Strona 78 z 114

EGR out - wrazenia

: śr mar 07, 2012 17:34
autor: eFIeLiPeO
heh... no to jestem po zaslepieniu egr... niestety narazie tylko pod samym egr bo nie moglem za diabla popuscic srub na dole... ale teraz jest problemik... uje..bczylko mi sie jedno ucho egr... co z tym fantem zrobic ? czy egr pasuje od 3ki do 4ki ? bo narazie nie moge na szrocie znalezc 4ek..tzn sa ale bez silnikow :P

EGR out - wrazenia

: śr mar 07, 2012 19:33
autor: Baryla
w golfie III były całkowicie inne egr niż w mk IV. Jak by co mam na sprzedanie egr od asz :)

Re: EGR out - wrazenia

: śr mar 07, 2012 20:16
autor: eFIeLiPeO
Baryla pisze:w golfie III były całkowicie inne egr niż w mk IV. Jak by co mam na sprzedanie egr od asz :)
bym kupil od razu ale siedze w niemczech :) musze tu na miejscu poszukac...pokulam sie tak do soboty i w weekend pojade na szrot oblookac... wszystko ladnie tylko powietrze mi spoerdziela :)

EGR out - wrazenia

: ndz mar 11, 2012 12:23
autor: eFIeLiPeO
siema. kupujac egr musze patrzec pod swoj silnik czy podejdzie do mojego ajm od innych wersji ?? 90km, 100km, 110km ??

EGR out - wrazenia

: ndz mar 11, 2012 12:35
autor: Baryla
90 i 110 miały chyba węże na opaskę, nie wiem jak słabsze PD, ale 130 miała na pewno na szybkozłączkę

EGR out - wrazenia

: śr mar 14, 2012 21:44
autor: pawcio0000
Koledzy mam pytanie odnośnie srub do kolektora ssacego.Wchodzi tam 6 srub ,ostatnio zaslepiałem egr i ku mojemu zdziwwieniu jednej brakuje tam nie było tej ostatniej.Myslałem ze moze jest ukrecona ale okazało sie ze moge tam mniejszy imbus włozyc i wchodzi głeboko czyli dziura jest.Mysle ze jakis mechanik olał sprawe bo w vw golfie 1.9tdi 110km dostep utrudnia tam taka rurka która przechodzi blisko tego kolektora.Moje pytanie jest nastepuujace :Zna ktoś moze numer tej sruby???Wiem ze ona jest na inbus 6 czyli pewnie gwint m8 ,ale nie wiem jaka jest jej długość,wiem ze mógłbym wykrecic inna na wzór ,ale wszystko juz ładnie poskrecałem i potem sie zorientowałem ze zle postąpłem.Pozdrawiam

EGR out - wrazenia

: czw mar 15, 2012 10:06
autor: piori
pawcio0000, ETKA podaje numer N 902 006 04, rozmiar M8x45
Przykładowe zdjęcie http://www.worldimpex.com/item_detail.html?sku=546759" onclick="window.open(this.href);return false; , jest to śruba z takim kołnierzem, ew. pod zwykłą można dać podkładkę.

EGR out - wrazenia

: czw mar 15, 2012 20:42
autor: pawcio0000
:P :P
Dzieki ci bardzo kolego własnie oto mi chodziło

Re: EGR out - wrazenia

: czw mar 15, 2012 22:45
autor: piotrek34199
zimnylech pisze:
piotrek34199 pisze:a leje mi na łaczeniu z kolektorem saccym podajze.
wymien uszczelke
Kolego a gdzie dostane taka uszczelke

EGR out - wrazenia

: pt mar 16, 2012 09:51
autor: piori
piotrek34199, między EGR-em a kolektorem jest oring, dla ALH ma numer N 905 216 01, wymiary 55x3.
Obrazek

EGR out - wrazenia

: ndz mar 18, 2012 13:16
autor: J.A.C.K.
witam, mam problem, dopiero co jestem po czyszczeniu kolektora, intercoolera i egra, przy okazji postanowilem zaslepic egr, wszystko poskladalem, cacy, odpalil bez problemu, tylko ze mam straszny spadek mocy :grrr: auto zrobilo sie mułowate jak cholera, turbina zalacza sie przy 3500(!!) obrotow a nie jak wczesniej przy 2000.
W czym tkwi problem?? :rozpacz:

Dodam, ze dopiero co jestem po regulacji turbiny tak zeby nie przeladowywala przy 120 km/h, a po mojej "naprawie" znowu przeladowuje przy 120.

Re: EGR out - wrazenia

: ndz mar 18, 2012 18:30
autor: mariusz514
J.A.C.K. pisze:witam, mam problem, dopiero co jestem po czyszczeniu kolektora, intercoolera i egra, przy okazji postanowilem zaslepic egr, wszystko poskladalem, cacy, odpalil bez problemu, tylko ze mam straszny spadek mocy :grrr: auto zrobilo sie mułowate jak cholera, turbina zalacza sie przy 3500(!!) obrotow a nie jak wczesniej przy 2000.
W czym tkwi problem?? :rozpacz:

Dodam, ze dopiero co jestem po regulacji turbiny tak zeby nie przeladowywala przy 120 km/h, a po mojej "naprawie" znowu przeladowuje przy 120.
u mnie było to samo, samochód przy wciśniętym pedale gazu powoli przyśpieszał, do tego głośniej silnik chodził , moc turbiny czułem dopiero przy 3 tyś obrotów i miałem problem z odpaleniem, problem rozwiązałem wywalając zaślepkę i jest rewelacja :satan: , przy rozgrzanym silniku istny szatan :bigok:

EGR out - wrazenia

: pn mar 19, 2012 01:40
autor: Karol Mk 3
jak ja mialem zaslepiony egr to tez slabo sie wkrecal na obroty i gorzej odpalal nawet na cieplym silniku. wyczyscilem egr, zaslepka out i jest dobrze a przy tym szybciej sie nagrzewa i trzyma temp nawet na postoju :grin:

EGR out - wrazenia

: wt mar 20, 2012 22:28
autor: beliar666
Witam. Ja mam takie pytanie co się stanie jak by przypadkowo nagar z kolektora ssącego dostał się do głowicy. Pytam dlatego ,że przy rozkręcaniu egr ,nie mając jeszcze odkręconego kolektora dziubnołem do środka śrubokrętem i mogło coś odpaść i wpaść do głowicy i zastanawiam się jakie mogą tego być konsekwencje.