1,6 orzesz w morde jeża to to wszystko aż tyle może wytrzymać i da sięzaprzal pisze:wystarczajaco duzo zeby sie jezdzilo przyjemnie na codzien... nawet w 1.6
mam nadzieje że to co robie teraz z silnikiem pozwoli mi później na dobre
kręcenie moją T2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1,6 orzesz w morde jeża to to wszystko aż tyle może wytrzymać i da sięzaprzal pisze:wystarczajaco duzo zeby sie jezdzilo przyjemnie na codzien... nawet w 1.6
cieknie mi dokładnie na tym "polkolu" i z tyłu dekla ale tam wiadomo przechył jest...souler pisze:pisalem to juz z 5 razy na tym forum. otoz nawet nowe uszczelki, jako ze sa zamiennikami, sa zle wykonane. caly problem tkwi wlasnie w docisku tego polkola do powierzchni pokrywy zaworow z jednej strony i glowicy z drugiej. reszta uszczelki jest ok, ale i tak warto zlozyc na silikonie. przejdzmy do sedna: zanim zaczniesz zakladac uszczelke to przygotuj sobie wkret metalowy i utnij jakies 5mm od łebka, czyli ma byc łebek i kilka mm gwintu gwintu jednak nie moze byc wiecej niz grubosc uszczelki w tym miejscu [polkole]. wykonaj naciecie w srodku polkola gumowego, na glebokosc kilku milimetrow, ale nie wiecej niz dlugosc gwintu. na dobrym kleju wkrec w miejsce naciecia ten wkret i zalej glowke klejem. UWAGA! WKRET NIE MOZE PRZEBIC GUMY W TYM MIEJSCU NA WYLOT!!! poczekaj na wyschniecie kleju i zakladaj smialo na silikonie. uwazaj zeby silikon rozlozyc rownomiernie, ale bez przesady z iloscia, bo ewentualne kawalki beda syfic olej i zawory. sruby dociagaj z wyczuciem, bo latwo zerwac gwint. mozna uzyc wszystkiego oprocz wkreta, co spowoduje rozejscie sie uszczelki na boki w tym polkolu. opisuje moj sposob zrobiony na szybko pewnego dnia, po zakupie drugiej uszczelki w ciagu miesiaca polecam silikon REINZOSIL, z antracytem, kolor grafitowy, do +300 stopni.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 159 gości