Czy to jest zawor n75
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Pruszkowiak
 - Forum Master

 - Posty: 1449
 - Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
 - Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
 - Kontakt:
 
- 
				walekaneta
 - Nowicjusz

 - Posty: 9
 - Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
 - Lokalizacja: kielce
 
- 
				challenger
 - Nowicjusz

 - Posty: 17
 - Rejestracja: śr lut 21, 2007 18:32
 - Lokalizacja: Małopolska
 
- 
				walekaneta
 - Nowicjusz

 - Posty: 9
 - Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
 - Lokalizacja: kielce
 
problem 1Z
Witam..
Mam problem posiadam vento 96r silnik 1Z seria
dzieje mi sie tak:
Ciepły silnik 90stC... silnik bez obciązenia po przekroczeniu 3tys zaczyna skakać i puszcza czarną chmure... przerywa.. pomaga jedynie wyłączenie na kilka minut ... natomiast z obciązeniem nie dzieje sie nic na kazdym biegu penwie przyspiesza do 4 tys (więcej mi silnika szkoda)
podejrzewam kierownice turbiny bo po odpieciu tego weżyka od Gruszki przy turbinie to az strzeli... i wtedy odpalam i jest dobrze...
co to moze być?
			
									
									Mam problem posiadam vento 96r silnik 1Z seria
dzieje mi sie tak:
Ciepły silnik 90stC... silnik bez obciązenia po przekroczeniu 3tys zaczyna skakać i puszcza czarną chmure... przerywa.. pomaga jedynie wyłączenie na kilka minut ... natomiast z obciązeniem nie dzieje sie nic na kazdym biegu penwie przyspiesza do 4 tys (więcej mi silnika szkoda)
podejrzewam kierownice turbiny bo po odpieciu tego weżyka od Gruszki przy turbinie to az strzeli... i wtedy odpalam i jest dobrze...
co to moze być?
- 
				walekaneta
 - Nowicjusz

 - Posty: 9
 - Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
 - Lokalizacja: kielce
 
- Adamm
 - V.I.P.

 - Posty: 4753
 - Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 - Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 - Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 - Kontakt:
 
Re: problem 1Z
w turbinie od 1Z nie ma kierownic w turbinie126gt pisze:Witam..
Mam problem posiadam vento 96r silnik 1Z seria
dzieje mi sie tak:
Ciepły silnik 90stC... silnik bez obciązenia po przekroczeniu 3tys zaczyna skakać i puszcza czarną chmure... przerywa.. pomaga jedynie wyłączenie na kilka minut ... natomiast z obciązeniem nie dzieje sie nic na kazdym biegu penwie przyspiesza do 4 tys (więcej mi silnika szkoda)
podejrzewam kierownice turbiny bo po odpieciu tego weżyka od Gruszki przy turbinie to az strzeli... i wtedy odpalam i jest dobrze...
co to moze być?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
n 75
witam wszystkich. mam nekajace mnie od kilku dni pytanie . gdzie znajduje sie zawor n 75 ? wiele o nim czytalem ale nie wiem gdzie mozna go spotkac  
 . czy moze ktos  mi dokladnie napisac lub fotke przeslac gdzie sie on znajduje ??
pozdrawiam
			
									
									pozdrawiam
zawor n75
pisaliscie zeby polaczyc dwa przewodu jakas rurka tj. czerwony i niebieski , u mnie sa dwa niebieskie i jeden czarny. ktore mam ze saba polacdzyc ( stojac z prawej strony auta tj. nad zaworem :z gory wchodzi czarny , z boku wchodzi niebieski i od spodu wchodzi niebieski). jezlei ktos  moze mi pomoc z gory dziekuje
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości




