Zmiana zaworu upustowego turbiny w golfie III 1.9TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zmiana zaworu upustowego turbiny w golfie III 1.9TD
Chce zmienic oryginalny zawór upustowy cisnienia doładowania na zawór typu blow off czyli taki swiszczący.przy zdjeciu nogi z gazu cisnienie z turbiny jest usuwane zaworem spustowym-ja mam oryginał wiec nie ma efektow a chce załozyc zawór świszczący.Czy ktos miał juz z tym do czynienia i wie gdzie mozna zakupic taki zawór.Przypominam ze ma golfa III 1.9 TD
Na pewno nie bedziesz mial takiego samego efektu jak to jest w benzynie, tego "ssss".
Na allegro kilka widzialem. Gdziesz mam zdjecia, jak jest zamontowany na rurze, ktora idzie od IC. Jak by Cie interesowalo napisz na prv. Tez nad blow offem sie zastanawiam. Jak zrobisz pierwszy napisz, jak to sie sprawuje. Pozdrawiam
Na allegro kilka widzialem. Gdziesz mam zdjecia, jak jest zamontowany na rurze, ktora idzie od IC. Jak by Cie interesowalo napisz na prv. Tez nad blow offem sie zastanawiam. Jak zrobisz pierwszy napisz, jak to sie sprawuje. Pozdrawiam
[img]http://www.wiercik.neostrada.pl/robal.gif[/img]
Czyżby?Diesel22 pisze:przy zdjeciu nogi z gazu cisnienie z turbiny jest usuwane zaworem spustowym-ja mam oryginał wiec nie ma efektow a chce załozyc zawór świszczący.
I pytanie dodatkowe - jakie jest cisnienie doładowania po zdjeciu nogi z gazu w turbodieslach?
Zyczę powodzenia
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
A co ma napedzać tą turbie przy hamowaniu silnikiem? Niestety przy hamowaniu silnikiem ciśnienie równiez jest niskie. bardzo trudno uzyskać taki efekt ale jest to mozliwe proponuje skorzystać z opcji szukaj bo nawet w śród ostatnich postów na jest coś o blow'ach tam dowiesz sie wiecej jak to zrobić.
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
Turbina jest napędzana gazami spalinowymi - nie ma spalania - nie ma gazów - proste, to raz, dwa zawór upustowy turbiny (wastegate) ma za zadanie niedopuscić do przepompowania - a to może wystapić na wysokich obrotach i biegach, trzy w dieslu nie ma przepustnicy wiec prosty BOV z silników benzynowych nie ma szans zadziałać.wiercik pisze:Przy zdjeciu nogi z gazu nie ma, ale przy hamowaniu silnikiem?
Mylisz pojecia BOV i wastegate - to dwie różne sprawy.
Żeby zadziałał BOV w turbodieslu potrzebujesz dwie rzeczy - zawór (BOV) i coś co wyzwoli jego dzialanie - w tdi jest to aktywowane układem elektronicznym - nie ma przepustnicy - wiec coś musi BOV "naładować".
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pt lut 09, 2007 23:50
- Lokalizacja: wejherowo
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
w Mk3 to nie była rewelacjai jka tam sprawdził sie blow off
no na to wygląda... niedługo znów zmiana autka się szykujezaprzal pisze:auto sie chyba zdazylo zmienic w tym czasie :p
najwidoczniej nowi użytkownicy odgrzewając stare wiadomości nabijają sobie liczbę postówzaprzal pisze:niezly odkop
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 77 gości