bora 1.9 tdi 85kw,slabnie w czasie jazdy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

areckiwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lut 15, 2007 19:10
Lokalizacja: United Kingdom

bora 1.9 tdi 85kw,slabnie w czasie jazdy

Post autor: areckiwa » pt lut 16, 2007 17:50

Nie mam pomyslu,w czasie jazy zwlaszcza gdy troche depne,auto strasznie slabnie,95 km na godz.i to wszystko,zupelny brak sil.Po wlaczeniu ponownym silnika auto ma sile,ale po chwili znow ja traci.Co to moze byc?Dziekuje za zainteresowanie i pomoc.


Serdecznie witam i goraco pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 16, 2007 18:05




Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt lut 16, 2007 18:17


Stawiam na N75.Ja mam pytanie bo w 1Z się mostkuje przewody a w AFN zamienia się bodajże N18 z N75 a w innych TDI jak się rozwiązuje ten problem?Pytam z ciekawości :food:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 16, 2007 21:15

Pruszkowiak pisze:AFN zamienia się bodajże N18 z N75 a w innych TDI jak się rozwiązuje ten problem?Pytam z ciekawości :food:
Chyba też tak jak w AFN, bo tam też są turiny o zmiennej geometrii. W 1Z N-75 działa tak, ze jest mierzone ciśnienie w kolektorze i na jego podstawie jest sterowana przepustnica spalin. Turbina nie ma zmiennej geometrii.
Pozdrawiam.



erwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt sty 23, 2007 21:17
Lokalizacja: walbrzych

Re: bora 1.9 tdi 85kw,slabnie w czasie jazdy

Post autor: erwin » ndz lut 18, 2007 23:45

skonczyla sie turbina



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz lut 18, 2007 23:58

skonczyla sie turbina
Czyli co?? Wymienić turbinę, tak?? :bajer:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 19, 2007 00:03

to bedzie spam w temacie - erwin :mlotek:
uysy ale mu pytania zadajesz ;) a on chcial dobrze :hmm: :rotfl:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » pn lut 19, 2007 00:04

lapie tryb awaryjny a przyczyn moze byc kilka tak jak koledzy wyzej pisza n75, lub jakas nieszczelnosc w wezykach do jego prowadzacych, sprawdz go vagiem powinien pokazac powod trybu awaryjnego, pozdro
ps jestes z UK a z jakiego miasta? jesli to nie takemnica :bajer:


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 19, 2007 00:09

n75 sprawdz, ale przede wszystim zobacz czy masz szczelny uklad od turbiny do kolektora ssacego, bo cos ta predkosc max jest podejrzana. tak jakby cisnienie zupelnie szlo w atmosfere.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

erwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt sty 23, 2007 21:17
Lokalizacja: walbrzych

Post autor: erwin » pn lut 19, 2007 00:12

dobra sami se postukajcie mlotkiem wymienic zgnity silownik i wyczyscic kierownice :ass: problem nazwalem ogolnie bo i tak sprowadza sie do turbiny



Awatar użytkownika
pioan1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
Lokalizacja: Cer-ica zach-pom

Post autor: pioan1 » pn lut 19, 2007 13:08

A ja wam mówię że to przepływomierz



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn lut 19, 2007 13:26

pioan1 pisze:A ja wam mówię że to przepływomierz
Na jakiej podstawie tak sadzisz?? :chytry:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
pioan1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
Lokalizacja: Cer-ica zach-pom

Post autor: pioan1 » pn lut 19, 2007 13:30

Na jakiej podstawie tak sadzisz?? :chytry:[/quote]



Miałem takie objawy u siebie.Wymieniłem przepływkę i po sprawie.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 19, 2007 13:44

pioan1 pisze:Miałem takie objawy u siebie
łapałeś notlaufy na popsutej przepływce ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości