Jak wam palą klekoty w te mrozy ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw sty 08, 2009 14:37

arwam, nie wszystko jest na szczęście OK. Nagrzewnicę mam nową, wymieniałem bo miałem podobny przypadek jak twój, ciekł i lał się płyn po stronie pasażera... Co do silnika to także jest ok, tylko coś mi znów cieknie ropka z króćca od powrotu paliwa na wtryskiwaczu. Wymieniałem wężyki przelewowe i na jakiś czas pomogło, coś mi się wydaję, że same króćce wyrobione i puszczają po jakimś czasie, co pół roku ten sam problem z nimi :)

Pod koniec stycznia wymieniam olej to się tym zajmę...



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw sty 08, 2009 15:05

Lukas-182 pisze:arwam, nie wszystko jest na szczęście OK. Nagrzewnicę mam nową, wymieniałem bo miałem podobny przypadek jak twój, ciekł i lał się płyn po stronie pasażera... Co do silnika to także jest ok, tylko coś mi znów cieknie ropka z króćca od powrotu paliwa na wtryskiwaczu. Wymieniałem wężyki przelewowe i na jakiś czas pomogło, coś mi się wydaję, że same króćce wyrobione i puszczają po jakimś czasie, co pół roku ten sam problem z nimi :)
Leje się z ostatniego?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw sty 08, 2009 15:11

grandilodz pisze:Leje się z ostatniego?
dokładnie... ;)



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw sty 08, 2009 15:55

Na ostatnim jest taka zaślepka gumowa i ja też myślałem że mi cieknie z nakrętki albo wtrysku dokręciłem i pupa , poszedłem do sklepu moto kupiłem zaślepkę gumową za 4 zł wymieniłem i wszystko oki , powód był u mnie taki że wtryski szły na sprawdzenie i jak pompiarz wykkręcił to mi założył mi założył ale nie ułożyła się guma tak jak kiedyś i ciekło

Pozdro vw jetta club :pub:
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 15:55 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw sty 08, 2009 16:02

grandilodz, chodzi ci o ten ostatni , króciutki wężyk zaczopowany ?? Jeśli tak, to kiedyś właśnie on mi się otworzył i ropa totalnie się lała po silniku, zaczopowałem i już tamtędy nie leci, jednak coś mi się wydaje, że obudowa wtrysku będzie do wymiany, no chyba, że te króćce na których osadza się wężyki powrotu można wymieniać ??



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw sty 08, 2009 16:54

SToRM napisał:
U mnie na ledwo dyszacym akumulatorze, w cholere opoznionym katem wtrysku (poza wszelka skale :crazy: ) przy -14 dzis odpalil po kilku sekundach krecenia :helm:
A ja dzis poleglem :(
Wprawdzie w wieczorem i w nocy bylo ponad -20, ale z rana juz tylko -14.. Pokrecil kilka minut i zdechl aku.
Wczoraj tankowalem paliwo - moze ciulata rope zalalem :grrr:
Naszczescie moja benzyna w mk3 mnie poratowala :D
No wiec wiem juz, ze nie kat wtrysku (ktory i tak jest przestawiony), nie ON slabek klasy.
Musze albo wymienic akumulator, badz jeszcze najpierw sprawdze ładowanie.

Otoz aku ladowalem w prostowniku ponad 20h (bylo denko z niego).
Zanioslem dzis do auta. -10 na zewnatrz, auto stalo te dwa dni.
I co? Ledwo przekrecilem kluczyk a juz chodzil :bigok:
Tak wiec zdecydowanie pradu brakowalo..



piotrek_inf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 06, 2009 18:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: piotrek_inf » czw sty 08, 2009 17:04

U mnie pali bardzo ładnie, podgrzeje świecami i odrazu zapala, a dodam że nie tankuje jakiegoś super paliwa, tylko z Auchana.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235206]Moja Ventka[/url]
[img]http://forum.vwvento.org/images/signatures/90337213949c3f24c8e765.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw sty 08, 2009 17:53

SToRM pisze:Tak wiec zdecydowanie pradu brakowalo..
bylo doniesc ze dwa wiaderka to i wczesniej by odpalil :green_fuck: :grin:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw sty 08, 2009 18:06

Matijas pisze:bylo doniesc ze dwa wiaderka to i wczesniej by odpalil :green_fuck: :grin:
u nas na slasku tylko węgiel mamy :D



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw sty 08, 2009 18:26

Mój alkumulator poddał sie po 3 kręceniu przy -25ciu, ale ma już 4,5 roku. Po naładowaniu, przy temperaturze -7 i po 6 dniach postoju wyciągnąłem przekaźnik świec i wyłączyłem odcięcie pompy, zamieszałem olej kręcąc rozrusznikiem przez kilka sekund, podpiąłem przekaźnik i pompę - rozruch od 1 grzania świeczek :)



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw sty 08, 2009 18:40

SToRM pisze:Matijas napisał/a:
bylo doniesc ze dwa wiaderka to i wczesniej by odpalil


u nas na slasku tylko węgiel mamy
no to moglbys w komorze napalic zeby silnik nagrzac :grin: :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » czw sty 08, 2009 20:42

pali od strzału czy jest - 14 czy +10
zawsze tak samo



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw sty 08, 2009 20:50

3 dnia stania pod blokiem, 3 proby po 10sekund
Kat wtrysku 19 ](*,)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » czw sty 08, 2009 22:49

3 dni stania pod chmurką - zapalił od strzała ( przebieg 230k i pewnie ze 100k w pamięci :jezor: )



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości