Wtryski AFN a ASV

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Wtryski AFN a ASV

Post autor: szatanek » ndz mar 11, 2007 15:47

Panowie mam pytanko czy wtryski od AFN-a są takie same jak te w silniku ASV? Czy jest jakaś róznica w ich wydajności, można je zamiennie stosować?



hayabusarider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
Lokalizacja: LBN

Post autor: hayabusarider » ndz mar 11, 2007 15:52

Wtryski różnia sie ciśnieniem, wtryskiwacze ASV są dużo bardziej wydajne niż AFN.
Rozpylają lepiej paliwo pod większym ciśnieniem. Co za tym idzie nie są zamienne jeśli chcesz wymienić pojedyńczo. Wszystkie jak najbardziej.
Ostatnio zmieniony ndz mar 11, 2007 16:03 przez hayabusarider, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz mar 11, 2007 16:02

ASV maja 230/300 bar (lub mbar nie pamietam jednostki)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » ndz mar 11, 2007 16:15

Z tego co podaje katalog fota od roku 97 wtryskiwacze były takie same w AFN i w ASV a cisnieniu 190 bar, a w 2000 r do ASV zaczeli wsadzać inne wtryski o początku wtrysku przy cisnieniu 220 bar.

[ Dodano: 11 Mar 2007 15:20 ]
Ciśnienie wtrysku podaje sie w barach i mają do 221 bar max. , 300 napewno nie mają to juz za duze ciśnienie. Czyli mówicie ze mozna do AFN załozyc wszystkie wtryski z ASV z ciśnieniem 221 bar? i nic nie trzeba przestawieć na pompie? Czy ktoś juz w swoim AFN-ie wsadzał wtryski z ASV ? Widać jakąś różnicę?? W AFN mają ciśnienie 190 bar.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz mar 11, 2007 17:09

Jeżeli Twoje wtryski są do wymiany możesz założyć sobie od ASV... jeżeli jednak ma to być tunning to nie warto... lepiej zmodyfikować program...



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz mar 11, 2007 17:19

a nie lepiej zmodyfikowac na nowych wtryskach? :chytry:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz mar 11, 2007 17:23

djtom pisze:a nie lepiej zmodyfikowac na nowych wtryskach?
nic to nie da...lepiej tą kasę zainwestowac w FMIC

nowe ASV to wydatek około 900 PLN, zakładam że stare AFN można opylić za 400 więc szkoda 500 PLN, które można lepiej wydac..



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » ndz mar 11, 2007 19:56

Nie chodzi mi o tuning, poprostu wydaje mi sie ze moje wtryski juz powoli sie konczą, tzn wydaje mi sie ze to wtryski bo silnik pod obciazeniem pracuje dość twardo, na wolnych obrotach pracuje normalnie, ale jak wchodzi na obroty to pracuje twardo, poprostu tak jakby wtrysk był w jednej dawce bez wtrysku pilotującego. I juz jak bede kupował nowe wtryski to chce wiedziec czy kupić Boscha od AFN-a czy od ASV, czy po załozeniu będzie jakaś różnica, bo cenowo to chyba to samo.
Mówisz ze za kpl. nowych trzeba dac 900 zł to jest cena za Boscha?
Wiadomo ze ciśnienie wtrysku wtryskiwacza zalezy od siły sprężyny, jezli wymienimy całe wtryskiwacze od ASV to ciśnienie bedzie wyższe ale gdy wymienimy tylko same końcówki do starej obudowy ze starymi spręzynami to z ciśnieniem chyba nic sie nie zmieni. A jeszcze przychodzi mi na mysl to ze w ASV wyzsze ciśnienie wtrysku jest osiągnięte tylko poprzez zastosowanie grubszych podkładek a cała reszta czyli obudowa, popychacz sprężyny( dwie) i końcówka wtryskiwacza są takie same.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz mar 11, 2007 20:24

zanim zaczniesz kupować wtryski to zrób porządną diagnozę... na początek chociaz kanał 013 na jałowym ...

900 przeznacz lepiej na wirusa :) a seryjne wtryski AFN wcale Cię tu nie ograniczają



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » ndz mar 11, 2007 22:15

Nie no oczywiście najpierw zrobie porządną diagnostyke zanim cokolwiek wymienie. A jeszcze odpowiedzcie mi na pytanie czy do TDI mozna kupić same końcówki, 900 zł jak napisałeś to cena za same końcówki czy za całe wtryski, po mojmu to coś za mało za całe wtryski, no jeszcze zalezy od jakiego producenta. Widziałem gdzieś fotoporade o wymianie końcówek wtrysków, więc pewnie mozna je nowe kupic.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz mar 11, 2007 22:53

Ok 900-1200zl NOWE wtryski znajdziesz jak poszukasz.
Wiecej Cie wyniesie kupno koncowek - przelozenie i ustawienie Twoich wiec zabawa bez sensu.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

obobo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lut 20, 2007 18:12
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: obobo » pn mar 12, 2007 13:45

witam
widzę, że w dyskusji biorą doświadczeni vw users wię pytanko do nich.
Czy możecie podpowiedzieć jakie nr maja wtryski do ASV i AFN. Pytam bo jest wmiare tani towar na oku, a 100% pewności nie mam czy to jst to. Stare serce to 1z na ori wtryskach.
pozdrawiam
PS. sory jak cos nie tak z postem..... to mój 1st



Awatar użytkownika
Goku-25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 01:13
Lokalizacja: Piekary SL

Post autor: Goku-25 » wt lip 01, 2008 03:27

Szatanek wtryskiwacze asv od afn nie roznia sie zabordzo poza roznica w cisnieniu asv sa teoretycznie leprze ale po zastosowaniu czy ASV czy AFN srednie spalanie wynosi 7,2l w cyklu miejskim natomiast przy tryskiwaczach afn mozna zauwarzyc ze plusem jest ze dziala nawet na oparach sam sie zastanow co warto zalozyc milej zabawy :chytry:
Ostatnio zmieniony wt lip 01, 2008 03:32 przez Goku-25, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lip 01, 2008 07:37

szatanek pisze:Ciśnienie wtrysku podaje sie w barach i mają do 221 bar max. , 300 napewno nie mają to juz za duze ciśnienie.
Kolego mieszasz cisnienie przedwtrysku z wtryskiem zasadniczym, 220 to przedwtrysk a 300 to wtrysk zasadniczy.

Roznica jest tylko w cisnieniu przedwtrysku 220 Bar.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości