Jak odpowietrzyc uklad paliwowy?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
ja odkecałem też nie wszystkie i zanim zaczęło się pojawiać paliwko ONpiotrekgal pisze:Probowalem robic tak jak mowisz mzoe jakies 9,10x i nic no i odkrecalem nakretki od wtryskow i tez nic nie dalo .. odkrecalem tylko 3 bo do 4 jest ciezki dostep nawet i niemozliwy z tym kluczem ktorym mialem.
to aku mi zdechł
później tak z kilka razy i kręcenie po 10-15s aż zdychało i tez nie chciało
cały czas z pedałem wciśnietym na max
po odsapnięciu i naładowaniu aku trzasnął jak z bicza , próbuj nie ma co czekać
tylko dobry aku albo kilka na zmianę i musisz odpalić, znam to z wczorajszej autopsji
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
RobertP pisze:ja odkecałem też nie wszystkie i zanim zaczęło się pojawiać paliwko ONpiotrekgal pisze:Probowalem robic tak jak mowisz mzoe jakies 9,10x i nic no i odkrecalem nakretki od wtryskow i tez nic nie dalo .. odkrecalem tylko 3 bo do 4 jest ciezki dostep nawet i niemozliwy z tym kluczem ktorym mialem.
to aku mi zdechł
później tak z kilka razy i kręcenie po 10-15s aż zdychało i tez nie chciało
cały czas z pedałem wciśnietym na max
po odsapnięciu i naładowaniu aku trzasnął jak z bicza , próbuj nie ma co czekać
tylko dobry aku albo kilka na zmianę i musisz odpalić, znam to z wczorajszej autopsji
mam nowiutki akumulator i do 8,10 prob nie mruknal nawet aby zapalic
[ Dodano: 07 Mar 2007 18:48 ]
RobertP pisze:ja odkecałem też nie wszystkie i zanim zaczęło się pojawiać paliwko ONpiotrekgal pisze:Probowalem robic tak jak mowisz mzoe jakies 9,10x i nic no i odkrecalem nakretki od wtryskow i tez nic nie dalo .. odkrecalem tylko 3 bo do 4 jest ciezki dostep nawet i niemozliwy z tym kluczem ktorym mialem.
to aku mi zdechł
później tak z kilka razy i kręcenie po 10-15s aż zdychało i tez nie chciało
cały czas z pedałem wciśnietym na max
po odsapnięciu i naładowaniu aku trzasnął jak z bicza , próbuj nie ma co czekać
tylko dobry aku albo kilka na zmianę i musisz odpalić, znam to z wczorajszej autopsji
mam nowiutki akumulator i do 8,10 prob nie mruknal nawet aby zapalic Kontrolki sie wszystkie swieca ale nic nie kreci, nic nie slychac, ani rozrusznika ani niczego kolwiek.
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 19:08
- Lokalizacja: rzeszów
[/quote]mam nowiutki akumulator i do 8,10 prob nie mruknal nawet aby zapalic Kontrolki sie wszystkie swieca ale nic nie kreci, nic nie slychac, ani rozrusznika ani niczego kolwiek[quote]
z tego co piszesz wynika, że nie słychać żeby rozrusznik kręcił a to już problem nie tylko zapowietrzonej pompy. co do odpowietrzania to filtr oraz przewody doprowadzające ropę do pompy muszą byc napełnione paliwem i wtedy można się zabierać do kręcenia z wcisniętym gazem. jeśli w filtrze i przewodach będzie powietrze to pompa nie da rady przessać paliwka
z tego co piszesz wynika, że nie słychać żeby rozrusznik kręcił a to już problem nie tylko zapowietrzonej pompy. co do odpowietrzania to filtr oraz przewody doprowadzające ropę do pompy muszą byc napełnione paliwem i wtedy można się zabierać do kręcenia z wcisniętym gazem. jeśli w filtrze i przewodach będzie powietrze to pompa nie da rady przessać paliwka
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
mam nowiutki akumulator i do 8,10 prob nie mruknal nawet aby zapalic Kontrolki sie wszystkie swieca ale nic nie kreci, nic nie slychac, ani rozrusznika ani niczego kolwiekg_siekierda pisze:
z tego co piszesz wynika, że nie słychać żeby rozrusznik kręcił a to już problem nie tylko zapowietrzonej pompy. co do odpowietrzania to filtr oraz przewody doprowadzające ropę do pompy muszą byc napełnione paliwem i wtedy można się zabierać do kręcenia z wcisniętym gazem. jeśli w filtrze i przewodach będzie powietrze to pompa nie da rady przessać paliwka
hmmm mialem dzis usterke usunieta dzieki komus ale wyszlo jak wyszlo
a wiec jutro chce zalac filtr paliwa paliwem ze strzykawki..i to niby powinno pomoc?tylko dziwi mnie to dlaczego nie slycahc wlasnie tego ze rozrusznik wcale nie kreci..
OMG nie doczytalem ze rozrusznik nie kreci. Sprawdz czy podczas rozruchu jest napiecie na cienkim przewodzie ktory dochodzi do rozrysznika.
-Jesli jest to sprawdz przekaznik w rozruszniku i przewod nie izolowany ktory laczy przekaznik z rozrusznikiem.
-Jesli nie dochodzi: chyba jest jeszcze przekaznik w kabinie oraz sprawdz stacyjke (kostke stacyjki)
-Jesli jest to sprawdz przekaznik w rozruszniku i przewod nie izolowany ktory laczy przekaznik z rozrusznikiem.
-Jesli nie dochodzi: chyba jest jeszcze przekaznik w kabinie oraz sprawdz stacyjke (kostke stacyjki)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 129 gości