Strona 75 z 232

: ndz sty 03, 2010 20:54
autor: *daniel*
krywal86, słuszna uwaga!To trzeba też wziąść pod uwage przy zimowym spalaniu bo to bardzo istotne

: śr lut 10, 2010 18:27
autor: msvox
Tankowałem 23 grudnia za 150zł - 37.5l i dodatkowo mając 1/4 zbiornika. Przejechałem 600km aż wskazówka stanęła spowrotem w tym samym punkcie, co przed tankowaniem. Wyliczyłem, że wyszło równo 6,25l/100km. Zimówki klebera szer 185, na felgach 15". Często odpalany na mrozie, stoi pod chmurką, krótkie trasy po 6-7km parę razy w tygodniu, przez ok. 400km walnięty termostat. Myślę, że źle nie jest biorąc pod uwagę, że często jeździłem po zaśnieżonej nawierzchni, kapcie są ciut szersze od standardowych 175, termostat jest sprawny od niedawna. Generalnie staram się przez pierwsze 5km dopóki wskazówka temp. nie wjedzie na 90 stopni, nie włączać ciepłego powietrza z nawiewów. Chodzą ciągle na "1". Myślę, że tragicznie ze spalaniem nie jest, jeśli wziąć pod uwagę ile jeżdżę i jak często odwiedzam cpn (ok. 900-1000km miesięcznie i średnio 1 wizyta w ciągu miesiąca na cpnie - shell). Silnik 1Z 90KM TDI 1995.

: śr lut 10, 2010 22:57
autor: yanosho
7-8 litrów krótkie trasy w koło komina 1Z 182KM 373NM :satan:

: ndz lut 14, 2010 17:19
autor: perki
NATHAN pisze:ale Wam dobrze Panowie :/ to ja może bym i spalił te 6 litrów ale to musiałbym uprawiać PSJ,a tak to w zimie teraz mi mój AFN pali 7.5 nawet do 8,co prawda odcinki nie długie ale raczej dogrzewam silnik,z tym że jak już go rozgrzeje to butuje bo niezamierzam znowu turbiny wyjmować,tymbardziej że ostatnio złapałem notlaufa na 3 - ce i przebutowanie na szczęście pomogło.
żeby było śmieszniej to kąt wtrysku mam ok,korekcje na cylindrach też,dawki paliwa ok,dobre paliwko i brak kata,no cóż,widocznie nie dane mi jest spalanie nawet 6 w mieście :P
nawet w lecie spala mi minimum 7 litrów,niżej nie udało mi sie zejść
lepiej zeby spalil litr wiecej niz go mulic i potem bawic sie z turbo u mechanika

mi wyszlo w zime spalanie okolo 6,5 litra , trasa do roboty 15 w jedna strone , polowa miasta po pracy , co 2 weekend trasa 25 km w jdna strone

a jak silnik sie rozgrzeje to ropzedzam go na kazdym biegu do 3 tys oborotow a potem 4 lub 5 i 2,2 i se jade . W miescie 2 , 3 to samo i 4 zeby nie spadlo ponziej 2 tys . Wole dac 2,50 wiecej za paliwo niz potem miec przeladowanie podczas wyprzedzania tira :okej:

: ndz lut 28, 2010 05:59
autor: smg25
GOLF MK4 AGR 90 KM 215/45 R17
4.3-4.5 100-110 km/h
na zimnym silniku miasto 6.3
na ciepłym silniku miasto 5.5-5.7
rekord 3.9 przy 90km/h na 195/65 R15
średnie spalanie na trasie 1800 km kierowca + pasażer + ładunek bagażnik i siedzenia tylne po zagłówki wypełnione 5.1-5.3 l/100km przy max prędkości dopuszczalnej na europejskich autostradach przejazd przez Niemcy 130km/h

: pn mar 01, 2010 21:44
autor: paul_st
Silnik AJM 115KM mi pokazuje srednie spalanie ok 5.7l

[ Dodano: 01 Mar 2010 20:45 ]
Silnik AJM 115KM mi pokazuje srednie spalanie ok 5.7 - 5.6l

: śr mar 03, 2010 21:26
autor: VDO - Blink
mk2 1.6D JP. Na zimówkach 175 - 185 R 14 jazda w miarę dynamiczna, skrzynia 5 długa (4T) i tak:

BP Ultimate: 4,91l/100km
BP zwykły ON 5,41l/100km
Orlen Verva z jakieś badziewnej taniej stacji: 5,91l/100km !!! :goof:

Wszystko testowane od połowy styczna do teraz.

: pt mar 12, 2010 18:10
autor: jacekPlacekkk
a jest ktos z AHU 90 KUCY? w Variancie? jak to pali w mieście :chytry:

a ha a ile wynosi w L rezerwa paliwa :jezor: ? chodzi mi o ten fragment: Obrazek


?

[ Dodano: 13 Mar 2010 17:48 ]
:bajer: alo alo

: ndz mar 28, 2010 21:21
autor: michalfrezz
jacekjurzykkk pisze:a ha a ile wynosi w L rezerwa paliwa :jezor: ? chodzi mi o ten fragment
kolego z moich obliczeń to chyba z 7L ale głowy nie daje

: ndz mar 28, 2010 21:37
autor: daniel_dyla
jacekjurzykkk, ja na rezerwie ( czyli na tych kreseczkach co zaznaczyłeś ) zrobiłem około 95 km przy spalaniu mojego goferka 5 - 5,5 l /100, i jeszcze auto moglo jechac, wiec bedzie tak jak napisal michalfrezz, okolo 7 l

: ndz mar 28, 2010 21:38
autor: człek
to ja tak z innej beczki.

ile potrafi wziąć max paliwa podkręcony 1.6TD? w sensie dawka na pompie( tak żeby nie kopcił jak pociąg) turbo kręcone powiedzmy do 1.2, LDA i GOV? przy dosyć konkretnym pościskaniu?

: pn mar 29, 2010 10:38
autor: jacekPlacekkk
ZIMĄ 9-10?
lato stawiam 6-8




mój stary 1.6 DIESEL przy konkretnym pociskaniu po miescie wychodził 7

: pn mar 29, 2010 11:24
autor: Piasek
jacekjurzykkk pisze:a ha a ile wynosi w L rezerwa paliwa :jezor: ? chodzi mi o ten fragment:
Nie polecam testowania tego obszaru bo wciągasz w silnik cały syf ze zbiornika... Wodę która nagromadziła się w pustym zbiorniku, jakieś od lat nagromadzone farfocle itp...

... w sobotę zdejmowaliśmy zbiornik paliwa z Astry F-ki z `96r bo już wszelkie kombinacje przeszła i nadal zamulała podczas jazdy... Objętościowo to ok 2 szklanek rdzy, kamyczków chyba ze żwiru, kawałeczki folii, jakichś nitek, sznurków, sierści czy włosów !! i czegoś przypominającego na wpół rozpuszczony smar wylaliśmy z niego.

: pn mar 29, 2010 11:58
autor: Shmatan
Rezerwa nie jest po to żeby na niej jeździć, a po to żeby dojechać do najbliższej stacji ;) W instrukcji do golfa jest napisane ile ma rezerwa - o ile dobrze pamiętam 7-10l, więc 100km można by teoretycznie przejechać, ale
Piasek pisze:... w sobotę zdejmowaliśmy zbiornik paliwa z Astry F-ki z `96r bo już wszelkie kombinacje przeszła i nadal zamulała podczas jazdy... Objętościowo to ok 2 szklanek rdzy, kamyczków chyba ze żwiru, kawałeczki folii, jakichś nitek, sznurków, sierści czy włosów !! i czegoś przypominającego na wpół rozpuszczony smar wylaliśmy z niego.
więc ja bym nie próbował ;)