pasic pasi, ale nie zauwazyles zadnych roznic porownojac te rejony komor wirowych?RobertP pisze: po zakupie tak i wszsytko mi pasi ...
Uszczelka pod glowice!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
no nic nie nie widaćzaprzal pisze:pasic pasi, ale nie zauwazyles zadnych roznic porownojac te rejony komor wirowych?RobertP pisze: po zakupie tak i wszsytko mi pasi ...
zrobię fote dużej rozdzielczości lepszym aparatem i pokaże
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
zaprzal, RobertP, bo sciągnąłem głowice i ewidentnie widać przedmuch miedzy garem a kanałem olejowym i jest od strony bloku, przykładałem liniał i na bloku jest delikatne wgłębienie. Normalna uszczelka by to wypełniła a metalowa sie nie podda, a by to zagłębiebie wypełnić. I dlatego mi chla 1,5 litra na 1000 km. Ale przy okazji pierscienie wrzuce i panewki i chyba zostaje przy normalnej uszczelce Goetza. Mam nadzieje że wytrzyma 1,4 bara
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
chlanie 1,5 litra oleju na 1000km to nie wina uszczelkivw_vandal pisze:uszczelka by to wypełniła a metalowa sie nie podda, a by to zagłębiebie wypełnić. I dlatego mi chla 1,5 litra na 1000 km. Ale przy okazji pierscienie wrzuce i panewki i chyba zostaje przy normalnej uszczelce Goetza.
no chyba że ostro wycieka ....
to wina przynajmniej uszczelniaczy i pierścieni skoro turbo masz ok ...
u mnie wytrzymała pół rokuzaprzal pisze:ciekawe tylko jak bedzie zwykla trzymac...
kurcze no to ładna tam nierówność, pewnie i olejem rzygało na zewnątrzvw_vandal pisze:kolega ma jutro przynieść z pracy jakiegoś "czołga" i spróbujemy delikatnie wyrównać.
musisz wyścignąć tłoki bo chyba nie będziesz syfił tego na nie
ale skoro masz wymieniać pierścienie to chyba nie problem żeby je wyciągnąć
przed szlifem bloku
po czołgu przygotuj sobie prosty liniał z blachy sztywnej o długości ok 80cm
i na sztorc później postaw, przesuwaj w poprzek bloku i obserwuj blok czy ma
szpary jak tak to szlifuj ale na serio powoli nie mocno
powiem Ci że trochę podobne takie numery robiłem kiedyś w swoich
motocyklach, ale w samochodach nigdy
aha wiesz jak duże zbierzesz to i metalową możesz uszczelkę założyć ale
wtedy musisz szukać dobrych i możliwie najmocniejszych śrub do mocowania głowicy
a jak wiesz takie śruby kosztują nie mało a takie ARP to pewnie by wyszły z 500zł
ale pokusiłbym się o to jeśli chcesz żeby to jeździło i masz zamiar modzić nadal na
tym silniku, a jak nie to powolutku szukaj bloku czy drugiego gołego silnika
załóż zwykłą grubą uszczelkę ale też nowe śruby do głowicy i żeby Ci
nie przyszło wrzucać tą zwykłą uszczelkę na silikon
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
RobertP, wycieków nie było żadnych, ale strasznie kopcił na niebiesko i czuć było olej spalony. Silnik idzie znów w mak wymienie wszystko Głowica sprawdzana na wszystko, dwa razy zmieniane gumki, uszczelniona, zobaczymy po pierścionkach.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
ja zalałem cylindry z tłokami z góry naftąvw_vandal pisze:zobaczymy po pierścionkach.
i po jakimś czasie patrzę a w 1 i 4 nie ma
więc wyjąłem tłoki patrzę i aż lewą nogą się
przeżegnałem pierścionki jak żyletki ...
a w 2 i 3 były tak w miarę, ale zmieniłem komplet
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
są są takie zakłady nawet widziałem kiedyś aukcje na allegro może i pokusiłbymDjeight pisze:A co powiecie na dorabianie miedzianej uszczelki pod głowicę i oringowanie wokół tłoków??
Podobno taki zestaw jest wieczny !!!
są podobno zakłady zajmujące sie dorabianiem uszczelek z miedzi oraz tym oringowaniem
się na taką uszczelkę ale cena jak pamiętam była sporo większa niż tych fabrycznych
taka uszczelka teoretycznie powinna dobrze się ułożyć w ewentualnych nierównościach
bloku silnika i też powinna wiele wytrzymać, tak mi sie wydaje ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
http://www.popularhotrodding.com/engine ... n_ringing/
Spójrzcie , i to na długowieczność taka uszczelka starczy , miedż sie łatwo gnie dlatego doformuje się idealnie do kształtu i uszczelni profesjonalnie
ważne żeby zrobić w takim silniku kompletny remont silnika , wtedy władować taką uszczelke i oringowanie i jeżdzić do końca świata i nawet dłuzej
Spójrzcie , i to na długowieczność taka uszczelka starczy , miedż sie łatwo gnie dlatego doformuje się idealnie do kształtu i uszczelni profesjonalnie
ważne żeby zrobić w takim silniku kompletny remont silnika , wtedy władować taką uszczelke i oringowanie i jeżdzić do końca świata i nawet dłuzej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości