Koniec przyspieszania przy 160km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ROBIK1301
...
...
Posty: 375
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 15:39
Lokalizacja: siedlce/bialystok
Kontakt:

Koniec przyspieszania przy 160km/h

Post autor: ROBIK1301 » sob mar 10, 2007 15:36

mam taki problem...dzisiaj probowalem mojego gofera ile pojdzie i co sie okazalo 160 km/h poszedl na maxa!!! moze zaczne od poczatku.. kupilem gofera z zasyfionym nastawnikiem i tak jezdzilem przez 2 lata. predkosci ktore wyciagnalem w takim stanie silnika to ponad 200km/h(dolozony box) nadszedl czas ze nalezalo wyczyscic nastawnik i ewentualnie wyregulowac silnik czyszczenie nastawnika i regulacje konta wtrysku zrobil mi kolega Adamm nie mialem jakos okazji jechac po tych zabiegach z duza predkoscia(zima)
ale dzisiaj byly niezle warunki zeby sprawdzic. moze wie ktos w czym tkwi problem ze zakres predkosci konczy sie przy 160km/h?
Ostatnio zmieniony sob mar 10, 2007 21:51 przez ROBIK1301, łącznie zmieniany 1 raz.


TDI THE BEST

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob mar 10, 2007 17:03

auto nie łapie notlaufa , ciekawe jak przepływka , wymiana filtra powietrza ,? może zasyfiony zatkany katalizator ?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob mar 10, 2007 18:42

sprawdz wszystkie wezyki od n75 czy nie sa poprzecierane, i sprawdz samo n75 bylo o tym wiele razy na forum.powodzenia


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » sob mar 10, 2007 20:35

Na pewno nie wezyki ani n75, przy nich autko lapie awaryjny i wiecej niz 120 nie pojdzie, chyba ze ze stromej gory przy rozlozonych zaglach :bigok:


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob mar 10, 2007 21:42

domek, niebadz taki pewny umnie nie lapalo awaryjnego ani na vagu nic nie pokazywalo a rozpedzal sie do 150 i dopiero potym jakby mu mocy brakowalo teraz jest znacznie lepiej, przeczyscilem n75 i po moze okolo miesiacu wywalilo mi blad n75 i juz je wymienilem i wszystko wrucilo do normy :bigok:


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob mar 10, 2007 22:07

domek pisze:Na pewno nie wezyki ani n75, przy nich autko lapie awaryjny i wiecej niz 120 nie pojdzie
:panna:
Ale bajki opowiadasz. Myslisz ze notlauf przez N75 moze byc tylko do 120 ? Grubo sie mylisz. Wiem na przykladzie swojego: 160km/h, nagle notlauf i 00575. Mostkowanie wezykow i 180km/h z palcem w...



domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » sob mar 10, 2007 23:50

U mnie bylo przypuszczenie o n75 okazaly sie przetarte wezyki i zapieczone kierownice. Awaryjny byl w okolicach 110-120. Sorki za bledna podpowiedz :bajer: Z drugiej strony skoro n75 nie wprowadzal Ci inek01 turbawki w tryb awaryjny to w jakim stanie jest turbinka? Jaki czas jezdziles z przeladowana turbina??


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob mar 10, 2007 23:59

domek pisze:Z drugiej strony skoro n75 nie wprowadzal Ci inek01 turbawki w tryb awaryjny to w jakim stanie jest turbinka? Jaki czas jezdziles z przeladowana turbina??
Wyspij sie moze i przeczytaj rano moj post jeszcze raz ;)
Przeciez napisalem, ze wchodzil mi w awaryjny (00575) :bajer:
BTW W tryb awaryjny wchodzi sterownik, nie turbawka.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz mar 11, 2007 10:56

Przy moim niesprawnym zaworze , auto zawsze łapało notlauf przy około 120 i potem z trudem 130 . Mogłem doiść do 160 ale bez gwałtownego przyśpieszania po prostu na bardzo długim rozbiegu i nie trzymając nogi cały czas na gazie . ROBIK1301, napisał że po czyszczeniu nastawnika i ustawieniu kąta przez Adamma auto jedzie do 160 może z całym szacunkiem trzeba pogrzebac jeszcze przy nastawniku lub kącie. najlepiej gdyby Adamm zobaczył czy coś sie nie poprzestawiało.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » ndz mar 11, 2007 19:27

Przepraszam ze sie wtrace ale dzisiaj mialem podobny problem w moim golfie (silnik o oznaczeniu AHU)Na wszystkich biegach do 4 bylo ok(wkreca sie na obroty super). ale na 5 wkrecal sie tylko do ok 3000-3200 i predkosc max ok 140-150km.Czym to moze bys spowodowane.Bledow niema zadnych.Czy to jest usterka przeplywki?Paliwo jakie ostatnio tankuje to BP Ultimate.Za kazda podpowiedz bede bardzo wdzieczny.Niewiem co napoczatek sprawdzic



Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » pn mar 12, 2007 18:48

Ja wcoraj w 5 osob swoim spokojnie leciałem 160 i pół baku paliwa. A jeszcze by poszedł spokojnie wiecej.



Awatar użytkownika
ROBIK1301
...
...
Posty: 375
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 15:39
Lokalizacja: siedlce/bialystok
Kontakt:

Post autor: ROBIK1301 » pn mar 12, 2007 19:35

witam.
dzisaiaj kolejna proba...z dwoma pasazerami na pokladzie...190 i juz nie bylo gdzie jechac.
nie wiem czy to bylo chwilowe ze tak cienko szedl ale jeszce sprawdze zaworek i te przewody.dzieki


TDI THE BEST

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości