Obrotomierz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Obrotomierz

Post autor: Giugiaro1 » czw mar 15, 2007 16:19

Witam. Chciałem założyć oryginalny obrotek do mojej golfiny. Czytałem troche o tym na forum i piszecie że alternator musi mieć jakieś specjalne wyjście W czy jakoś tak. Jak ono wygląda? Macie może fotke? I kolejne pytanie, czy w golfiee z 86r. zegary są na jedną kostkę czy dwie? Nie mam na razie możliwości rozkręcenia tego wszystkiego i sprawdzenia jakie mam wyjście, ale to chyba uzależnione jest od rocznika.



matt24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lip 12, 2006 16:37
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: matt24 » czw mar 15, 2007 18:37

ja tez mam male pytanie zwiazne z obrotkiem otoz kupilem zegary na dwie wtyczki pozniej altka i musialem pociagnac instalke wszystko dziala tylko na wolnych obrotach pokazuje 500obr jak jest cieply a jak zimny to 250 i mniej.Zastanawiam sie czy to nie jest wina altka bo mrugaja mi wszystkie swiatla???moze ktos mial taki problem i go rozwiazal?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw mar 15, 2007 18:41

Słynne wyjście W: Obrazek

[ Dodano: Czw Mar 15, 2007 17:43 ]
matt24 pisze:wina altka bo mrugaja mi wszystkie swiatla
Objaw uszkodzonego reglera.Sprawdz jeszcze pasek bo jak jest luzny to obrotek też wariuje...
Jest jeszcze regulacja z tyłu na obrotku,można podnieść lub obniżyć obroty.



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » czw mar 15, 2007 18:52

A jak licznik który chcę założyć ma jedną wtyczkę a stary miał dwie, to da się coś z tym zrobić? Czy może lepiej takiego z dwiema szukać?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw mar 15, 2007 19:14

Giugiaro1 pisze:A jak licznik który chcę założyć ma jedną wtyczkę a stary miał dwie
Sprzedaj ten i kup na dwie,szkoda sie bawić w przeróbki...Licznik na jedną wtyczke drożej sprzedasz bo jest ich baardzo mało..



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » czw mar 15, 2007 19:57

No dobra, z tym na jedną wtyczke kombinować nie będe. Sprawdziłem altek, ma wyjście i literke W. A można podłączyć pod to wyjście jakiś inny obrotek? Nie oryginalny tylko jakiś uniwersalny do diesli? Gdzie można taki obrotek kupić?



matt24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lip 12, 2006 16:37
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: matt24 » czw mar 15, 2007 20:14

skoro u mnie jest padniety regler to go wymienie z tym nie ma problemu a jak regulowac obroty w liczniku jest jakies pokretlo? i czy jest ono z zewnatrz czy w srodku i jak to wplywa na pokazywane obroty w czasie jazdy?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości