Czy to jest zawor n75
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
- Lokalizacja: kielce
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: śr lut 21, 2007 18:32
- Lokalizacja: Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
- Lokalizacja: kielce
problem 1Z
Witam..
Mam problem posiadam vento 96r silnik 1Z seria
dzieje mi sie tak:
Ciepły silnik 90stC... silnik bez obciązenia po przekroczeniu 3tys zaczyna skakać i puszcza czarną chmure... przerywa.. pomaga jedynie wyłączenie na kilka minut ... natomiast z obciązeniem nie dzieje sie nic na kazdym biegu penwie przyspiesza do 4 tys (więcej mi silnika szkoda)
podejrzewam kierownice turbiny bo po odpieciu tego weżyka od Gruszki przy turbinie to az strzeli... i wtedy odpalam i jest dobrze...
co to moze być?
Mam problem posiadam vento 96r silnik 1Z seria
dzieje mi sie tak:
Ciepły silnik 90stC... silnik bez obciązenia po przekroczeniu 3tys zaczyna skakać i puszcza czarną chmure... przerywa.. pomaga jedynie wyłączenie na kilka minut ... natomiast z obciązeniem nie dzieje sie nic na kazdym biegu penwie przyspiesza do 4 tys (więcej mi silnika szkoda)
podejrzewam kierownice turbiny bo po odpieciu tego weżyka od Gruszki przy turbinie to az strzeli... i wtedy odpalam i jest dobrze...
co to moze być?
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
- Lokalizacja: kielce
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Re: problem 1Z
w turbinie od 1Z nie ma kierownic w turbinie126gt pisze:Witam..
Mam problem posiadam vento 96r silnik 1Z seria
dzieje mi sie tak:
Ciepły silnik 90stC... silnik bez obciązenia po przekroczeniu 3tys zaczyna skakać i puszcza czarną chmure... przerywa.. pomaga jedynie wyłączenie na kilka minut ... natomiast z obciązeniem nie dzieje sie nic na kazdym biegu penwie przyspiesza do 4 tys (więcej mi silnika szkoda)
podejrzewam kierownice turbiny bo po odpieciu tego weżyka od Gruszki przy turbinie to az strzeli... i wtedy odpalam i jest dobrze...
co to moze być?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
n 75
witam wszystkich. mam nekajace mnie od kilku dni pytanie . gdzie znajduje sie zawor n 75 ? wiele o nim czytalem ale nie wiem gdzie mozna go spotkac . czy moze ktos mi dokladnie napisac lub fotke przeslac gdzie sie on znajduje ??
pozdrawiam
pozdrawiam
zawor n75
pisaliscie zeby polaczyc dwa przewodu jakas rurka tj. czerwony i niebieski , u mnie sa dwa niebieskie i jeden czarny. ktore mam ze saba polacdzyc ( stojac z prawej strony auta tj. nad zaworem :z gory wchodzi czarny , z boku wchodzi niebieski i od spodu wchodzi niebieski). jezlei ktos moze mi pomoc z gory dziekuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 182 gości