Wymiana filtra paliwa , jak do tego sie zabrac ????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bavwtek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1764
Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:42
Lokalizacja: Czaplinek - Przystań na dłużej :)
Kontakt:

Wymiana filtra paliwa , jak do tego sie zabrac ????

Post autor: Bavwtek » sob lut 17, 2007 15:46

Jak sie dotgo zabrac , czy musze nalac ropy do nie , czy tez nie , pytam sie bo pierwszy raz to robie ,na co uwarzac przy wymianie , filtr jest z podgrzewaczem


Obrazek

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob lut 17, 2007 15:53

witam.
Nie ma żadnych problemów, układ sam sie odpowietrzy. Nie trzeba zalewać sam pociągnie po paru obrotach rozrusznika, ale jeśli będiesz miał jakieś naczunko z ropą to napewno nei zaszkodzi zalać.
Przede wszystkim co jest ważne to opaski zaciskowe. Stare lubią przepuszczać powierze, przez co samochód gorzej odpala jak się zapowietrzy. Jeśli masz kiepskie, to kup nowe. Filtr z podgrzewaczem, to żadna filofofia, tylko 2 rurki do przykręcenia więcej (podgrzewanie polega na przejściu przez filtr ciepłego paliwa powracającego z nadmuarów od wtryskiwacz z powrotem do baku.
Pozdrawiam



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » sob lut 17, 2007 15:54

normalnie mozesz go odkrecic sciagnac wezyki i załozyc nowy (ja nie zalewałem ale jak zalejesz to jest lepiej) masz filtr z podgrzewaczem czy nie bo jak z podgrzewaczem o wiele prosciej go zalac bo lejesz ropke do tej dzurki, a tak trzeba sie troche pobawic.

Pozdrawiam MiChI



Awatar użytkownika
Bavwtek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1764
Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:42
Lokalizacja: Czaplinek - Przystań na dłużej :)
Kontakt:

Post autor: Bavwtek » sob lut 17, 2007 16:07

dzieki chłopaki


Obrazek

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob lut 17, 2007 16:14

Bavwtek, również dzięki :pub:



luki234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt lis 29, 2005 20:35
Lokalizacja: Debrzno
Kontakt:

Post autor: luki234 » ndz lut 18, 2007 19:27

witam ! a ja bym proponował wywalić filtr z podgrzewaczem i wstawic zwykly bez podgrzewacza.Tam gdzie podgrzewacz wstawic rurkę. Przez ten podgrzewacz bardzo czesto zapowietrza sie uklad, ja tak mialem do czasu gdy nie zmienilem na zwykly bez podgrzewacza. Taka jest moja opinia



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz lut 18, 2007 19:37

Grzesiekk1982 pisze:Nie trzeba zalewać sam pociągnie po paru obrotach rozrusznika, ale jeśli będiesz miał jakieś naczunko z ropą to napewno nei zaszkodzi zalać.
Po zalaniu odpala jakby w ogole operacji nie bylo i nie trzeba krecic...
luki234 pisze:witam ! a ja bym proponował wywalić filtr z podgrzewaczem i wstawic zwykly bez podgrzewacza.Tam gdzie podgrzewacz wstawic rurkę. Przez ten podgrzewacz bardzo czesto zapowietrza sie uklad, ja tak mialem do czasu gdy nie zmienilem na zwykly bez podgrzewacza. Taka jest moja opinia
Jak jest usterka to trzeba zlikwidowac, a nie stosowac polsrodki :P Podgrzewacz jest nie od parady ilepiej jak jest niz go nie ma.

BTW
Zaworka wcale nie trzeba zmieniac z kazda zmiana filtra, tylko wtedy jak cis z nim nie tak :bajer:

Co do opsek polecam te z ASO 2zl z groszami za sztuke. Te na srubke to lipa, trzymaja jak lysego za wlosy i nigdy nie wiadomo jak mocno zacisnac.
Oryginalne zakladasz na przewod zaciskasz do oporu malymi obcegami i jest ok.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lut 18, 2007 19:42

luki234, ale po coś ten to jest... Jak tak zrobili, to lepiej zostawić. Należy tylko zadbać o stan opasek i porządnie zmontować. W tej przezroczystej rurce widać czy się zapowietrza czy nie. Jeśli tak, to wymienić opaski na nowe. Koledzy na forum mówią, że oryginalne w ASO Skody kosztyją 2 zł za szt i trzymają idealnie (te na ścisk, nie na śrubkę).
Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 140 gości