Blow-off w tdi - POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 20, 2007 06:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Blow-off w tdi - POMOCY

Post autor: matt » wt lut 20, 2007 07:40

Witam wszystkich i prosze o porade. Chcialbym sie dowiedziec czegos na temat blow-off'a a konkretnie chodzi mi o zamontowanie go do IV TDI 143km (wirus). Zalety, wady, skutki, ceny... Prosze o jak najwiecej informacji i z gory dziekuje. POZDRAWIAM


Matt

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 20, 2007 10:49

było setki razy

zalet - brak, efekt jedynie dźwiękowy, jakieś rzeźby musiałyby być, gdyby chcieć upuszczać ciśnienie - pewnie szkodliwe dla osiągów i turbiny

cena - gdzieś widziałem za 450 PLN,

zamontuj sobie lepiej wydajniejszy intercooler zamiast bawić się w psyyt :P

tu blow off nie potrzebny, po zdjęciu nogi z gazu spada ciśnienie doładowania - zainstaluj sobie wskaźnik doładowania to zobaczysz jak idealnie steruje n75 cisnieniem...



Awatar użytkownika
matt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 20, 2007 06:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: matt » wt lut 20, 2007 19:09

Hej, dzieki za odpowiedz a moze sprostujesz mi pewna rzecz? Ktos powiedzial mi ze zawor upuszczajac powietrze z turbiny dodatkowo ja chlodzi... Jezeli to prawda odpadaloby chlodzenie golfika po ostrej jezdzie ktore czasem bywa uciazliwe. Z gory dzieki za odpowiedz i zainteresowanie. PS. pewnie rzeczywiscie o tym juz kiedys bylo ale wczoraj pierwszy raz wszedlem na ta strone. POZRAWIAM


Matt

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 20, 2007 19:17

matt pisze:Ktos powiedzial mi ze zawor upuszczajac powietrze z turbiny dodatkowo ja chlodzi
może w benzynie z przepustnicą, a nie w TDI ze zmienną geometrią :P

w swoim TDI schłodzisz turbinkę jak zdejmiesz sandała z gazu :)

lepiej schłodzic powietrze w dolocie ...czyli zamontowac FMIC



Awatar użytkownika
matt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 20, 2007 06:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: matt » wt lut 20, 2007 19:21

"lepiej schłodzic powietrze w dolocie ...czyli zamontowac FMIC"
a moge prosic troszke konkretniej? ;] Dzieki ;)


Matt

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lut 20, 2007 19:25

fmic to w prostym tlumaczeniu intercooler wystawiony na dzialanie pradu powietrza, czyli np: zamontowany pod/za zderzakiem, zeby byl pieknie chlodzony.

tu masz temacik o tym
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=fmic


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo


Awatar użytkownika
Bady_Jesus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 14:04
Lokalizacja: Mszana Dolna, Kraków
Kontakt:

takie cos zrobilismy u kolegi w aucie

Post autor: Bady_Jesus » śr wrz 26, 2007 14:06




ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości