Strona 74 z 232

: wt gru 29, 2009 11:29
autor: Quest
*daniel* pisze:a po wycięciu kata nieklekota głośniej??chyba sie skusze na ten zabieg :bajer:
Też wywaliłem, pozbywa się tego całego syfu, myślę, że pożytek dla turbiny będzie odczuwalny. Czuć minimalnie lepszą reakcje na gaz z dołu i i głośniej turbo pogwizduje. Nie mierzyłem przed wywaleniem kata, ale po tym zabiegu na hamowni wypluł mi 106km i 214NM. Musze wrzucić w końcu wykres ;)

: wt gru 29, 2009 17:04
autor: Haki
Quest pisze:
*daniel* pisze:a po wycięciu kata nieklekota głośniej??chyba sie skusze na ten zabieg :bajer:
Też wywaliłem, pozbywa się tego całego syfu, myślę, że pożytek dla turbiny będzie odczuwalny. Czuć minimalnie lepszą reakcje na gaz z dołu i i głośniej turbo pogwizduje. Nie mierzyłem przed wywaleniem kata, ale po tym zabiegu na hamowni wypluł mi 106km i 214NM. Musze wrzucić w końcu wykres ;)
90 konny AGR wypluł Ci 106 koników ?? Jak to ori i nic nie modowane - to nie wierzę :chytry:

: wt gru 29, 2009 20:04
autor: *daniel*
Haki pisze:90 konny AGR wypluł Ci 106 koników ?
pewno po programie na 110ps i ostało sie 106

: pt sty 01, 2010 23:07
autor: slazat
pamiętam, jak na hamowni uysego robiliśmy Octavie, silnik AHF 110ps, przelot 260tyś, 1 próba 119ps, 2 - 121ps,3 - 120ps, oczywiście nic wcześniej nie grzebane, gdzieś mamy wykresy w domu

: sob sty 02, 2010 00:19
autor: ziomek1988
To wsystko prawda :) Kolega w 110KM AFN bez modów tylko po wycięciu kata miał 125KM. VW dają duzo w gratisie. Np żaden z hamowanych ALH nie mial 90KM. Średnio miały 95-100KM a dodać to tego z 5KM po wycięciu kata to robi się 100-105 KM z 90KM silnika :bigok:

: sob sty 02, 2010 10:38
autor: didmajster
a ja nie wiem ile mój pożera soku z gumi jagód ha ha ale sadzee nie za duzo :P

: sob sty 02, 2010 12:02
autor: vwgolf33
Mój AAZ przy takiej pogodzie jak za oknem pali 7 l/100 km przy czym poruszam się głównie trasą przy prędkościach 110 km. Wydaje mi sie że to duże spalanie ale troche cieknie mi ten gumowy odpowietrznik LDA przy pompie wtryskowej wiec to moze dlatego.

: sob sty 02, 2010 12:27
autor: *daniel*
vwgolf33, miałem aaz i też mi tyle palił więc to norma..ogólnie
TD pala więcej jak tdi

: ndz sty 03, 2010 16:10
autor: beemkay
Mój golfik ALH z 98 roku, bez przeróbek pali srednio 6-7 litrow na 100km. I nie ma większych wachań spalania czy to w trasie czy w mieście.

: ndz sty 03, 2010 16:28
autor: przemas15
Mója czwórka AHF 110KM srednio przy 800 km woła , że rezerwa w baku , na kompie w granicach 5,5 spalanie , zależy od jazdy ale zawsze jest lekkie przekłamanie w dół - pozdro

: ndz sty 03, 2010 18:14
autor: krywal86
moj sdi na autostradzie przy predkosci 160 w gore pali ok 8. normalnie po miescie da sie zejsc ponizej 5. przy normalnej jezdzie pali 5-5,5. aha jazda bez klimy

: ndz sty 03, 2010 19:15
autor: NATHAN
ale Wam dobrze Panowie :/ to ja może bym i spalił te 6 litrów ale to musiałbym uprawiać PSJ,a tak to w zimie teraz mi mój AFN pali 7.5 nawet do 8,co prawda odcinki nie długie ale raczej dogrzewam silnik,z tym że jak już go rozgrzeje to butuje bo niezamierzam znowu turbiny wyjmować,tymbardziej że ostatnio złapałem notlaufa na 3 - ce i przebutowanie na szczęście pomogło.
żeby było śmieszniej to kąt wtrysku mam ok,korekcje na cylindrach też,dawki paliwa ok,dobre paliwko i brak kata,no cóż,widocznie nie dane mi jest spalanie nawet 6 w mieście :P
nawet w lecie spala mi minimum 7 litrów,niżej nie udało mi sie zejść

: ndz sty 03, 2010 20:40
autor: *daniel*
NATHAN, mój AFN pali tak samo w zimie i z tego co wiem to norma ..a w spalania w zimie w mieście w okolicach 5 -6 litrow to niewierze bo to już mój 5 diesel także już porównanie jakieś mam

: ndz sty 03, 2010 20:43
autor: krywal86
jezeli autko stoi w ogrzewanym garazu to raczej nei ma znaczenia czy lato czy zima.. albo ma to drugorzedne znaczenie..