Zakuiony golf mk3 i pytania zwiazane z nim
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 14:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zakuiony golf mk3 i pytania zwiazane z nim
Witam wszystkich!
Chcialem sie zapytac na poczatek czy byly montowane w golfach mk3 (moj rocznik to 95) silniki wysokoprezne 75km? Jezeli tak to jest to TDi, TD a moze SDi? Samochod wyprodukowano w Niemczech i jest wlasnie w trakcie rejestracji. Jedyne oznaczenie jaki mam to 1HX0 -moze wam to cos powie. Malo tego samochod postal pare dni i kiepsko krecil wiec domyslam sie, ze akumulator bedzie do wymiany. Jeszcze jest taka sprawa, jak sie wylacza silnik to mocno trzesie-to znaczy ze poduszki pod silnikiem sa do wymiany? Wracajac do silnika to na zyczenie moge zrobic zdjecie, bo boje sie ze jest on poprostu przelozony z innego samochodu. Jeszcze jest taka ciekawostka. odpalilem go na dluzej, zagrzal sie do 90st bardzo szybko, ale wiatraki przy chlodnicy nie krecily sie w ogole. Natomiast wydobywala sie para lub bialy dym od chlodnicy. Szczerze mowiac srednio znam sie na samochodach wiec prosze odpowiadac tak zebym cos zrozumial w miare mozliwisci.
Pozdrawiam ;]
Chcialem sie zapytac na poczatek czy byly montowane w golfach mk3 (moj rocznik to 95) silniki wysokoprezne 75km? Jezeli tak to jest to TDi, TD a moze SDi? Samochod wyprodukowano w Niemczech i jest wlasnie w trakcie rejestracji. Jedyne oznaczenie jaki mam to 1HX0 -moze wam to cos powie. Malo tego samochod postal pare dni i kiepsko krecil wiec domyslam sie, ze akumulator bedzie do wymiany. Jeszcze jest taka sprawa, jak sie wylacza silnik to mocno trzesie-to znaczy ze poduszki pod silnikiem sa do wymiany? Wracajac do silnika to na zyczenie moge zrobic zdjecie, bo boje sie ze jest on poprostu przelozony z innego samochodu. Jeszcze jest taka ciekawostka. odpalilem go na dluzej, zagrzal sie do 90st bardzo szybko, ale wiatraki przy chlodnicy nie krecily sie w ogole. Natomiast wydobywala sie para lub bialy dym od chlodnicy. Szczerze mowiac srednio znam sie na samochodach wiec prosze odpowiadac tak zebym cos zrozumial w miare mozliwisci.
Pozdrawiam ;]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt lut 20, 2007 16:33 przez krwawykostek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
jesli masz 75KM to moze to byc tylko AAZ. powinna byc nalepka na obudowie rozrzadu i na niej powinno pisac jaki silnik. ostatecznie wlepa w bagazniku. daj zdjecie to dowiesz sie na 100%. jesli jest szarpniecie przy gaszeniu to poduchy do sprawdzenia. jesli stal kilka dni i nie chcial odpalic to rzeczywiscie moze byc aku. ostatecznie swiece, ale to wyjdzie w praniu.
golfir
golfir
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
souler zacznij moze dobrze czytac bo pyta czy były montowane 75-konne a ty twierdzisz ze ma AAZ-ta i jak nie masz kodu na obudowie to twoj problem ja w orginale mam i nie musze pryciac po bagazniku a jak nie mam to moze sobie sprawdzic ja tylko daje najprostszy sposób bo akurat u mnie widac ze niewiedomy by dostrzegł wiec nie wiem czemu to ci sie takie dziwne wydaje??
Raczej masz na pewno AAZ, co do temperatury to 90 stopni jest to temperatura prawidłowa awentylator ci się włączy jak się nie myle od 92-3 stopni,a co do tej pary to ja miałem identyczny objaw. U mnie delikatnie pociła sie chłodnica w dwóch dolnych rogach i po nagrzaniu parował płyn. Wlałem uszczelniacz do chłodnic i wszystko jest ok.
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
golfir jak widziales AAZ innego niz 75KM to jestes super gosc. chyba ze mowisz o moim a tak poza tym to ja tez mam naklejke na oslonie paska, ale wiekszosc sprowadzonych autek ich nie ma, bo bylo juz przy nich kopane, a czesto takze byl napisany przebieg ostatniej wymiany, wiec handlarze zmywaja/zdzieraja przebieg/naklejki, bo troche by to nie pasowalo do przebiegu na zegarach
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
krwawykostek, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78255 zerknij tu gdzie nr szukać 3 post od góry
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości