CZUJNIK WZNIOSU IGLICY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » ndz lut 18, 2007 19:06

Wytlumaczcie mi dlaczego trzeba korygowac dawke paliwa BIGkiller napisal ze ten czujnik tylko zamyka obwod a moze jeszcze mierzy czas otwarcia wtryskiwacza a tym samym dawke wtrysnietego paliwa,bo po wymianie gorzej mi idzie samochod



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pn lut 19, 2007 03:27

mular pisze:Wytlumaczcie mi dlaczego trzeba korygowac dawke paliwa BIGkiller napisal ze ten czujnik tylko zamyka obwod a moze jeszcze mierzy czas otwarcia wtryskiwacza a tym samym dawke wtrysnietego paliwa,bo po wymianie gorzej mi idzie samochod
sygnał czujnika skoku iglicy potrzebny jest do ustalenia początku wtrysku - w przypadku braku tego sygnału - początek wtrysku sterowany jest zależnie od obrotów i obciazenia ...

w normalnym trybie ( z czujnikiem) zależnie od obrotów - obciązenia i temperatury

rozepnij wtyczkę - między pinami wtyczki czujnika powinno być od 80 do 120 ohm'ów - jesli jest - czujnik jest OK



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » pn lut 19, 2007 20:41

Wielkie dzieki, ale panowie jak czujnik wzniosu iglicy sluzy tylko do przekazywania sygnalu o rzeczywistym poczatku wtrysku to czym sie roznia te wtryskiwacze



mechan1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob paź 09, 2010 21:19

CZUJNIK WZNIOSU IGLICY

Post autor: mechan1986 » ndz lis 28, 2010 00:06

Panowie jaka dawka powinna być w silniku 1Z żeby było prawidłowo? czy może ilość dawki zależy od danego sterownika silnika?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

CZUJNIK WZNIOSU IGLICY

Post autor: munior » ndz lis 28, 2010 01:01

mechan1986 pisze:Panowie jaka dawka powinna być w silniku 1Z żeby było prawidłowo?
4,4mg tyle ustawia fabryka ,ale jak ustawisz 3,4 też będzie dobrze ,a nawet lepiej :chytry:
mechan1986 pisze:czy może ilość dawki zależy od danego sterownika silnika?
W adaptacjach powinno dać sie zmienić dawkę w sensownych granicach ,czyli od 2 mg do ok.5 mg .Chyba że ktoś grzebał przy nastawniku ,to nie zawsze się da w tym zakresie.A sterownik nie ma nic do dawki (prucz tego że można ją nim zmieniać :grin: ),ustawiasz ją przesuwając nastawnik na pompie .Ustawia sie go w taki sposób żeby w adaptacjach można było ustawić zakres jak podałem wczesniej


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości