Wężyk, po co i na co?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Wężyk, po co i na co?

Post autor: SkinnerPL » wt lut 27, 2007 19:47

Siemka, chcialem wiedziec co to jest za wezyk ktory leci z kolektora do pompy? Do czego on jest potrzebny?



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » wt lut 27, 2007 20:19

Mozesz podeslac fotke?? Bo jakos sobie go usiadomic nie moge... :P


Czas na jakiś zabytek :>

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » wt lut 27, 2007 20:29

wywiera cisnienie na membrane przez co zwieksza sie dawka paliwa podawanego, jesli sie myle to mnie spece poprawia :bigok:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » wt lut 27, 2007 20:41

aha, z tad ta strata polowy mocy... musze jakos to zmontowac spowrotem...



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » wt lut 27, 2007 20:57

To chodzilo ci o wezyk od turbo do pompy :P Wymien na taki w oplocie i przy okazji zwroty ropy z wtryskiwaczy tez...


Czas na jakiś zabytek :>

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » wt lut 27, 2007 21:00

:P Pawlos nie wiedzialem jak to okreslic :P Dla mnie to wygladalo "prawie" jak kolektor :D A nie wiesz za ile mozna kupic takie nowe wezyki? te powrotu paliwa wyrwalem takie gumowe od starego silnika z innego auta ;] ale takiego dlugiego nie mam ;/



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lut 27, 2007 21:17

3,50 metr w każdym motoryzacyjnym.



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » wt lut 27, 2007 22:02

lol tanio ;] jutro to wymienie



Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » wt lut 27, 2007 22:30

aaaa te przewody to sie nazywaja fachowo bodajze, "nadmiarowe" ja tez je wymienialem na jakies gumowe, a nie materialowe.. koszt minimalny pzdr


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » wt lut 27, 2007 22:37

Mnie tez to czeka... te oblekane tym czym sa slabe, lamia sie latwo, te gumowe lepsze, czeka mnie tez wymiana od paliwa tego krotkiego odcinka, bo jest taki mokrawy i smierdzi ropka... gdzies musi byc wyciek... z boku silnika jest mokro od oleju... byle by nie uszczelka... ;/ z ukladu chlodzenia tam gdzie dochodzi wezyk do zbiorniczka wyrownawczego tez jest mokro... mial ktos cos podobnego. Czasami jak otwieram maske to mi z pod niej para w postaci takiej lekkiej mgielki sie unosi... czy mial ktos cos kiedys podobnego?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lut 27, 2007 22:38

ghoost pisze:ja tez je wymienialem na jakies gumowe, a nie materialowe..
ale z tego co mi wiadomo to ja mam takie gomowo materiałowe !! tzn w środku sa gumowe i na zewnątrz oplecione materiałem :) Wiem bo mam wszystkie i ten z Turbo i te przy wtryskach wymioenione :)



Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » wt lut 27, 2007 22:43

To_mas pisze:ale z tego co mi wiadomo to ja mam takie gomowo materiałowe !! tzn w środku sa gumowe i na zewnątrz oplecione materiałem Wiem bo mam wszystkie i ten z Turbo i te przy wtryskach wymioenione
chodzi mi o to ze te moje poprzednie przewody byly mokre całe, na zewnątrz były materiałowe, a te co teraz założyłem to na zewnątrz są gumowe, ale jak dokładnie są zbudowane to zbytnio nie wiem :bigok:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » śr lut 28, 2007 06:55

ghoost, byly mokre bo juz przepuszczaly. Zazwyczaj sie storsuje wezyk gumowy w oplocie...


Czas na jakiś zabytek :>

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » śr lut 28, 2007 22:00

ja sobie zakładam tzw TEKELAN .... przewody róznej grubosci od 4 mm do 16 mm z ... powiedzmy takiego czarnego twardego plastkiu ... olejo i paliwo odporne
i po problemie


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 170 gości