Cos sie stalo z rozrzadem podczas jazdy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamykgs1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 21:16
Lokalizacja: kwn

Cos sie stalo z rozrzadem podczas jazdy

Post autor: kamykgs1 » ndz mar 11, 2007 13:00

Witam wszystkich! przed chwila stalo sie cos dziwnego u mnie w golfiku. jechalem sobie spokojnie az tu nagle w silniku jakis chrobotanie ze szok!! stanalem szybko wylaczylem, okazalo sie ze jedno kolo od rozrzadu (te najwieksze chyba od jakiejs pompy) jest jakies luzne, tak jakby ze srodka tego kola cos wypadlo... pasek w sumie napiety, obraca wszystkim co trzeba, silnik pracuje normalnie... co sie stalo??!! bo na rozrzad w sumie ju zczas zeby wymienic... lepiej nie odpalac co??

pzdr
Ostatnio zmieniony ndz mar 11, 2007 15:30 przez kamykgs1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz mar 11, 2007 13:51

Witam.
Jasne,że nie odpalać. Laweta i na warsztat. Wiesz jakie kosztu będą jak rozrząd o wiecej zębów by przeskoczył? Teraz tylko miej nadzieje, ze hałas był wyłącznie od tego koła.
Pozdrawiam.



kamykgs1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 21:16
Lokalizacja: kwn

Post autor: kamykgs1 » ndz mar 11, 2007 13:59

Grzesiekk1982 pisze:Wiesz jakie kosztu będą jak rozrząd o wiecej zębów by przeskoczył?
ale skoro silnik pracuje elegancko to jest mozliwe ze rozrzad przeskoczyl??



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz mar 11, 2007 14:33

kamykgs1 pisze:ale skoro silnik pracuje elegancko to jest mozliwe ze rozrzad przeskoczyl??
o 1-2 zęby mógł.
kamykgs1 pisze:okazalo sie ze jedno kolo od rozrzadu (te najwieksze chyba od jakiejs pompy) jest jakies luzne
ale jeśli odpalisz, w każdej chwili (również podaczas rozruchu jest możliwe uszkodzenie tego koła i rozluźnienei paska. Wtedy rozrząd się nie kręci a kręci się wał korbowy. Tłoki uderzają w zawory, część zaworów się krzywi, któryś może się łamie uszakdzając gładź cylindra. Taniej szukać używaneg silnika, niż to naprawiać. To, że ładnie pracuje, nie oznacza, że w każdej chwili może się zrobić wielkie BOOM w silniku, a jest to więcej niż pewne przy tym co opisujesz.
Absolutnie nie odpalaj. Ulamek sekundy i będziesz kilka tysi w plecy... A tak za lawete dasz stówę, kilka stów za nowe koło + kilka stów za kpl rozrząd i masz spokój. Z tym nie ma żartów.
Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 208 gości