Czy czesto pada dwumasowe kolo zamachowe w MK4?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jacekd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob paź 29, 2005 19:15
Lokalizacja: Poznan
Auto: MK6 TSI160
Silnik: CAVD

Post autor: jacekd » pt mar 02, 2007 20:25

SouleR pisze:a tam marudzicie, ze 115 slaba do krecenia. pakarod w wroclawia ma juz teraz 190KM w AJM. wszystko robione przez Aligatora oprocz fmica.
A co w nim wymienil? :)
Nikt nie mowi ze sie nie da, tylko jaki naklad kosztow trzeba do tego.
Zauwaz ze w innych (bardziej udanych) TDI, uzyskanie podobnego przyrostu (% mocy fabrycznej) jest do osiagniecia znacznie mniejszymi kosztami. Sorry ale kazdy kto wie cos na temat dlubania w TDI, potwierdzi ze niestety korby w TDI 115 sa dosyc cienkie i maja problemy z "odbiorem" wiekszego momentu :/


MK6 HL - TSI160

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 02, 2007 23:56

jacekd no wlozyl kilka tys w niego, bo turbawka hybryda, fmic, wtryski kosztuja. wiem, ze 115 pd to malo wdzieczne auto. tak tylko podalem przyklad. wiadomo, ze 130 czy 150 to juz inna bajka i tam przyrosty uzyskuje sie za kilkaset zlotych. dobry wirus i jedzie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
jacekd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob paź 29, 2005 19:15
Lokalizacja: Poznan
Auto: MK6 TSI160
Silnik: CAVD

Post autor: jacekd » sob mar 03, 2007 16:34

No wlasnie do tego zmierzalem :)
Kazde auto da sie poprawic ale nie kazde da sie poprawic niewielkim kosztem, a do tego nie wplywajac bardzo zywotnosc jego elementow :bajer:


MK6 HL - TSI160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości