problem z chlodzeniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

problem z chlodzeniem

Post autor: lasidora » sob lut 10, 2007 19:27

Mam problem z Golfem II GTD ,a mianowicie jak jade 160 km/h to rosnie mi temp. i wywala mi wode ze zbiorniczka,przy predkosci 140 nic sie nie dzieje?.Przeczyscilem uklad wymienilem termostat,pompa wody ma niewielki luz i lekko chodzi?
Golf jest podciagniety na turbinie przy 160 KM/H pompie 1 bar ,zwiekszona dawka paliwa ,szliw podkladki .
prosze o pomoc ! padla mi pompa wody?



lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

Post autor: lasidora » sob lut 10, 2007 19:52

Silnik jest po kapie 15 tys przejechane



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lut 10, 2007 20:03

A korek sprawdzałeś?



lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

Post autor: lasidora » sob lut 10, 2007 20:05

korek ze zbiorniczka wyrownawczego?

[ Dodano: 10 Lut 2007 19:10 ]
glowica byla planowana



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lut 10, 2007 20:27

lasidora pisze:korek ze zbiorniczka wyrownawczego?
No...Wbrew pozorom może
powodować dziwne zjawiska.Koszt około 10zł...Zacznij od niego.Zawsze możesz pożyczyć od znajomego i sprawdzić.



lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

Post autor: lasidora » sob lut 10, 2007 20:32

oring w korku jest w porzradku !myslisz ze to jest to? jutro sprawdze bo jestem po trzech mocnych TATRACH naprawde moc z charakterem.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lut 10, 2007 20:49

lasidora pisze:naprawde moc z charakterem.
Mi tego nie musisz mówić :satan:
A co do korka to ma on za zadanie upuścić nadmiar ciśnienia w układzie takim jakby zaworkiem.Jeśli jest nie sprawny to wywala płyn,gotuje i takie tam.Nie twierdze że na 100% to korek,ale sprawdzić to jest najprościej i kilku kolegom z podobnym problemem pomogło.



lasidora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 19:02
Lokalizacja: Mikolow

Post autor: lasidora » sob lut 10, 2007 20:56

jutro zamienie korek od kumpla ,jak to bedzie to to zajebiscie jak nie to h...jowo!

[ Dodano: 12 Lut 2007 12:29 ]
korek nie jest powodem ! minimalnie przepuszcza mi uszczelka pod glowica.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości