Dziwne przmulenia podczas przyspieszania oraz szybkiej jazdy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Post autor: gruchol » pt sty 12, 2007 01:50

twardy,
A gdzie znajduje sie to n18??


100% syntetyczny olej Royal Purple [url]http://royalparts.pl/5w40/24-royal-purple-5w40-synerlec.html[/url]

motonita2002
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt mar 24, 2006 21:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: motonita2002 » pt sty 12, 2007 16:56

Hmmm...ja właśnie jestem po czyszczeniu przepływki ( PIERBURGA ) i muszę powiedzieć, że skłoniło mnie do tego zachowanie silnika przy wkręcanaiu się na wyższe obroty począwszy od 2 biegu od 1000obr w górę; auto bardzo straciło na mocy; raz miałem już przygodę z przewodem biegnącym do ECU (ten na kolanku do turbo) i odrazu sie awaryjny włączał, bo to nieuniknione w tym wypadku, ale to nie to. Podpiąłem VAG-a, logi w normie, ale przepływka cosik jakby "stłumiona" :grrr: wyczyściłem, i jaki efekt, auto teraz pięknie od dołu poniżej 2000obr/min ma tą moc, którą powinno mieć :bigok: . Opierałem się na poradzie z niniejszego forum :grin:



wojtek wmc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 18:58
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: wojtek wmc » pt sty 12, 2007 22:29

Mam te same objawy z zamuleniem prawdopodobnie to wina N75 czy N75 to zawór czy czujnik bo w sklepach nie wiedzą co to jest N75

[ Dodano: 12 Sty 2007 21:34 ]
Jeszcze jedno pytanko jak odepne N75 co sie będzie działo czy można jechać na próbę z odpiętym N75?



gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Post autor: gruchol » pt sty 12, 2007 22:42

No ja mam jutro wolne , wiec jak nie bedzie padac to biore sie za to i zobaczymy co bedzie. Najpierw zmienie n-75 a jak nic sie nie zmieni to przeplywomierz i zobaczymy. Do jutra :bajer:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt sty 12, 2007 23:02

wojtek wmc pisze:Mam te same objawy z zamuleniem prawdopodobnie to wina N75 czy N75 to zawór czy czujnik bo w sklepach nie wiedzą co to jest N75
Podaj numer części to Ci powiedzą. Powiedz, że chodzi o zawór sterujący turbiny.
motonita2002 pisze:teraz pięknie od dołu poniżej 2000obr/min ma tą moc
A u mnie znowuż lepiej szedł powyżej po wyczyszczeniu (zechaiał wresdzcie jechać więcej niż 120-140 po płaskim i rozpędzać się pow 100 pod stromą górkę). Teraz leci ze 160, ale mam coś z N75, 180 zł oryginał do mojego 1Z 028906283F. Kupię, po upewnieniu się na VAG (jak się uporam z programikiem :grr: )
Pozdrawiam



gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Post autor: gruchol » sob sty 13, 2007 16:31

No panowie :okej: autko naprawione :D było jednak to nieszczesne n-75 zamienilem je zagrzalem silniczek i pruba na dwupasie, autka ani razu nie przymulilo na rzadnym biegu a ciaglem je prawie do 5 tys i przy lekkim wzniesienu idze ponad 170 bez niczego. Mam teraz tylko wrazenie ze jak by bylo slabsze ciut na nizszych obrotach kiedys byl mocniejszy od 1200 do 1800obr (wciskalo w siedzenia) ale to moza wina naszego paliwa... jeszcze tylko sobie przeczysz przeplywke zatankuje autko na nowo i zobaczymy co bedzie.

P.s. A moze lepiej bral na tych nizszych obrotach przez te zepsuta n-75??

Dzieki wszystik za pomoc



Awatar użytkownika
giet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn sie 08, 2005 11:50
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Post autor: giet » sob sty 13, 2007 19:56

Gdzie znajduje sie przepływka? Ja mam 1z. Są jakieś problemy, żeby ją wymontować, Jak najlepiej wyczyścić?


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob sty 13, 2007 20:49

giet pisze:Gdzie znajduje sie przepływka? Ja mam 1z. Są jakieś problemy, żeby ją wymontować, Jak najlepiej wyczyścić?
przeplywka jest zaraz za filtrem powietrza a czyszczenie tego znajdziesz w sukajce wpisz tylko czyszczenie przeplywomieza, pomaga raz na iles tam przypadkow ale mi pomoglo na krotki czas, wiec zmienilem



Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » sob sty 13, 2007 21:04

Obrazek

Mi czyszczenie trochę pomogło :D
Odpinasz tą wtyczke, ściągasz obejme z węża, oskręcasz od obudowy filtra i możesz czyścić przepływke. Wyczyść sobie te blaszki w środku delikatnie.



gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Post autor: gruchol » ndz sty 14, 2007 01:05

Witam ponownie :),
Nie wiem co jest grane ale moje n-75 sie naprawilo, zlozylem je z ciekawosci do siostry auta i wszystko ok. Wiec zalozylem je do sowjego spowrotem i autko znowu chodzi jak szalone na tym moim, ciagnie od samego dolu...
Teraz pytanie do Was, co się stało takiego ze znowu działa?? Czy bedzie działac jeszcze przez jakis krótki czas i padnie czy sie naprawilo i bedzie teraz smigac??



Awatar użytkownika
Talibounce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 03:08
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

n 75

Post autor: Talibounce » pn lut 12, 2007 22:57

Jestem świeżo po takim problemie, panowie w serwisie dwa dni regulowali zawór od turbiny i nic, ja właśnie zdjąłem wężyki niebieski i czerwony i prysnąłem WD40 do tego cacka. Poczekałem chweilke i na trase. Golf jak nowo narodzony, żadnych przymuleń i szrpań


Talibounce

techon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw sie 25, 2005 13:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: techon » wt lut 13, 2007 17:42

james dean pisze:witam, miałem ten sam problem w swoim tdi, u mnie to wyglądało tak: powyżej 3 tys obrotów auto traciło swoją moc, więc podjechałem na vag,i chłopaki stwierdzili ze sa zapieczone kierownice turbo, najpierw podmienili n75 na nowy ale stary był sprawny, wieć czepili sie turbiny i faktycznie to okazało sie przyczyną tego notflauta. Aha wcześniej jeszcze wymieniłem filtr paliwa bo tez słyszałem że to moze być przyczyną ale w moim przypadku nie.
Żeby wyczyścić zapieczone kierownice w turbinie trzeba ją koniecznie wyjąc z auta? Czy mozna to zrobic samemu? Ew. proszę o pomoc jak?
I jeszcze jedno. Czy to na pewno problem z zapieczonymi kierwoniczkami. Podobno przy uruchamianiu taki lizaczek przy turbinie się zacina ( nie opada od razu)- czy to to. Dzięki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 190 gości