Po nocy po odpaleniu nie pali na wszytkie cylindry
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 16:13
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
- Kontakt:
no ale ja wiem że nie powinno sie nasikac gazu bo wczesniej tak robiłem. Ale teraz jestem do tego zmuszony bo gąsnie jak mu gazu lekko nie wcisne. ku..... teraz go zagrzałem do temperatury roboczej i juz chce go zgasić a tu nagle sam zgasł....... pomóżcie prsze co sie stało??? Jak mógł sam zgasnąć. Kręce rozrusznikiem i on nie załapie nawet. Nawet nie jąknie. Co sie stało???? HELPP!!
VW Golf MK1 1.6 D
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 16:13
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
- Kontakt:
nie wiem. Tego sie nie da tak łatwo sprawdzić w dieslu. Chyba tylko po tym czy dymi z rury prz kręceniu rozrusznikiem. Podejrzewam że coś mogło sie stać w stacyjce że cały czas daje na ,,wyłączony silnik'' bo innej przyczyny nie widze żeby sam se o tak zgasł
Najgorzej że zapalić nie chce.;/;/ Kurde co sie mu mogło stać???!?!?! Ja chyba oszaleje
Dobra usterka zlikwiodwana jesli chodzi o to że wczoraj sam se zgasł. Powodem był spalony bezpiecznik przez który szedł prąd do ,,gaszacza'' na pompie wtryskowej.
hehe i sam do tego doszłem po kilku godzinach spędzonych na mrozie dzisiaj.
dam koledze Soluerowi ,, pomógł'' bo napisał że paliwo nie dochodziło a własnie nie dochodziło bo ,,gaszacz'' na pompie wtryskowej nie podawał paliwa.
Ale wróćmy do tematu co z tym przerywaniem silnika jak jest zimny? Znajomy mechanik mówił mi że to chyba wina świec bo mogą np. 2 być zjarane a 2 dobre. Prawda to??
Mi sie wydaje że ma racje
Najgorzej że zapalić nie chce.;/;/ Kurde co sie mu mogło stać???!?!?! Ja chyba oszaleje
Dobra usterka zlikwiodwana jesli chodzi o to że wczoraj sam se zgasł. Powodem był spalony bezpiecznik przez który szedł prąd do ,,gaszacza'' na pompie wtryskowej.
hehe i sam do tego doszłem po kilku godzinach spędzonych na mrozie dzisiaj.
dam koledze Soluerowi ,, pomógł'' bo napisał że paliwo nie dochodziło a własnie nie dochodziło bo ,,gaszacz'' na pompie wtryskowej nie podawał paliwa.
Ale wróćmy do tematu co z tym przerywaniem silnika jak jest zimny? Znajomy mechanik mówił mi że to chyba wina świec bo mogą np. 2 być zjarane a 2 dobre. Prawda to??
Mi sie wydaje że ma racje
VW Golf MK1 1.6 D
Prawda to. Jednak najlepiej gdybyś się wzioł za wymiane tych świeć. Co nowe to nowe, autu to na pewno nie zaszkodzi.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Jerry-diesel pisze:nie wiem. Tego sie nie da tak łatwo sprawdzić w dieslu. Chyba tylko po tym czy dymi z rury prz kręceniu rozrusznikiem. Podejrzewam że coś mogło sie stać w stacyjce że cały czas daje na ,,wyłączony silnik'' bo innej przyczyny nie widze żeby sam se o tak zgasł
Najgorzej że zapalić nie chce.;/;/ Kurde co sie mu mogło stać???!?!?! Ja chyba oszaleje
Dobra usterka zlikwiodwana jesli chodzi o to że wczoraj sam se zgasł. Powodem był spalony bezpiecznik przez który szedł prąd do ,,gaszacza'' na pompie wtryskowej.
hehe i sam do tego doszłem po kilku godzinach spędzonych na mrozie dzisiaj.
dam koledze Soluerowi ,, pomógł'' bo napisał że paliwo nie dochodziło a własnie nie dochodziło bo ,,gaszacz'' na pompie wtryskowej nie podawał paliwa.
Ale wróćmy do tematu co z tym przerywaniem silnika jak jest zimny? Znajomy mechanik mówił mi że to chyba wina świec bo mogą np. 2 być zjarane a 2 dobre. Prawda to??
Mi sie wydaje że ma racje
No penie ze prawda pisałem ci juz o swiecach w drugim poscie miałem to samo
Tomek
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 16:13
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
- Kontakt:
Ja kupowałem championa 28 zł za sztuke ale były jakies zamienniki nawet po 18 pln za sztuke, ale szczerze lepiej wymienic chyba na jakieś firmówki.Jerry-diesel pisze:nom to dobra kupie te świece. A jakiej forimy radzicie? Mysle nad Bosha albo NGK,
A gdyby mi siadły wtryskiwacze to jakby silnik pracował rano?? Nie podobnie?
i ile kosztuje komplet świec? Myśle że w 100zł sie zmieszcze.
Tomek
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 16:13
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 16:13
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
- Kontakt:
rozrząd mam idealnie ustawiony. A wiesz co spróbuj zrobić tak: jak go zapalisz rano to odrazu leć otwórz maske klucz weż chyba 15 czy 17 i odkręć tą górną częśc wtrysku lekko jak silnik pracuje każdy po kolei odkręcaj. Jak zacznie lać ropą i no nie palić na ten gar to znaczy że ten gar pracuje i przykręć spowrotem i w ten sposób obczaisz który gar nie pali. Mechanik mnie tak nauczył. Jutro tak bede robił wtedy jak coś to bede wiedział który gar nie pali rano
VW Golf MK1 1.6 D
Czesc!
Ja juz pisalem o tym w innym watku, ale powtorze: strasznie mi rwal po zapaleniu na zimnym - bez ssania jak wspomnial kolaga trzesienie ziemi. Po ustawieniu rozrzadu jak sie nalezy jak reka odjal - zegarek. Od polowy stycznie nie zapalalem na ssaniu Oczywiscie zniknal problem przedluzonej fazy zapalania silnika rozgrzanego. I tak na marginesie spadlo spalanie. Pozdrowionka!
Ja juz pisalem o tym w innym watku, ale powtorze: strasznie mi rwal po zapaleniu na zimnym - bez ssania jak wspomnial kolaga trzesienie ziemi. Po ustawieniu rozrzadu jak sie nalezy jak reka odjal - zegarek. Od polowy stycznie nie zapalalem na ssaniu Oczywiscie zniknal problem przedluzonej fazy zapalania silnika rozgrzanego. I tak na marginesie spadlo spalanie. Pozdrowionka!
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 16:13
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
- Kontakt:
ale zauważ że jak wcześniej pisałem rozrząd miałem ustawiany kilka dni temu bo rozrząd wymieniałem cały. I jest wszystko co do znaka idelanie. Ale wczoraj zauważyłem że nie tano nie pali na dwa srodkowe gary. Sprawdzałem to tak że przy zapalonym silniku zimnym odkręcałem górną śrube wtryskiwaczaa i tak pokolei. Mam nadzieje że to tylko wina świec
VW Golf MK1 1.6 D
sorki nie doczytalem i mozesz miec racje ale.. ja tez mialem znak w znak ustawiony rozrzad, a po zdjeciu pokrywy roznica byla 30 stopni. Tu byl pies pogrzebany. Co do kosztow to z nowa uszczelka(40zl) i klejem(40zl) pod pokrywe (wreszcie mi nie cieknie olej) zamknalem sie w 130 zeta.
Napisz jak ci sie uda ustalic. Pozdr!
Napisz jak ci sie uda ustalic. Pozdr!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 88 gości