[AHF] Kopci na czarno.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn mar 12, 2007 08:04

skubix, znalazłes dziure :)


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » czw mar 15, 2007 20:53

Waż gumowy wymieniony na nowy, a ta bestia dalej puszcza chmurki co prawda mniejsze o wiele jak wcześniej, ale jeszcze to nie jest to co powinno być. Słychać dalej gwizd turbiny czyli jeszcze gdzieś jest nieszczelność - dobrze myśle?? ale gdzie??
A może to przez wtryski??
Jak postoi troche to raczej ciężko odpala, kręci i kręci. Kur... nie było to jak 1Z od strzały odpalał :kac:


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

Michall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 20, 2006 21:13
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Michall » czw mar 15, 2007 21:24

Powiem ci mojego taty Passat B5 AFN też puszcza dymki tak powyżej 2500 tyś od. Miał też węza dziurawego, zmieniłem a on dalej puszcza. Podpiołem pod koma i niby wszystko dobrze lekko już siedzi przepływka i o to może też lekko kopcić tak mi gościu powiedział i lekko podlewa jeden wtryskiwacz. Dodam że auto ma przejechane 310 tyś km i z takim podkapcaniem już jest zrobione 50 tyś. Pali na dotyk.



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pt mar 16, 2007 09:29

skubix - co do trudnego odpalania, to mogę się mylić, ale sprawdź VAG'em kąt wtrysku, qzyn miał podobnie w T4 2,5 TDI. Problem zawsze był jak postał i okazało się, że kąt ma 0 a powinno być 6-9 deg, po regulacji rewelacja. Inny problem to, czy cięźko odpala po całęj nocy stanai, czy tylko po 10-15 min postoju, bo znam taki przypadek, że autko miało wyłechtaną pompę i jak postał tak 10-15 minut to nie palił, bo pompa nieszczelna i ciepła, a ropka rzadka i tracił ciśnienie. Natomiast jak wystygł po kilku godzinach to palił prawidłowo. To tak na marginesie - pozdrawiam.

zyggy

pomogłem -> kliknij [pomógł]



Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » sob mar 17, 2007 00:44

Hmm sprawdzaiśmy na VAG-u i parametry mieściły się w normach i dawka i kąt :-k, ale sprawdze jeszcze raz.
Pali gorzej jak postoi dłużej np.12h bo tyle pracuje.
Właśnie wróciłem z traski prawie 400km i pozwoliłem sobie pośmigać troche do 160km/h bo później Notlaufa złapał i Turbinka nie dmuchała. Pomogło wyłączenie i załączenie ponowne silnika czyli pewnie N75 pieprzy, ale co przy okazji zauważyłem jeszcze to to, że bez turbinki ani małego smrodka nie puszczał podczas przygazówki dymu normalnie zero
A sprawdziłem spalanie na trasie i wyszło niecałe 6l/100km przy spokojnej jezdzie, a przy dużo ostrzejszej około 7l/100km - czyli chyba w normie

Kurcze sam już nie wiem :foch: . Bede musiał do kogoś podjechać bo może mi mały dymek sie już wielkim wydaje :kac: a to co już teraz jest to takiego smrodka może powinien zostawiać - zobaczymy

[ Dodano: Czw 22 Mar, 2007 21:30 ]
dzięki wszystkim za podpowiedzi :pub: punkciki rozdałem oczywiście,a auto teraz kopci już w normie po wymianie węża


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 235 gości