Diesel wolnossący - mody?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 26, 2007 23:10

skad ty wziales 0.7 i 120KM? bylo 1.0 turbo ic i mialo 100KM, 3 cylindry. model charade.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Jerry-diesel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 22, 2007 16:13
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Kontakt:

Post autor: Jerry-diesel » pn lut 26, 2007 23:39

chyba lepiej bedzie jak se magnetyzery założysz na przewodzie paliwa który dostarcza olej napedowy do pompy i na rurze przed filtrem powietrza. Ja tak mam a magnetyzery dodają około 8% mocy bo magnesy układają cząsteczki paliwa i powietrza i w ten sposób ładnie sie łączą a nie tak chaotycznie. Ja tak mam i mówiąc poważnie czuć znaczną różnice tak jakbym miał conajmniej 1.7 D Koszt magnetyzerów na allegro to około 60zł komplet. Sądze że mam okolo 60km w swoim 1.6 D. Naprawde magnetyzery duzo dają


VW Golf MK1 1.6 D

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lut 26, 2007 23:54

Jerry-diesel pisze:Sądze że mam okolo 60km w swoim 1.6 D. Naprawde magnetyzery duzo dają
Daj wykres z hamowni..



Jerry-diesel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 22, 2007 16:13
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Kontakt:

Post autor: Jerry-diesel » pn lut 26, 2007 23:58

ale to nawet nie trzeba jechać na hamownie żeby wyczuć wzrost mocy o te 5 km. Zresztą do najbliższej hamowni mam 50 km. Ale każdy kto stosuje u siebie magnetyzery powie ci że dają te około 8% mocy wiecej. Poprostu to fizyka.....


VW Golf MK1 1.6 D

vagin

Post autor: vagin » wt lut 27, 2007 00:01

Jerry-diesel pisze:chyba lepiej bedzie jak se magnetyzery założysz na przewodzie paliwa który dostarcza olej napedowy do pompy i na rurze przed filtrem powietrza. Ja tak mam a magnetyzery dodają około 8% mocy bo magnesy układają cząsteczki paliwa i powietrza i w ten sposób ładnie sie łączą a nie tak chaotycznie. Ja tak mam i mówiąc poważnie czuć znaczną różnice tak jakbym miał conajmniej 1.7 D Koszt magnetyzerów na allegro to około 60zł komplet. Sądze że mam okolo 60km w swoim 1.6 D. Naprawde magnetyzery duzo dają

[looooooooooooooooooooooooooooooooool]



Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » wt lut 27, 2007 10:47

Daihatsu Sirion 0,7T o mocy 120KM , zarezerwowane tylko dla japończyków, do europy nie trafily , a szkoda :) nieżle by namieszały :grin:
nie mówiłem że z wolnossącego diesla ale chodziło o pojemność 700ccm

magnetyzery można powiedzieć LoL ,



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt lut 27, 2007 12:41

charade 1.0TD mial 55PS wolnossacy 36PS a w odmianie benzynowej 101PS 1.0T silnik ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 182 gości