Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
inek01
- Lord GTI
- Posty: 3686
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
- Lokalizacja: Ciechanów
Post
autor: inek01 » pn lut 26, 2007 23:25
gpel pisze:Możliwe, bo w kabinie raczej nie ma. Myślę że to będzie spory bezpiecznik, tylko ile A?
Najpredzej chyba 80A.
marcin999 pisze:Poza tym to wogole jest coś takiego? Słyszałem o przekaźniku świeczek...
No comments.
-
SkinnerPL
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
-
Kontakt:
Post
autor: SkinnerPL » wt lut 27, 2007 21:06
W MK2 bezpiecznik od świec zarowych znajduje sie nad zbiorniczkiem z plynem hamulcowym... takie czerne pudeleczko o wymiarach 4 cm x 6 cm. Pozdrawiam
-
sebtdi
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:56
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sebtdi » śr lut 28, 2007 20:00
inek01 pisze:Raczej nie ma reguly co do czestotliwosci wymiany. Jak pojawiaja sie klopoty z paleniem, po odpaleniu silnik ma nierowna prace (swiece wtedy tez grzeja przez jakis czas) to wtedy trzeba myslec o wymianie (o ile te klopoty sie sa spowodowane czyms innym).
Zadna kontrolka nie zasygnalizuje Ci zuzycia, awarii swiec, czy spalenia sie bezpiecznika.
Dobre firmy to Beru, Bosh, NGK... Model ? W sklepie Ci dobiora odpowiednie.
A co może oznaczać mrygająca kontrolka od podgrzewania swiec zarowych ???? Przypadkiem nie oznacza to awarii jednej ze swiec????
U mnie zapala sie po ok. 30 sekundach i mryga
-
inek01
- Lord GTI
- Posty: 3686
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
- Lokalizacja: Ciechanów
Post
autor: inek01 » śr lut 28, 2007 21:08
sebtdi pisze:Przypadkiem nie oznacza to awarii jednej ze swiec????
Przypadkiem nie.
Mruganiem kontrolki jest sygnalizowanyl blad w ukladzie sterowania silnikiem. Jedz na diagnoze to sie dowiesz co dokladnie nie gra. Moga to byc rozne rzeczy...
-
inspire
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
- Lokalizacja: ???
Post
autor: inspire » śr lut 28, 2007 21:17
A masz z tyłu stopy??
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
-
hayabusarider
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
- Lokalizacja: LBN
Post
autor: hayabusarider » śr lut 28, 2007 22:37
Miałem świece Bosch -- szybko spaliły się 2 szt., rok czasu mam świece NGK-- czasami coś nierówno silnik pracuje po odpaleniu -- podejrzewam że padła 1 świeca. W przyszłości tylko BERU.
Słyszałem naprawdę większość pozytywnych opini o tych świecach.
-
sebtdi
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:56
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: sebtdi » pn mar 05, 2007 18:50
inspire pisze:A masz z tyłu stopy??
Wielkie dzieki kolego!!!! Miałem uszkodzony czujnik stopu i dlatego zapalala mi sie kontrolka swiecy zarowej
-
ady0709
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: czw gru 21, 2006 20:51
- Lokalizacja: Dębica
-
Kontakt:
Post
autor: ady0709 » pn mar 05, 2007 18:59
Odnośnie swiec, to chciałbym sie dowiedzieć równiez jakiej firmy swiece montowane sa w golfikach seryjnie ? Czyżby któres z wyżej podanych ? Ot tak taka moja ciekawość
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91525][img]http://i21.tinypic.com/t4vhuo.jpg[/img][/url]
-
inek01
- Lord GTI
- Posty: 3686
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
- Lokalizacja: Ciechanów
Post
autor: inek01 » pn mar 05, 2007 20:11
ady0709 pisze:Odnośnie swiec, to chciałbym sie dowiedzieć równiez jakiej firmy swiece montowane sa w golfikach seryjnie ? Czyżby któres z wyżej podanych ? Ot tak taka moja ciekawość
Wg ETKA - Beru lub Bosch.
-
gpel
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Krosno
Post
autor: gpel » pn sty 14, 2008 13:45
Sprawdziłem kabelkiem na iskrzenie, jak również omomierzem.
Dwie skrajne świece pokazują 1.0 ohma więc chyba OK, kolejna całkiem padnięta, a ostatnia 3,6 kOmha.
Wszystko jasne, ale mam pytanie (może banalne), z jaką siłą dokręcać, idzie lekko, a boję się przekręcić.
-
ZMIENNIK1313
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:49
- Lokalizacja: MAŁA WIEŚ
-
Kontakt:
Post
autor: ZMIENNIK1313 » pn sty 14, 2008 15:01
gpel pisze:Wszystko jasne, ale mam pytanie (może banalne), z jaką siłą dokręcać, idzie lekko, a boję się przekręcić.
na tak zwane wyczucie aby
gwintu nie rozwalić bo jest delikatny jak to w aluminium bywa.........
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 15:01 przez
ZMIENNIK1313, łącznie zmieniany 1 raz.
nigdy nie mów nigdy:)
-
mk4tdi
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56
Post
autor: mk4tdi » wt wrz 22, 2015 07:18
Odgrzeje
O co chodzi z napieciem swiecy zarowej? Beru ma 12V, Bosch 11V
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft ->
162,5KM/344,2Nm
-
ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Post
autor: ciachotdi » wt wrz 22, 2015 14:15
Jest to napięcie znamionowe, możliwe ze boscha przy mniejszym poboru prądu daję takie osiągi jak ta beru
jednym słowem lepsza ?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
-
flatron1984
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42
Post
autor: flatron1984 » czw wrz 24, 2015 21:46
12V bedzie sie ciut dluzej nagrzewac jak ta 11V
ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości