jak sprawdzić kat wtrysku mk3 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak sprawdzić kat wtrysku mk3 TDI
witam jak w temacie jak sprawdzic kat wtrysku w 1Z poprosze po kolei o dokładna procedure i nr logów.dzieki i pozdro for all
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
z pozycji vaga tego nie zrobiszgolfir pisze:a jak go ewentualnie przestawić??
[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 18:08 ]
oczywiscie z pozycji vag-a bo nastawnika nie bede ruszał bo sie jeszcze na tym nie znam

zreszta nastawnikiem tez nie hehe

robi sie to luzujac i przesuwając pompe do lub od silnika
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
aha no to świetnie a w którym miejscu jest ten smieszny ounkt do ustawiania tej pompy ?? bo podobno taki jest chyba ze sie myle? wtedy nie potzreba by zapinać zegara prawda?? jeszcze nie sprawdzalem wartosci tego kata ale pytam zapobiegawczo. i tak przy okazji to nie wiecie czy w mk3 TDI grudzien 95r były montowane przekazniki na swiatła?? bo miałem dzisiaj zakładac i po zmierzeniu mam 13,45V na zapalonym silniku wyglada na to ze jest wszystko dobrze tylko nie słysze "cykniecia" jak włączam swiatła?? no i za wczesniejsze podpowiedzi oczywiscie po punkcie
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
nie ma znaków - żeby ustawic dynamicznie kąt wtrysku trzeba mieć minimalne doświadczenie - a przynajmnie wiedzieć które śruby odkręcic a którą śrubę tylko poluzować ...golfir pisze:aha no to świetnie a w którym miejscu jest ten smieszny ounkt do ustawiania tej pompy ?? bo podobno taki jest chyba ze sie myle? wtedy nie potzreba by zapinać zegara prawda?? jeszcze nie sprawdzalem wartosci tego kata ale pytam zapobiegawczo. i tak przy okazji to nie wiecie czy w mk3 TDI grudzien 95r były montowane przekazniki na swiatła?? bo miałem dzisiaj zakładac i po zmierzeniu mam 13,45V na zapalonym silniku wyglada na to ze jest wszystko dobrze tylko nie słysze "cykniecia" jak włączam swiatła?? no i za wczesniejsze podpowiedzi oczywiscie po punkcie
ustawiasz na pracującym silniku - po ustawieniu kontrujesz tylną śrubę pompy - 2 osoby się przydadzą - jedna przestawia pompe i patrzy na VAG'a druga dokręca śrubę ...
MK III nie miały przekażników swiateł - jeśli masz ponad 13V na żarówce to jest bardzo dobrze ...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
jedna osoba da rade pod warunkiem ze masz odpowiednio dlugi kabel do kompaleo... pisze: ustawiasz na pracującym silniku - po ustawieniu kontrujesz tylną śrubę pompy - 2 osoby się przydadzą - jedna przestawia pompe i patrzy na VAG'a druga dokręca śrubę ...

zadnej sruby sie nie odkreca tylko luzuje sie 3 odpala vaga i auto i luzuje czwarta


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości