Głowice 1.9 D. TD. TDI HELP! do dobrych mechaników!!!!!!!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Nuras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 13, 2007 19:00
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Głowice 1.9 D. TD. TDI HELP! do dobrych mechaników!!!!!!!!!!

Post autor: Nuras » wt lut 13, 2007 19:40

Witam! Po raz pierwszy jestem na tym forum także proszę się nie złościć jeśli ktoś zadawał już
takie pytanie a strasznie mi zależy na odpowiedzi. Sprawa wygląda tak> Mam Golfa III 1.9 Diesel z 95r. i parę dni temu musiałem zmienić głowicę ponieważ była kiedyś spawana i się rozleciała mniejsza z tym... Przed remontem silniczek palił rano sprawnie i chodził naprawdę cichutko jak na Diesla. Załatwiłem sobie drugą głowicę kompletną z firmy co regenerują silniki i głowice, zrobili szlif i docieranie zaworów oraz ustawili wtryskiwacze. Mimo to po złożeniu i odpaleniu naprawdę klekot niesamowity nawet stary Transit tak nie chodzi!!! Główkowaliśmy z mechanikiem co może być: Wtryski daliśmy do sprawdzenia (okazały się w porządku), wałek rozrządu od starej mojej głowicy wsadziliśmy (na zimnym klekocze dalej chociaż trochę ciszej a po rozgrzaniu mniej ale dalej chodzi bardzo głośno), pompą było ruszane i nic nie pomoigło. Moc ma myślę jak dawniej ale ten dźwięk no i kłopot rano z odpaleniem a jak przyspieszam kolo 3 tyś obrotów to klekot rośnie. Pytanie teraz brzmi, czy możliwe jest, że głowica pochodzi od jakiegoś TD lub TDi a nie powinna być tylko od Diesla a może wtryski są inne??? Już sam nie wiem nic mi do głowy nie przychodzi uszczelka dana jest na dwa karby, a głowica była zeszlifowana
dziesięć setnych (szlifierz powiedział że na jeden karb by starczyła) . W ostateczności będę musiał ściągnąć głowicę i i może ją porównać ze starą bo sąsiadów rano wszystkich budzę :-( Z góry dzięki za odpowiedzi!!!

[ Dodano: 13 Lut 2007 18:53 ]
Dodam że przed zamianą wałków zimny nie miał zbyt siły ruszyć, po zmianie moc raczej ok.



passattdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 13:35
Lokalizacja: pleszew

Post autor: passattdi » wt lut 13, 2007 20:46

witam radził bym sprawdzic zaplon i rozrzad



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lut 13, 2007 22:36

Mocne klekotanie za bardzo wyprzedzony kąt wtrysku ale wtedy by dobrze odpalał, lejące wtryski lub zawieszone hydrauliki. Czy hydrauliki masz od swojego starego auta??? Spotkałem sie ze jak założy sie stare które już długo leżały to mocno klekoczą i nic juz z nimi nie zrobisz. Stary olej się w nich zagęścił i zapchał kanaliki- często spotykane jak kupuje się używana kompletna głowicę, gdzie w hydraulikach był już olej. Pozdrawiam.



Nuras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 13, 2007 19:00
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: Nuras » śr lut 14, 2007 17:45

Dzięki za odpowiedzi na pewno będą pomocne. A do hydraulików to faktycznie są te co z głowicą kupione, czyli jest szansa, że to to, bo z rozrządem i początkiem wtrysku było kombinowane a wtryski są ustawione Pozdrawiam.

[ Dodano: 16 Mar 2007 21:04 ]
No jest winowajca ;-) okazało się, że to przez pompę tak chodzi po prostu coś ją strzeliło nagle i z tond ten klekot, uważajcie na paliwo jakie lejecie bo czasem nawet w takich stacjach jak orlen potrafi być podejrzanie sucha ta ropa ja teraz dolewam na cały zbiornik 400-500 ml mixolu polecam dla przedłużenia żywotności pomp a mojej to już nie uratuję muszę dać do regeneracji Pozdrawiam!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości