Pomozcie - pls - 1,9sdi w czasie jazdy lekko szarpnoł i ...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Pomozcie - pls - 1,9sdi w czasie jazdy lekko szarpnoł i ...

Post autor: golftdi » śr mar 14, 2007 19:13

Witam Wszystkich

Pomozcie - pls - 1,9sdi 2002r w czasie jazdy lekko szarpnoł i osłabł, ponadto stał sie głosniejszy i poprostu głosno klekocze, czasami podczas pracy na jałowym nierówno popracuje. Dodam, ze auto odpala normalnie. Co sie stało macie jakies pomysły?

Z góry dzieki za wszelkie uwagi.



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » śr mar 14, 2007 20:53

Może pasek o ząb przeskoczył?



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr mar 14, 2007 21:18

pasek rozrządu, koło na wale, czujnik wzniosu iglicy, nastawnik kąta wtrysku to tak na szybko mi przyszło do głowy



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr mar 14, 2007 21:20

najprawdopodobniej pasek. podjedz do zaprzyjaźnionego mechanika, niech zdejmie obudowę i zobaczy znaki - koszt mały a będziesz wiedział na bank. nie pałuj samochodu teraz żeby nie wiem co bo jak to to, to może przeskoczyć jeszcze lub nie daj Boże pęknie.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

vagin

Post autor: vagin » śr mar 14, 2007 21:22

uysy pisze:pasek rozrządu, koło na wale, czujnik wzniosu iglicy, nastawnik kąta wtrysku to tak na szybko mi przyszło do głowy
ale faktycznie VW nigdy się nie psują <lol>


a jak iodpala owy SDI po osłabnięciu? lekko ciężko? od strzała czy trzeba go troszke pokręcić ?



golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Pomozcie - pls - 1,9sdi w czasie jazdy lekko szarpnoł i ..

Post autor: golftdi » śr mar 14, 2007 21:27

vagin pisze:
uysy pisze:pasek rozrządu, koło na wale, czujnik wzniosu iglicy, nastawnik kąta wtrysku to tak na szybko mi przyszło do głowy
ale faktycznie VW nigdy się nie psują <lol>


a jak iodpala owy SDI po osłabnięciu? lekko ciężko? od strzała czy trzeba go troszke pokręcić ?
Wlasnie, ze odpala normalnie. Jak zwykle od razu. Dzieki wszystkim za pomoc.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr mar 14, 2007 21:30

A jesli scina klin to radze wogóle nie odpalać bo tłoki z zaworkami się przywitaja .
zacznij od paska rozrządu bo to najbardziej niebezpieczne


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr mar 14, 2007 21:40

vagin pisze:ale faktycznie VW nigdy się nie psują <lol>
Wszystko się psuje, po to mnie zacytowałeś żeby tą średnio potrzebną uwagę wtrącić?? Tym bardziej, że jest totalnie nietrafiona jeśli miała dotyczyć mojej osoby.
mogę wymienić jeszcze kilka rzeczy powodujących w/w objawy co nie wpłynie w żaden sposób na awaryjnośc tych silników, a raczej jej brak.



SzmelcWagen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 17:50
Lokalizacja: z nikad

Post autor: SzmelcWagen » śr mar 14, 2007 21:56

uysy to nie ten temat, tamten temat został zamknięty bo za dużo obraźliwych zwrotów szło z waszej strony!
W tym temacie należy pomóc golftdi z jego problemem!
Wedle mnie jako pierwsze należy się przyjrzeć paskowi rozrządu czy nie przeskoczył oraz czy wszystkie zęby są całe! Czasami się zdarza że podczas przeskoczenia paska jeden z zębów lekko się ścina (gdy jest założony pasek nędznej firmy), i wtedy nawet po poprawnym założeniu paska problem może się powtórzyć!



vagin

Post autor: vagin » śr mar 14, 2007 22:06

vagin pisze:ale faktycznie VW nigdy się nie psują <lol>
Wszystko się psuje, po to mnie zacytowałeś żeby tą średnio potrzebną uwagę wtrącić?? Tym bardziej, że jest totalnie nietrafiona jeśli miała dotyczyć mojej osoby.
mogę wymienić jeszcze kilka rzeczy powodujących w/w objawy co nie wpłynie w żaden sposób na awaryjnośc tych silników, a raczej jej brak.
głośno klekota, ładnie odpala. wedle mnie za wczesny zapłon, jak pasek przeskakuje czy klin się ścina ( a ścina się często) to zapłon się opuźnia, silnik pracuje wtedy dość twardo, ale nie klekota jakoś specjalnie mocno, a i z odpalaniem jest problem. podłącz go pod vaga i sprawdź sinusoidę zapłonu.


uysy: sprawdx dmuchawe na chłodnicy, mozę to jest przyczyną. hehe
ale sprawdź ciśnienie w oponach to na pewno to...



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr mar 14, 2007 22:09

Wlasnie, ze odpala normalnie. Jak zwykle od razu
teraz doczytałem , gdyby przeskoczył o zab to by tak nie odpalał i nie wiem czy wogóle by zapalił , przy ściętym klinie tez byłby kłopot z odpaleniem


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr mar 14, 2007 22:11

vagin pisze:sinusoidę zapłonu.
że co?



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr mar 14, 2007 22:15

vagin,
nie przeginaj a najlepiej zmień chłopie forum


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr mar 14, 2007 22:17

nie przeginaj a najlepiej zmień chłopie forum
Twardy, proszę bez osobistych wycieczek... :bigok:

[ Dodano: Sro Mar 14, 2007 9:20 pm ]
golftdi pisze:Z góry dzieki za wszelkie uwagi.
Jedna, standardowa :)
Zapiąć VAGa :), jeśli po przełączeniu w grundeinstellung ucichnie i kąt będzie OK - szukać w czujniku/nastawniku - nie muszą wygenerować błędu, trzeba przemierzyć



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości