Problem z golfem 1.6D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » czw lut 08, 2007 21:53

dlatego pisze, ze lepiej najpierw wydac 25 zł na termostat wahlera, wymienic, co jest bardzo proste, i zobaczyc czy jest ok, bo pompa uzywana tez nie kosztuje wiele (ja kupilem za 50zł) ale duzo wiecej roboty :bigok:



luki234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt lis 29, 2005 20:35
Lokalizacja: Debrzno
Kontakt:

Post autor: luki234 » czw lut 08, 2007 23:49

MaSa_Golf pisze:dlatego pisze, ze lepiej najpierw wydac 25 zł na termostat wahlera, wymienic, co jest bardzo proste, i zobaczyc czy jest ok, bo pompa uzywana tez nie kosztuje wiele (ja kupilem za 50zł) ale duzo wiecej roboty
hmmmmm....używaną pompę???? przeciez nowa kosztuje koło 70-80 złotych. warto było kupować cos starego?????



Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » pt lut 09, 2007 14:30

luki234 pisze:
MaSa_Golf pisze:dlatego pisze, ze lepiej najpierw wydac 25 zł na termostat wahlera, wymienic, co jest bardzo proste, i zobaczyc czy jest ok, bo pompa uzywana tez nie kosztuje wiele (ja kupilem za 50zł) ale duzo wiecej roboty
hmmmmm....używaną pompę???? przeciez nowa kosztuje koło 70-80 złotych. warto było kupować cos starego?????
ja za pompe Kagera do AAZ dałem 65zł, wiec nie widze sensu kupowania pompy uzywanej za 50zeta :roll:



Radzik763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 26, 2006 18:03
Lokalizacja: Łódz

Post autor: Radzik763 » ndz lut 11, 2007 23:53

Szosownik pisze:no i nie będzie ciepło dopóki termostat nie puści :D


a punkciki wedle uznania :bigok:
możesz dać jednemu lub wszystkim :D
Ja mysle ze nagrzewica jest w małym obiegu a termostat puszcza na duzy obieg. A grzanie w srodu powinno leciec szybciej niz nagrzanie sie chłodnicy

[ Dodano: Nie Lut 11, 2007 23:12 ]
Na poczatku chce podziekowac wszstkim zainteresowanym moim postem . Juz uporałem sie z problemem . Wyjołem termostat i i zkreciłem bez termostatu i było wszystko ok . Jak załozyłem stary termostat było prawie ok .ale załwarzyłem ze do zbiorniczka nie leci woda wezykiem zwrotnym. Mowie pompa padła , ale kumpel wpadł na pomysł i odjoł gorny waz od chłodnicy i okazało sie ze woda jest nie pompowana, pozniej zdioł dolny waz od chłodnicy i widac było ze woda stała w wezy. Czyli pompa nie pracuje . I jeszcze raz wyjelismy termostat spuscilismy wode ,pozakładalismy wszystkie weze oprucz dolnego. odpaliłem silnik jak temperatura zaczeła w miare szybko wzrastac tym dolnym przewodem nalewał płyn az do zapełnienia układu .A reszte wody dolał do zborniczka wyrównawczego i teraz jest wszystko OOOOOOKKKKKKKK !!!! A na drugi dzien po tej naprawie miałem tylko wielkiego :pub: :kac: :kac: :kac: Kaca



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » pn lut 12, 2007 00:20

ja swoim skromnym zdaniem mysle ze to nie jest ani termostat ani pompa wodna po 1 gdyby to byl termostat to powinien byc goracy plyn w nagrzewnicy po 2 pompa gdyby sie rozleciala to byly by prawdopodobnie wycieki plynu. mysle ze to moze byc uszczelka pod glowica z tej przyczyny wzroslo cisnienie w ukladzie i pompa nie dawala rady tloczyc plynu ale moge sie mylic



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn lut 12, 2007 10:48

mular, dobrze kombinuje ale ja domyśliłem jeszcze takie coś ;) Może korek w zbiorniczku nie odpowietrza i tworzy się ciśnienie. Albo często zapycha się wężyk od przelewu i też robią się cyry.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 14, 2007 15:58

vw_vandal pisze:Może korek w zbiorniczku nie odpowietrza i tworzy się ciśnienie.
jakby nie odpowietrzył to za którymś razem być może rozerwałoby węże
a jak do tego będzie że i uszczelka pod głowicą to cyrki mogą być nieziemskie
tak jak piszesz :bigok:
mular pisze:mysle ze to moze byc uszczelka pod glowica z tej przyczyny wzroslo cisnienie w ukladzie i pompa nie dawala rady tloczyc plynu ale moge sie mylic
to najprawdopodobniej też może być przyczyną , Radzik763 warto sprawdzić czy
węże po nagrzaniu się silnika są twarde jak kamień
zresztą napewno wyjdzie i Radzik763 może się zdziwić że coraz bardziej
nie wiadomo gdzie znika płyn chłodniczy, na początku może to być
nawet i 10gr na 100km z czasem wyjdzie że 1l. na 10km lub nawet na mniej niż 1km


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 140 gości