 143
ViscositycSt / 40 o C 7,5
Popiół siarczanowy% p- 0,12










T Neste 2 jest przeznaczony do Super smarowania szybkoobrotowe wysokiej mocy powietrza i chłodzonych wodą silników dwusuwowych. Nadaje się do mieszania i smarowania wtrysku. Specjalne aplikacje m.in. motocykle, motorowery, skutery śnieżne, piły łańcuchowe, kosiarki, itp. syntetyczny olej bazowy składnik pomaga zagwarantować niezwykle efektywne smarowanie, depozyt bez spalania i niską tendencję formacji dymu. Olej jest szmaragdowy, aby pomóc użytkownikom sprawdzić, czy mieszanka paliwo zawiera olej. Stosowania zgodnie z zaleceniami producenta silnika. Neste 2-T Marine jest zalecany do silników przyczepnych i Neste 2-T Wyścigi Super dla silników dużej mocy, f.ex. w sieciach komórkowych śniegu i Aprilia motocykli.
API TC
TSC-3
SAE 50 (składnik oleju)



Po pierwszym dolaniu rozcienczonego eliksiru [0,5l oleju rozpuśc w 5l ropy ,wlej do zbiornika dopełnij zbiornik ropą na full] od razu słychac inną prace diesla...silniczek sie cieszy i pięknie cyka


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: speckom » pt sty 04, 2013 12:47

wlałem tego stihla ,nic to nie dało ,nawet odciecie kabelka w kompie ,mniej szarpie ale dalej szarpie.

mozna samą głowiczke pompy załozyć z afn do 1z ? nie chce mi sie całej wymieniać ,chyba ze to nic nie da ? ,mnie sie wydaje ze soś sie zaciera w pompie.


nie ma mnie

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: Fahoo » pt sty 04, 2013 19:00

speckom, to zle ci sie wydaje
zmien soft w sterowniku


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Re: szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: speckom » pt sty 04, 2013 20:25

Fahoo pisze:speckom, to zle ci sie wydaje
zmien soft w sterowniku
a wymiana na 16 bitowy z koncowka dk zmieniła by coś tzn nie szarpalo by ? ,bo mowisz ze cos z kompem (mam 8bit) jest coś nie tak ?


nie ma mnie

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: speckom » pt sty 04, 2013 21:39

czy taki komp 16 bit bedzie pasowal do 1z .numery ma 028 906 021 dk a ja w swoim koncowke mam ap.


nie ma mnie

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: munior » sob sty 05, 2013 00:05

speckom pisze:czy taki komp 16 bit bedzie pasowal do 1z .numery ma 028 906 021 dk a ja w swoim koncowke mam ap.
Jak masz AP to DK będzie pasował ,adaptacja immo i smiga ...tyle że nie do końca tak jak trzeba ,bo to komp z vw :chytry: ciągle migająca kontrolka świec żarowych bo będzie problem z czujnikiem sprzęgła i hebli ...sprawdż sobie vagiem :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

Post autor: speckom » wt sty 08, 2013 16:34

o dziwo dzis był rano mrozek ,odpalił jak zawsze od strzała ,i dzis nie szarpało.

od ostatniego postu dolewam tego czegos od skuterów, jakiś za 14zł kupiłem firmy achtel do 2t i od tamtego czasu nie szarpir,czyli jak koledzy wyżej piszą cos cie przyciera,dlatego szarpie.

mam pompe z sdi na wiosne może sie doczeka na załozenie, jest w idealnym stanie :)


nie ma mnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości