Strona 79 z 114

EGR out - wrazenia

: śr mar 21, 2012 01:10
autor: Behemoth1987
moje zaslepki zapraszam
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=22619689" onclick="window.open(this.href);return false;

EGR out - wrazenia

: śr mar 21, 2012 16:14
autor: bocian19
Panowie czytam tak temat od poczatku co kilka stron i stwierdzam ze egr out jest bardzo dobrym rozwiazaniem??
Mam do was pytanko...
Posiadam AHU+216 i przy zimnym silniku tzn tak 40/50°C golfik jest zrywny i ladnie reaguje na pedal gazu lecz juz po nagrzaniu sie do 70/90° niestety tak ladnie nie smiga...
Z tego co czytalem kilkanascie stron wczesniej zawor egr otwiera sie wlasnie przy temp 50/60°
Sumujac,gdy sie golfik nagrzewa to zawor sie otwiera i juz nie jest taki zrywny bo brudne powietrze dostaje sie do kolektora
W momencie gdy egr bedzie zaslepione przez caly czas bedzie taka sama reakcja na pedal gazu jak przy temp 40/50°

Moze ktos mi powiedziec czy moje teoria potwierdza sie w praktyce i czy dobrze mysle z tym zaworem??
PozdraVWiam :pub:

EGR out - wrazenia

: śr mar 21, 2012 19:27
autor: wesol
nie to nie prawda. EGR zdaj sie pracuje juz od samego poczatku. Mysle ze twoje odczucia moga byc spowodowane tym ze temp Ic niestety wzrasta co za tym idzie napewno jest leciutki spadek mocy.

EGR out - wrazenia

: śr mar 21, 2012 23:12
autor: bocian19
wesol pisze:nie to nie prawda. EGR zdaj sie pracuje juz od samego poczatku. Mysle ze twoje odczucia moga byc spowodowane tym ze temp Ic niestety wzrasta co za tym idzie napewno jest leciutki spadek mocy.
Wiec wiekszy FMIC bedzie robil robote??

Re: EGR out - wrazenia

: czw mar 22, 2012 09:02
autor: kajot858
witam
przeczytałem prawie cały wątek i zdania co do miejsca zaślepienia są podzielone, w związku z tym nasuwa mi się takie pytanie.. według niektórych po zaślepieniu pod EGR uszkodzeniu uległa rura łącząca EGR z kolektorem, dlatego chyba lepiej jest zaślepić na dole prze kolektorze?
kupiłem blaszkę na allegro ze stali kwasoodpornej gr 1,5mm czy taka wystarczy zaraz przy kolektorze - w sensie czy się nie przepali? czy tąblachę lepiej przykręcić u góry przy EGR?
i ostatnie pyanie..rozumiem że do zaślepienia wystarczy założyć wymienioną wyżej blachę, a węże podciśnienia zostawiam w spokoju? wtedy zawór EGR chodzi sobie na sucho bez spalin itp. (w przypadku gdy zawór jest dobry) dobrze to rozumiem?

EGR out - wrazenia

: czw mar 22, 2012 09:34
autor: Lampart
ja mam zaślepiony u góry oraz wypięty wężyk podciśnienia i też zaślepiony- wkręcona śruba i jest gites.

EGR out - wrazenia

: czw mar 22, 2012 10:11
autor: kajot858
a po co zaślepiłeś wężyk? czy to jest konieczne?

Re: EGR out - wrazenia

: czw kwie 05, 2012 22:01
autor: szadrak
Detektor pisze:mam pytanie do kolegów którzy są już jakiś czas po zabiegu, mianowicie czy to prawda że po zaślepieniu EGR-a
wzrasta znacząco spalanie ? czy któryś z was zauważył u siebie po zabiegu taki objaw. To że silnik wolniej
łapie temperature roboczą to zrozumiałe a wiadomo że zimny silnik więcej pali niż dogrzany ale żeby zaraz
ogólne spalanie znacznie wzrosło to mnie bardzo zdziwiła taka opinia.
Ja jeżdze dosł. 3 dni z wywalonym EGR. Postaram sie fotki jakieś wrzucić niedługo.
A co zauważylem:
1.silnik dłużej się nagrzewa -
2. wg kom. wzrosło spalanie: jak po mieście spalanie wynosiło ok 7-8l/100 to teraz wynosi 9
3. spalanie na jałowym było: 0,6-0,7 przy właczonych światłach,teraz jest 0,8 bez swiateł
4. Przy gaszeniu bardziej rzuca silnikiem (klapa gasząca jest out)
+ lepiej się zbiera z dolnego zakresu
Przeczytalem cały temat: i widze wiecej zwolenników wywalenia egra ale przeciwnicy "egr out" też maja troche racji...
Czy jest sens wracać z powrotem do EGR-a?
wywalanie EGR nie robiłem sam ale mech/tuner z K-ic.
Jutro dodat fotki jak to wygląda u mnie...

Re: EGR out - wrazenia

: pt kwie 06, 2012 06:48
autor: Lampart
kajot858 pisze:a po co zaślepiłeś wężyk? czy to jest konieczne?
nie nie jest konieczne ale ale po co egr ma pracować na sucho? wkręciłem śrubę w wężyk i hajdabakalala

EGR out - wrazenia

: pt kwie 06, 2012 14:27
autor: zimnylech
szadrak pisze:. Przy gaszeniu bardziej rzuca silnikiem
to szybciej poduszki pojdą sie je...

EGR out - wrazenia

: pt kwie 06, 2012 15:14
autor: szadrak
zimnylech pisze:to szybciej poduszki pojdą sie je...
Cóz, nic nie zrobie! :banghead:
Oto jak u mnie jest zmontowane:
tak wygląda miejsce po EGR-ze i wymontowane części:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ogólnie to nie jestem zadowolony z tego wywalenia EGR-a, ponieważ silnik zaczął więcej palić na jałowym o 0.2l/h i poza tym komp. pokazuje spalanie po mieście o 1,5 l wiecej i jeszcze przy gaszeniu zarzuca silnkiem. Pojeżdze troche bez egr ale nie wykluczam że egr wróci...
A cena za wywalnie egr to 600zł.... :okej:

EGR out - wrazenia

: pt kwie 06, 2012 17:27
autor: bradley
kajot858, nie baw sie w polsrodki. Zaslepiaj odrazu przy kolektorze wydechowym.
szadrak, sprawdz rzeczywiste spalanie, a nie te z komputera.

Pozbycie sie odmy tez zwieksza zuzycie paliwa. Tak, tak, w gazach ze skrzyni korbowej moga znajdowac sie cenne weglowodory, ktore moga ulec ponownemu spaleniu ;)

Re: EGR out - wrazenia

: sob kwie 07, 2012 21:00
autor: szybkistefan
szadrak pisze:
zimnylech pisze:to szybciej poduszki pojdą sie je...
Cóz, nic nie zrobie! :banghead:
Oto jak u mnie jest zmontowane:
tak wygląda miejsce po EGR-ze i wymontowane części:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ogólnie to nie jestem zadowolony z tego wywalenia EGR-a, ponieważ silnik zaczął więcej palić na jałowym o 0.2l/h i poza tym komp. pokazuje spalanie po mieście o 1,5 l wiecej i jeszcze przy gaszeniu zarzuca silnkiem. Pojeżdze troche bez egr ale nie wykluczam że egr wróci...
A cena za wywalnie egr to 600zł.... :okej:
600zl za wywalenie EGR ? Ja pierdziele masakra... Za tą rurke zamiast klapy gaszącej płaciłem około 80zl razem z przesyłką, blaszke przy kolektorze dorobiłem sam i więcej kosztów nie było i każdy kto umie chwycić klucz do ręki powinien sobie z tym poradzić.

EGR out - wrazenia

: sob kwie 07, 2012 22:35
autor: szadrak
Tak tylko u mnie jeszcze doszło "grzebanie w sofcie" czego jak bym nie zrobił bo pojęcia i VAG-a nie mam. MOże taka cena bo chciałem na fakture wszystko...
Chociaż i tak wydaje mi się, że za drogo....
Na dodatek zwiększyło się spalanie o ok 1l na 100 wg kompa A ostatnio porównywałem spalanie z kompa i rzeczywiste i było prawie takie same.... Więc po świętach jade z reklamacją. Przy okazji rozrząd był zmieniany... NIe wiem, czy to wina, że EGR-a nie ma czy coś inego jest...
A na fakturze jest naprawa EGR....