Uszczelka pod glowice!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 28, 2007 16:07

RobertP pisze: po zakupie tak i wszsytko mi pasi ... :bigok:
pasic pasi, ale nie zauwazyles zadnych roznic porownojac te rejony komor wirowych?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 28, 2007 16:13

zaprzal pisze:
RobertP pisze: po zakupie tak i wszsytko mi pasi ... :bigok:
pasic pasi, ale nie zauwazyles zadnych roznic porownojac te rejony komor wirowych?
no nic nie nie widać
zrobię fote dużej rozdzielczości lepszym aparatem i pokaże


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr lut 28, 2007 17:52

zaprzal, RobertP, bo sciągnąłem głowice i ewidentnie widać przedmuch miedzy garem a kanałem olejowym i jest od strony bloku, przykładałem liniał i na bloku jest delikatne wgłębienie. Normalna uszczelka by to wypełniła a metalowa sie nie podda, a by to zagłębiebie wypełnić. I dlatego mi chla 1,5 litra na 1000 km. Ale przy okazji pierscienie wrzuce i panewki ;) i chyba zostaje przy normalnej uszczelce Goetza. Mam nadzieje że wytrzyma 1,4 bara ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 28, 2007 17:54

vw_vandal, masz racje, jak blok jest nierowny to niestety metalowa sie nie nadaje :/ ciekawe tylko jak bedzie zwykla trzymac...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr lut 28, 2007 17:58

kolega ma jutro przynieść z pracy jakiegoś "czołga" i spróbujemy delikatnie wyrównać.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 28, 2007 22:06

vw_vandal pisze:uszczelka by to wypełniła a metalowa sie nie podda, a by to zagłębiebie wypełnić. I dlatego mi chla 1,5 litra na 1000 km. Ale przy okazji pierscienie wrzuce i panewki ;) i chyba zostaje przy normalnej uszczelce Goetza.
chlanie 1,5 litra oleju na 1000km to nie wina uszczelki
no chyba że ostro wycieka ....
to wina przynajmniej uszczelniaczy i pierścieni skoro turbo masz ok ...
zaprzal pisze:ciekawe tylko jak bedzie zwykla trzymac...
u mnie wytrzymała pół roku :(
vw_vandal pisze:kolega ma jutro przynieść z pracy jakiegoś "czołga" i spróbujemy delikatnie wyrównać.
kurcze no to ładna tam nierówność, pewnie i olejem rzygało na zewnątrz
musisz wyścignąć tłoki bo chyba nie będziesz syfił tego na nie
ale skoro masz wymieniać pierścienie to chyba nie problem żeby je wyciągnąć
przed szlifem bloku
po czołgu przygotuj sobie prosty liniał z blachy sztywnej o długości ok 80cm
i na sztorc później postaw, przesuwaj w poprzek bloku i obserwuj blok czy ma
szpary jak tak to szlifuj ale na serio powoli nie mocno
powiem Ci że trochę podobne takie numery robiłem kiedyś w swoich
motocyklach, ale w samochodach nigdy
aha wiesz jak duże zbierzesz to i metalową możesz uszczelkę założyć ale
wtedy musisz szukać dobrych i możliwie najmocniejszych śrub do mocowania głowicy
a jak wiesz takie śruby kosztują nie mało a takie ARP to pewnie by wyszły z 500zł
ale pokusiłbym się o to jeśli chcesz żeby to jeździło i masz zamiar modzić nadal na
tym silniku, a jak nie to powolutku szukaj bloku czy drugiego gołego silnika
załóż zwykłą grubą uszczelkę ale też nowe śruby do głowicy i żeby Ci
nie przyszło wrzucać tą zwykłą uszczelkę na silikon


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw mar 01, 2007 10:56

RobertP, wycieków nie było żadnych, ale strasznie kopcił na niebiesko i czuć było olej spalony. Silnik idzie znów w mak wymienie wszystko ;) Głowica sprawdzana na wszystko, dwa razy zmieniane gumki, uszczelniona, zobaczymy po pierścionkach.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw mar 01, 2007 11:08

vw_vandal pisze:zobaczymy po pierścionkach.
ja zalałem cylindry z tłokami z góry naftą
i po jakimś czasie patrzę a w 1 i 4 nie ma
więc wyjąłem tłoki patrzę i aż lewą nogą się
przeżegnałem pierścionki jak żyletki ...
a w 2 i 3 były tak w miarę, ale zmieniłem komplet
:bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » czw mar 01, 2007 11:25

A co powiecie na dorabianie miedzianej uszczelki pod głowicę i oringowanie wokół tłoków??

Podobno taki zestaw jest wieczny !!!

są podobno zakłady zajmujące sie dorabianiem uszczelek z miedzi oraz tym oringowaniem



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw mar 01, 2007 12:30

Djeight pisze:A co powiecie na dorabianie miedzianej uszczelki pod głowicę i oringowanie wokół tłoków??

Podobno taki zestaw jest wieczny !!!

są podobno zakłady zajmujące sie dorabianiem uszczelek z miedzi oraz tym oringowaniem
są są takie zakłady nawet widziałem kiedyś aukcje na allegro może i pokusiłbym
się na taką uszczelkę ale cena jak pamiętam była sporo większa niż tych fabrycznych
taka uszczelka teoretycznie powinna dobrze się ułożyć w ewentualnych nierównościach
bloku silnika i też powinna wiele wytrzymać, tak mi sie wydaje ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » czw mar 01, 2007 14:03

http://www.popularhotrodding.com/engine ... n_ringing/


Spójrzcie , i to na długowieczność taka uszczelka starczy , miedż sie łatwo gnie dlatego doformuje się idealnie do kształtu i uszczelni profesjonalnie

ważne żeby zrobić w takim silniku kompletny remont silnika , wtedy władować taką uszczelke i oringowanie i jeżdzić do końca świata i nawet dłuzej



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw mar 01, 2007 14:07

Ale po co takie uszczelki. Silnik przecież nie kiluje się nontoper i na moc rzędu 100 KM wystarczy zwykła uszczelka porządnej firmy.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw mar 01, 2007 14:16

vw_vandal pisze:Ale po co takie uszczelki. Silnik przecież nie kiluje się nontoper i na moc rzędu 100 KM wystarczy zwykła uszczelka porządnej firmy.
ot i całe meritum sprawy ... :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » czw mar 01, 2007 14:31

No wiecie jeśli chce sie robić mody i np turbine kręcić do 2 barów to taka uszczelka obowiązkowa, wtedy tłoki i wał wzmacniane mozna katować ile wlezie :hmm:

możliwe że w codziennej eksploatacji sie nie nada ale jak ktoś chce czegoś wiecej :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości