1.9TDI ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9TDI ALH
CHCIAŁBYM SIE ZAPYTAC JAKA MOZE BYC PRZYCZYNA ZE CO JAKIS CZAS LAPIE TRYB AWARYJNY,BYWAJA DNI ZE JADE 60 KM Z PREDKOSCIA 150KM/H I NIC SIE NIE DZIEJE A CZASEM JEST TAK ZE JAK SIE ROZGRZEJE TO PRZY 120 ODRAZU GO LAPIE?
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
nie jestem specem i nie mam takiego doświadczenia jak większość osób na forum
ale od niedawna jestem posiadaczem alh. powodów może być wiele utraty mocy, ale możesz sprawdzić to z czym ja walczyłem lub walczę
1. pęcherzyki powietrza w układzie paliwowym. od filrta do pompy odchodzi przezroczysty przewód. zobacz czy jakieś bąble nim nie suną.
jeśli coś się sporadycznie pajawia (czyli rzadko) to luz. w większości przypadków zdarzają się malutkie nieszczelności (potwierdzone doświadczalnie: jeden właśicicel golfa i passata twierdzili, że nie mają pęcherzów ale jak ja podlazłem to już były heheh.
po poprostu trzeba się przypatrzeć dobrze i przygazować kilka razy - wtedy jest pewność na 100 %).
u mnie teraz jest sporadycznie. ale w okresie problemów (leciała struga powietrza) gasł lub raz w trakcie jazdy nieźle nim rzuciło.
możesz wymienić wszsytkie przewody na przezroczyste i zobaczysz. jutro będę zakładał pokrywę to rzucę fotką jak chcesz (jak to wygląda u mnie).
a tak z boku to jestem zaskoczony pomysłem vw w sprawie tego filtra. kilka połączeń, podgrzewacz, zaciski i przewody gumowe. powinno wkładać się wkład i heja. lub zastosować filtr jedno kierunkowy z wlotem i wylkotem bez recyrkulacji.
2. filtr (tzw. potocznie siotko) przy zbiorniku paliwa. jak masz smoka pozatykanego silnik się dławi.
3. miliony innych spraw. sprawdź u kogoś kto ma komputer i zna się na odczytach + oblukaj samochód z kimś o większym doświadczeniu.
pozdrawaim i życzę wygranej potyczki
raz mi wlazł w tryb awaryjny bo czujnik ciśnienia oleju pokazał bład. po chwili było już normalnie i do teraz zero problemów.
ale od niedawna jestem posiadaczem alh. powodów może być wiele utraty mocy, ale możesz sprawdzić to z czym ja walczyłem lub walczę
1. pęcherzyki powietrza w układzie paliwowym. od filrta do pompy odchodzi przezroczysty przewód. zobacz czy jakieś bąble nim nie suną.
jeśli coś się sporadycznie pajawia (czyli rzadko) to luz. w większości przypadków zdarzają się malutkie nieszczelności (potwierdzone doświadczalnie: jeden właśicicel golfa i passata twierdzili, że nie mają pęcherzów ale jak ja podlazłem to już były heheh.
po poprostu trzeba się przypatrzeć dobrze i przygazować kilka razy - wtedy jest pewność na 100 %).
u mnie teraz jest sporadycznie. ale w okresie problemów (leciała struga powietrza) gasł lub raz w trakcie jazdy nieźle nim rzuciło.
możesz wymienić wszsytkie przewody na przezroczyste i zobaczysz. jutro będę zakładał pokrywę to rzucę fotką jak chcesz (jak to wygląda u mnie).
a tak z boku to jestem zaskoczony pomysłem vw w sprawie tego filtra. kilka połączeń, podgrzewacz, zaciski i przewody gumowe. powinno wkładać się wkład i heja. lub zastosować filtr jedno kierunkowy z wlotem i wylkotem bez recyrkulacji.
2. filtr (tzw. potocznie siotko) przy zbiorniku paliwa. jak masz smoka pozatykanego silnik się dławi.
3. miliony innych spraw. sprawdź u kogoś kto ma komputer i zna się na odczytach + oblukaj samochód z kimś o większym doświadczeniu.
pozdrawaim i życzę wygranej potyczki
raz mi wlazł w tryb awaryjny bo czujnik ciśnienia oleju pokazał bład. po chwili było już normalnie i do teraz zero problemów.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102331]były ULUBIENIEC[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości