N 75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

TomekKolba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:58
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

N 75

Post autor: TomekKolba » sob lut 17, 2007 23:15

Mam zepsuty n75 bez niego auto jezdzi czy jest potrzebny czy idzie go naprawic



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob lut 17, 2007 23:41

TomekKolba, n75 jest potrzebny on steruje turbina, auto jezdzi ale jest przymulone, co do naprawy to na 100% pewien nie jestem czytalem na forum ze mozna przedluzyc zywotnosc pryskajac do niego w-40 (mi nie pomoglo)
jestes pewien ze to n75 moze ktoys z wezykow jest przetarty radze sprawdzic najpierw wezyki potem zmieniac lub jezdzic z uszkodzonym, co do sprawdzenia n75 zmostkuj wezyki niebieski i czerwony i sprawdz jak auto bedziie sie zachowywac przy predkosciach 120-140km/h dotyczy silnikow o oznaczeniu 1Z, jesl bedie dobrze to znaczy ze n75 do wymiany,
ps przydalo by sie wiedziec jakie masz oznaczenie silnika
Ostatnio zmieniony sob lut 17, 2007 23:53 przez Scotto, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » sob lut 17, 2007 23:47

Skoro masz taka bryczke to turbawka jest elementem niezastapionym a za jej niezawodne dzialanie odpowiada miedzy innymi N75. Tu odpowiedz na to czy potrzebne. Co do jazdy.. jedzie i tyle. Ale skoro masz tdi-ka .To odpowiedz na kolejne pytanie. Naprawic sie nie da. Tylko kupno, nowka-uzywka = wybor Twojej kieszeni :bigok: Pozdro


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Re: N 75

Post autor: Adamm » ndz lut 18, 2007 01:21

TomekKolba pisze:Mam zepsuty n75 bez niego auto jezdzi czy jest potrzebny czy idzie go naprawic
po czym stwierdziles ze masz padniety n-75??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz lut 18, 2007 02:01

N75 :panna: mam wrażenie że większa połowa TDI-ków ma z tym zaworkiem problem. TomekKolba, jak masz od kogo to podmień na prube zaworek.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

TomekKolba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:58
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Post autor: TomekKolba » ndz lut 18, 2007 10:46

Napewno jest zepsuty N75 bo gdy podłącze wszystkie przewody to auto ciąnie tylko do 120km a gdy odłacze przewód niebieski i czerwony i je połącze jest OK------Mam ten samochód dopiero 2 miesiące i chyba trzeba będzie kupic ten N75 dzwoniłem do VW orginalny kosztuje 166zł dzękuje za porady pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lut 18, 2007 12:06

TomekKolba pisze:dzwoniłem do VW orginalny kosztuje 166zł dzękuje za porady pozdrawiam
nie zastanawiaj sie i kupuj w ASO (tak jak z przeplywka lepiej kupic oryginal) a jak dobrze pogadasz z gosciem to da Ci 5 - 10 % znizki :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz lut 18, 2007 12:07

TomekKolba pisze:Napewno jest zepsuty N75 bo gdy podłącze wszystkie przewody to auto ciąnie tylko do 120km a gdy odłacze przewód niebieski i czerwony i je połącze jest OK------Mam ten samochód dopiero 2 miesiące i chyba trzeba będzie kupic ten N75 dzwoniłem do VW orginalny kosztuje 166zł dzękuje za porady pozdrawiam
Czyli przeladowanie. Mozesz sprobowac przeczyscic go WD-40 i przedmuchac. Powinno pomoc, ale raczej nie na dlugo. Wymianai tak Cie pewnie czeka.

[ Dodano: Nie Lut 18, 2007 11:12 ]
Adamm pisze:nie zastanawiaj sie i kupuj w ASO
Mozna ponoc kupic taniej tez oryginal Pieburg, tylko bez znaczka VW.



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz lut 18, 2007 12:33

w Uk jest podobna cena za orginal w vw,ja zaplacilem 29 funtow


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz lut 18, 2007 19:43

Zasada działania zaworka jest chyba taka że jak podamy 12v w tym przypadku napięcie podaje komp to zaworek się przesterowuje. Jeśli cewka jest ok to co tam sie psuje? , bardzo mnie to interesuje. Podejrzewam że mój N75 jest zje...y ale po podłączeniu 12v zawór sie przesterowuje , o co chodzi ? Dlaczego te zawory tak siadaję . Może jest ktoś na forum kto zna lepiej pneumatyce.
( przecież to zwykły elektrozawór , rozumiem gdyby to był zawór proporcionalny lub regulator ciśnienia)


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz lut 18, 2007 19:58

twardy pisze:Dlaczego te zawory tak siadaję
Moze po jakims czasie, jak sie troche syfu w nich nagromadzi to i dzialaja jak chca :-k U mnie czyszczenie i przedmuchanie pomoglo, ale tylko na jakis czas.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości