problem z odpaleniem golfika IV!!!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 15:38
- Lokalizacja: podkarpacie
problem z odpaleniem golfika IV!!!!!
Witam.
posiadam golfika IV 1,9 TDI 90 KM
moim problem jest rozruch zimnego silnika,a zeby go zapalic musze przytrzymac dłużej kluczykiem zeby zaskoczył!!!!przez co meczy sie rozrusznik!!!!
A przy nastepnym uruchomieniu odpala z mniejszym trudem,mysle ze to albo czujnik temperatury albo przekaznik do swiec zarowych??
Prosze o pomoc
posiadam golfika IV 1,9 TDI 90 KM
moim problem jest rozruch zimnego silnika,a zeby go zapalic musze przytrzymac dłużej kluczykiem zeby zaskoczył!!!!przez co meczy sie rozrusznik!!!!
A przy nastepnym uruchomieniu odpala z mniejszym trudem,mysle ze to albo czujnik temperatury albo przekaznik do swiec zarowych??
Prosze o pomoc
mk4
kolego swiece dzialaja dopiero jak tem spadnie ponizej 4 stopni, nja radze ci sprawdzic kat zaplonu i a moze podpiac do vaga zczytac bledy
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Witam.
TDI powinien odpalać od strzała bez świec.
Wymienaiłeś filtr paliwa?
Czy w przezroczystej rurce jak masz wyłączony silnik nie ma pęcherzyka powietrza? Czy podczas pracy silnika nie idą tamtędy bąbelki?
Sprawdź to jeśli nbędzie OK, to będziemy dalej myśleć.
Zapchany filterek też może (szczególnie w zimie) utrudniać odpalenie diesla.
Pozdrawiam.
TDI powinien odpalać od strzała bez świec.
Wymienaiłeś filtr paliwa?
Czy w przezroczystej rurce jak masz wyłączony silnik nie ma pęcherzyka powietrza? Czy podczas pracy silnika nie idą tamtędy bąbelki?
Sprawdź to jeśli nbędzie OK, to będziemy dalej myśleć.
Zapchany filterek też może (szczególnie w zimie) utrudniać odpalenie diesla.
Pozdrawiam.
palenie
sluchaj kolego kup sobie taki zawor zwrotny kosztuje 3 zl zamontuj go sobie przed filtrem paliwa mozliwe ze schodzi ci paliwko nie zaszkodzi a napewno pomoze
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
to niezawsze pomaga, bo problem nie musi siedzieć w zaworze pompy. U mnie np źle była nieszczelna ta właśnie przezroczysta rurka na króćcu.daro31ie pisze:sluchaj kolego kup sobie taki zawor zwrotny kosztuje 3 zl zamontuj go sobie przed filtrem
Inny przypadek to kiepskie opaski na filtrze paliwa (przeważnie). Niezależnie od kombinowania z zawotem, układ będzie się przed pompą zapowietrzać, co niestety powoduje trudności z opaleniem, szczególnie na zimnym...
Pozdrawiam.
mam ten sam problem, mechanik stwierdził, że problem tkwi w zanieczyszczonym sterowniku pompy który powoduje że podawana jest za duża dawka paliwa przy odpalaniu. Naprawa ta polega wg niego na wyczyszczeniu owego sterownika. Chce za to 200 zł. Troche jest to uciążliwe ale na razie dam sobie spokój. U mnie jak nie odpali za pierwszym razem to po następnej próbie zapali zawsze, ale wtedy załącza się sprężynka świec żarowych i mruga. Sam jestem ciekaw co to może być. Podpinali go do Vaga też inni i wyskakuje im błąd którego nikt nie może zlokalizować.
KowaR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 47 gości