Czy to jest zawor n75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

walekaneta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
Lokalizacja: kielce

Czy to jest zawor n75

Post autor: walekaneta » wt lut 20, 2007 18:32

witam mam golfa1.9 tdi 90km
mam pytanko czy spotkał sie ktos z takim mykiem, po przekroczeniu 3.0 tys obrotów na 3 i 4 biegu nie przyspiesza rowno tylko tak skokowo raz ciagnie a za chwile nie i cykl sie powtarza , przepływomierz jest dobryna 100%, czy to moze byc ten zaworek ? prosze o porade :rotfl:
Ostatnio zmieniony pn cze 04, 2007 22:26 przez walekaneta, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Luc81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt gru 05, 2006 19:49
Lokalizacja: Reńska Wieś

Post autor: Luc81 » wt lut 20, 2007 18:52

Mam ten sam problem, prawdopodobnie to wina nastawnika pompy wtryskowej. Trzeba go zregenerować.



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » wt lut 20, 2007 20:15

walekaneta, sprawdz ten n75, odepni 2 przewody czerwony i niebieski polacz je plastikowa rurka ze soba i sie przejedz nie odpinaj od zaworka kostki niezostanie na miejscu, jesli bedziesz czul ruznice to jest n75 do wymiany


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lut 20, 2007 21:19

walekaneta pisze: 3 i 4 biegu nie przyspiesza rowno tylko tak skokowo raz ciagnie a za chwile nie i cykl sie powtarza
To raczej nie wyglada na notlauf i N75. Wtedy to by byl spadek mocy i zero buta az do restartu silnika, a tu kolega pisze o skokowym przyspieszaniu...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lut 20, 2007 21:37

walekaneta pisze:witam mam golfa1.9 tdi 90km
mam pytanko czy spotkał sie ktos z takim mykiem, po przekroczeniu 3.0 tys obrotów na 3 i 4 biegu nie przyspiesza rowno tylko tak skokowo raz ciagnie a za chwile nie i cykl sie powtarza , przepływomierz jest dobryna 100%, czy to moze byc ten zaworek ? prosze o porade
Luc81 pisze:Mam ten sam problem, prawdopodobnie to wina nastawnika pompy wtryskowej. Trzeba go zregenerować.
odepnijcie od skrzyni biegow kostke predkosciomierza i sie przejedzcie, jesli szarpanko ustanie to zapraszam do siebie na czyszczenie nastawnika (aha po odpieciu kostki nie dziala predkosciomierz :) )


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cider_520
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 28, 2006 20:24
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: cider_520 » wt lut 20, 2007 23:20

mi sie zacina przy 120 i jak puszcze gaz i wcisne ponownie to jakos idzie do 140 a potem znowu sie to dzieje :grrr: jutro bede mial nowy N75 i zobacze czy to cos zmieni :grin: przewody wychodzace mam nowe ale i tak nic nie pomoglo



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lut 21, 2007 00:34

cider_520 pisze:mi sie zacina przy 120 i jak puszcze gaz i wcisne ponownie to jakos idzie do 140 a potem znowu sie to dzieje :grrr: jutro bede mial nowy N75 i zobacze czy to cos zmieni :grin: przewody wychodzace mam nowe ale i tak nic nie pomoglo
czyli jednak zawore u Ciebie?

jak bys byl gdzie przy okazji kolo mnie to podrzuc stary wrzuce do siebie i zobacze jak bangla u mnie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

walekaneta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
Lokalizacja: kielce

Post autor: walekaneta » śr lut 21, 2007 09:16

Adamm pisze:
cider_520 pisze:mi sie zacina przy 120 i jak puszcze gaz i wcisne ponownie to jakos idzie do 140 a potem znowu sie to dzieje :grrr: jutro bede mial nowy N75 i zobacze czy to cos zmieni :grin: przewody wychodzace mam nowe ale i tak nic nie pomoglo
czyli jednak zawore u Ciebie?

jak bys byl gdzie przy okazji kolo mnie to podrzuc stary wrzuce do siebie i zobacze jak bangla u mnie

MOJ NA MOCY NIC NIE STRACIL LECIALEM NIM TEZ 180 TYLKO TAJ JAK PISALEM SKOKOWO CIAGNIE POL SEK NIE I TAK CYKL SIE POWTARZA, SPRUBUJE Z TYM ZAWORKIEM TE WEZYKI POLACZYC , A JAK NIC TO NIE DA TO POJADE NA KOMP, NA KOMPE PEWNIE WYJDZIE Obrazek Obrazek
TO MOJE CACKO



Awatar użytkownika
cider_520
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 28, 2006 20:24
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: cider_520 » śr lut 21, 2007 10:06

Adamm pisze: jak bys byl gdzie przy okazji kolo mnie to podrzuc stary wrzuce do siebie i zobacze jak bangla u mnie
jak go tylko wymienie to przyjade do ciebie i zobaczymy ten zaworek :grin: dzisiaj jakos jechal mi normalnie ale kilka razy tak wlasnie zalapal :D mam nadzieje ze ta wymiana cos pomoze bo juz nie mam sily :)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr lut 21, 2007 11:50

mysle ze jest problem z doładowaniem turbinki, generalnie trzeba podpiąc pod vaga tak z fusów wrózyć to nie bardzo, a takie falowe zachowanie - przyspieszanie auta jak na huśtawce to zazwyczaj jest problem zaworka N75 (taki jeden przypadek juz przerabiałem), na 95 % nie jest to wina nastawnika.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lut 21, 2007 14:46

Ja tez to przerobiłem , wczoraj zmieniłem N75 z kolegą i dzisiaj auto smigało do 160 bez notlaufa płynnie przyspieszło a na wskażniku widac jak zaworek upuszczał cisnienie. u mnie w mieście kosztuje 140 zł.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
cider_520
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 28, 2006 20:24
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: cider_520 » śr lut 21, 2007 19:40

witam ponownie.
wlasnie jestem po wymianie N75 i jest miodzio :grin: zupelnie inna jazda nie szarpie i nie zacina sie przy 120 :grin:

pozdro



walekaneta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
Lokalizacja: kielce

Post autor: walekaneta » czw lut 22, 2007 12:53

jade jutro na kompa, zobaczymy co wyjdzie!!!!oby to ten zaworek



Awatar użytkownika
cider_520
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 28, 2006 20:24
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: cider_520 » czw lut 22, 2007 15:40

walekaneta pisze:oby to ten zaworek
duze prawdopodobienstwo ze to bedzie wlasnie on ale na wszelkie wielkie sprawdz tez przewody ktore z niego wychodza u mnie na poczatku po wymianie przewodow bylo troche lepiej ale po pewnym czasie znowu to sie dzialo nawet wkladalem swojego N75 do innego golfika i chodzil dobrze a u mnie byla lipa no i postanowilem ze wymienie go tak czy siak ale zadzialalo :grin: i chodzi jak najlepiej :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości