warto usunać katalizator?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 20, 2007 12:39

tlumikarz mowil ze rurka nie jest dobrym pomyslem
:P

może mnie nie zrozumiałeś...

wytłukuję z kata zawartość a woriginalną obudowę wspawuję rure o tej samej średnicy co wydech i jest gites :P

temu co skupuje zależy na zawrtości a nie obudowie :)

ja się piszę jeśli ktoś mi to zrobi - zawartośc oddam za 100 PLN - a kata mam nieprzypchanego bo turbinka jest bardzo żwawa :P



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lut 20, 2007 14:20

cowboy pisze:
tlumikarz mowil ze rurka nie jest dobrym pomyslem
:P

może mnie nie zrozumiałeś...

wytłukuję z kata zawartość a woriginalną obudowę wspawuję rure o tej samej średnicy co wydech i jest gites :P

temu co skupuje zależy na zawrtości a nie obudowie :)

ja się piszę jeśli ktoś mi to zrobi - zawartośc oddam za 100 PLN - a kata mam nieprzypchanego bo turbinka jest bardzo żwawa :P
zrozumialem i wlasnie o tym mowil ze nie dosc ze roboty troche to potem cale spaliny wala Ci bezposrednio w srodkowy tlumik ktory szybciej pada
katalizator ma czyscic spaliny ale tez wstepnie rozprezac spaliny (to sa jego slowa)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 20, 2007 15:14

Adamm pisze:potem cale spaliny wala Ci bezposrednio w srodkowy tlumik ktory szybciej pada
katalizator ma czyscic spaliny ale tez wstepnie rozprezac spaliny (to sa jego slowa)
idea wywalenie kata jest właśnie taka aby ułatwić drogę spalinom ;)

więc jak mam wsadzać coś ala strumienica to wole mieć ori kata :P

może ten tłumikarz Ci wcisnął ten zamiennik ? :P



Awatar użytkownika
olo95
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob sty 13, 2007 16:49
Lokalizacja: Guzów k/ Żyrardowa
Kontakt:

Post autor: olo95 » wt lut 20, 2007 15:24

Adamm pod tym nr tel nikt się nie zgłasza :bigok:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lut 20, 2007 16:16

cowboy pisze:może ten tłumikarz Ci wcisnął ten zamiennik ?
raczej nie zreszta tak jest blizej oryginalu. :) kazdy robi jak uwaza, ja sie dziele tylko opiniami
olo95 pisze:Adamm pod tym nr tel nikt się nie zgłasza
no nie wiem ja do niego nie dzwonilem bo opchnalem na allegro, a nr spisalem jak bylem w Skierniewicach :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 20, 2007 16:30

Adamm pisze:raczej nie zreszta tak jest blizej oryginalu. :) kazdy robi jak uwaza, ja sie dziele tylko opiniami
bliżej oryginału jest jak oryginalna pucha :)

jeżeli mam dostać za kata 160 i wydać na puszke 160 to nie ma sensu :P

a z tym środkowym tłumikiem to koles chyba przesadził :) zreszta jak się zepsuje i jego mozna zastąpić rurą i zostawić tylko końcowy :) :bigok: - ludzie tak mają i podobno to dobre rozwiązanie



Awatar użytkownika
Tzighan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 09:19
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Tzighan » wt lut 20, 2007 16:53

...z zagadnień mechanicznych raczej jestem kiepski, a przyznam że na osiągach w moim Goferku troszkę mi zależy, zatem czy może ktoś walnąć na tapetę korzyści i ewentualne konsekwencje ujemne takiegoż działania jak usuwanie bebechów w katalizatorze?? :?


Tzighan

Mój goferek:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130434[/url]
[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Awatar użytkownika
olo95
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob sty 13, 2007 16:49
Lokalizacja: Guzów k/ Żyrardowa
Kontakt:

Post autor: olo95 » wt lut 20, 2007 21:17

nie ma konsekwencji ujemnych są tylko same zalety



Awatar użytkownika
Tzighan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 09:19
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Tzighan » śr lut 21, 2007 09:23

hmmmm, ktoś wspomniał o szybszym zużywaniu się tłumików, ja zastanawiam się na przykład czy nie ma to wpływu na zużycie paliwa - czy to nie są wady? a jeżeli ktoś zna wspomniane przez kolegę zalety, to very mocno proszę o podzielenie się nimi...


Tzighan

Mój goferek:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130434[/url]
[img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lut 21, 2007 09:38

Tzighan pisze:hmmmm, ktoś wspomniał o szybszym zużywaniu się tłumików, ja zastanawiam się na przykład czy nie ma to wpływu na zużycie paliwa - czy to nie są wady?
:)

auto może dostac większego kopa jeżeli kat był zapchany- tzn będzie żwawiej reagowało na gaz...

na zuzycie ma wpływ znikomy - tak jak po wirusie, przy spokojnej jeździe spalenia nawet spada :P

słychać bardziej gwizd turbiny, troszkę głośniej chodzi jak wywalisz środkowy..



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pn lut 26, 2007 18:29

no panowie a jakie sa objawy jak sie zatka/przytka katalizatorek?
silnik 1.8 Vw golf


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

kat

Post autor: szatanek » pn lut 26, 2007 19:38

Witam. Panowie mam pytanko,ten kat który jest w TDI-kach to jest ceramiczny tak jak w benzynkach czy w postaci siateczki metalowej??



Awatar użytkownika
wosiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 11, 2005 00:18
Lokalizacja: tczew

Post autor: wosiek » pn lut 26, 2007 19:49

witam
tak więc mam golfiaka 1.9tdi ahu i mam nalatane ponad 300tyś hehehe więc zapewne mój katalizator przypycha spaliny chyba sporo?? bo właśnie szukałem na forum postów tylko ta nowa wyszukiwarka trochę zrąbana,więc znalazłem coś że lepiej nie wywalać ale to chyba w beznzynie bo tam jest ta sonda,a jak jest w tdi????? i jak najlepiej to zrobić?? pozdrawiam
ps. a tak wogóle to ojciec sprzedał jakiś czas temu 3 katalizatory od t4 2.5tdi po 50zł bo niewiedział że one więcej warte,bk a typ co przyjechał mówił że weźmie każda ilość jaka ma hahaha wsumie niedziwie się za taką kase :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pn lut 26, 2007 20:58

bo mi chyba juz calkiem zapchalo kata.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 178 gości