Stuki po wymianie rozrzadu, silnik pracuje nierowno i glosno

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MarcinRoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr lut 21, 2007 19:15
Lokalizacja: EPJ
Kontakt:

Stuki po wymianie rozrzadu, silnik pracuje nierowno i glosno

Post autor: MarcinRoz » śr lut 28, 2007 10:37

Witam.Niepokoją mnie dziwne objawy pracy silnika:((Po wymianie rozrządu(przejechane ok 600km) dobiega stukot(przypuszczam ze to popychacz).Jest jednostajny nawet jesli auto jest na biegu jałowym.Wymienialem rowniez filtr paliwa.Sa bąbelki przewodze paliwowym(chodzil kilka min, ale sie nieodpowietrzył).Silnik pracuje glosniej,nierowno(siedzac w srodku czuc drgania-wczesniej tego nie bylo).Wyminilem świece.PALI NA DOTYK, nawet na zimnym silniku.AHA nie był ustawiany kąt wtrysku po wymianie rozrządu-mechanik stwierdzil ze nie ma potrzeby :crazy: Autem nie wyjezdzalem juz z garazu bo sie obawiam.
Nie mam mozliwosci podpiecia go pod Vag-a,musialbym jechac na miejsce(nikt nie ma czasu podjechac z laptopem:/)

Pomozcie!!!
Ostatnio zmieniony śr lut 28, 2007 14:32 przez MarcinRoz, łącznie zmieniany 1 raz.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr lut 28, 2007 11:19

Ja też miałem pasek zmieniany. kumpel mechanik mi to robił. Też powiedział że nie ma potrzeby. Ludzie z forum pisali że to trzeba zrobić. Pojechałem na diagnostyke i kąt był ustawiony idealnie. Jeżeli nie kombinował przy pompie paliwa to kąt nie powinien się nie zmienić.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » śr lut 28, 2007 15:35

potrzeby ustawienia nie ma ale to w przypadku jesli jest dobrze ustawiony, a to wlasnie trzeba zrobic za kazdym razem jak sie wymienia (sprawdzic), sprawdz to w pierwszej kolejnosci!!


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lut 28, 2007 15:47

Zawsze po wymianie paska trzeba podiechac na ustawienie kąta , takie ustawienie na słuch to raczej bardzo wątpliwa sprawa zależy od słuchu pana Henia :) Tak samo znakowanie kół markerami raz się uda a raz nie.MarcinRoz, Za ustawienie powinieneś zapłacic około 50 tak że nie jest to duży wydatek a będziesz miał pewność że wszystko bangla jak należy.
Ktoś tutaj już pisał że można założyć pasek na flamastry przejechać sie kilkanaście kilometrów i sprawdzić jak wszystko się rozjechało sam tego nie sprawdzałem .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » śr lut 28, 2007 22:04

twardy pisze:Zawsze po wymianie paska trzeba podiechac na ustawienie kąta
ja bym obstawial przy swojej wersji... bo najpierw trzeba go sprawdzic, a jak jest dobrze ustawiony to co ustawiac??

ps ale wiem ze o to samo ci chodzilo co mi


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr lut 28, 2007 22:14

MarcinRoz pisze:nie był ustawiany kąt wtrysku po wymianie rozrządu-mechanik stwierdzil ze nie ma potrzeby
Unikać jakiegokolwiek kontaktu z tym mechanikiem..., CAŁY ROZRZĄD ustawić od nowa
MarcinRoz pisze:Autem nie wyjezdzalem juz z garazu bo sie obawiam.
Może i lepiej ;)



Awatar użytkownika
MarcinRoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr lut 21, 2007 19:15
Lokalizacja: EPJ
Kontakt:

Post autor: MarcinRoz » czw mar 01, 2007 10:51

Byłem na Vag-u ale temp.cieczy wynosiła max.67 °C!!!!Gosc mi nie potrafil powiedziec czy to czujnik temp. jest walniety, czy termostat!!Badania oczywiscie przeprowadzilismy ale wyniki bylyby niemiarodajne(gl.sprawdzalem kąt wtrysków)Sprawdzilem dolny przewod odchodzacy od pomy cieczy chlodz. i byla letnia-termostat do wymiany.Czy tym przypadku moga sie pojawiac takie objawy jak wyzej opisalem???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 181 gości