ktory silnik lepszy pod swap?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
luki202
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko

ktory silnik lepszy pod swap?

Post autor: luki202 » śr lut 07, 2007 23:43

wiem ze przynudzam juz ale laikiem jestem w tej dziedzinie i prosze o wyrozumialosc.
Chce w moim golfie zmienic silnik. obecnie mam 1,6 TD. i nie wiem czy wsadzic z powrotem 1,6 TD czy moze 1,9 TD. mam zamiar potem silniczek troche stuningowac. I tu moje pytanie: Ktory z tych silnikow bedzie lepszy do modyfikacji. Czy do tego 1,9 TD tez mozna intercooler dolożyc?

[ Dodano: 07 Lut 2007 22:57 ]
Please!!! napiszcie laikowi!


20 years Golf GTI

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » czw lut 08, 2007 00:01

ja proponuje najpierw uzyc funkcji szukaj... bo na forum troche tego jest i nie ma sensu znowu tego walkowac... :bajer:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
luki202
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko

Post autor: luki202 » czw lut 08, 2007 00:11

a co mam wpisac bo wpisuje rozne zwroty i nic nie znajduje a jak juz cos to strasnie rozne i duzo tego?!?!?


20 years Golf GTI

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 08, 2007 00:12

wiele sie dowiesz z przyklejonych tematow u gory.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 08, 2007 00:12

musisz rozwazyc jak mocno bedziesz chcial pozniej dlubac... jezeli chcesz naprawde ostro dlubac 1.9 TD to musisz kupic boost pin lub zmienic pompe, turbinke tez ma z tych malych, dolozyc IC, jezeli jest to silnik z golfa 3 to sprzeglo ma 210mm itp...

jezeli zadowoli cie okolo 100 koni to mozesz poszukac 1.6TD SB/RA i uzyskasz to sama regulacja bez wymiany niczego


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lut 08, 2007 00:28

zaprzal, Ci tu wsio ładnie przedstawił :D:D:))



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: ktory silnik lepszy pod swap?

Post autor: RobertP » czw lut 08, 2007 00:50

luki202 pisze: 1,6 TD czy moze 1,9 TD
a czemu nie TDI ?
w mk2 to lekkie autko i kazdy z nich jest dobry ale jak masz kaske
i cierpliwość i umiejętności oraz dostęp do forum to już najlepiej TDI :bigok:
a czy 1,6 TD czy 1,9TD to sam pomyśl ile masz kasy na jedno i drugie
oraz na resztę przeróbek tylko że z większej pojemności więcej uzyskasz
no i do czego autko ma służyć później ;-) :bigok:

[ Dodano: Sro Lut 07, 2007 23:52 ]
luki202 pisze:Czy do tego 1,9 TD tez mozna intercooler dolożyc?
oczywiście że można


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lut 08, 2007 08:26

RobertP pisze:tylko że z większej pojemności więcej uzyskasz
w tym przypadku nie ma większej różnicy, a w 1,9 trzeba jednak więcej włożyć kasy. najlepiej SB + kilka modów by forum. no i opdpada problem częsty w AAZ - koło na wale :bajer:
PS luki202 załóż jeden temat, co cie konkretnie interesuje, bo robi sie tłok


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lut 08, 2007 10:16

Cinek pisze:
RobertP pisze:tylko że z większej pojemności więcej uzyskasz
w tym przypadku nie ma większej różnicy, a w 1,9 trzeba jednak więcej włożyć kasy.
no właśnie to wszystko zależy od zasobności portfela kierownika
Cinek pisze:no i opdpada problem częsty w AAZ - koło na wale :bajer:
i to święta prawda :pub: :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 08, 2007 11:37

Cinek pisze:w tym przypadku nie ma większej różnicy
dokladnie, niby sporo wieksza pojemnosc a roznica niekoniecznie wieksza. Ostatnio wymienialem sie PW z jednym kolesiem z vwdiesel.net i on mowi ze 1.9 ma pewne bolaczki ktorych sie nie da przeskoczyc przy pewnej mocy. Powymienial korby na takie z tdi PD, ma problemy z szczelnoscia glowicy na metalowej uszczelce i "sportowych" srubach ARP (ktore nawiasem mowiac kosztuja ladnych pare stówek). Wiec jezeli juz ladowac duzo kasy to lepiej pomyslec o M-TDI


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lut 08, 2007 11:48

zaprzal pisze: "sportowych" srubach ARP (ktore nawiasem mowiac kosztuja ladnych pare stówek).
orzesz , widziałem te ceny komplecik do 1,9 kosztował jakoś 570zł
kurde na same śrubki nie wydałbym tyle kasy do aaz-ta,
lepie pozbierać i kupić tdi
zaprzal pisze:Wiec jezeli juz ladowac duzo kasy to lepiej pomyslec o M-TDI
dokładnie tak jak Trochim zrobił to TUTAJ


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 08, 2007 11:56

orzesz , widziałem te ceny komplecik do 1,9 kosztował jakoś 570zł
kurde na same śrubki nie wydałbym tyle kasy do aaz-ta,
lepie pozbierać i kupić tdi
one nie sa takie jak fabryczne, to jest taki wkrecany bolec z gwintem i do tego oddzielna nakretka, ponoc lepiej trzyma niz zwykla sruba

jakby sie ktos zdecydowal to potrzebne sa takie jak w escorcie cosworth, koszt okolo 100 funtow jakos


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lut 08, 2007 15:44

luki202, jeżeli rozpatrujesz tylko te dwa silniki kup 1.6 TD SB, zrób kilka modów z forum wrzuć IC tanim kosztem osiągniesz 100 pare kucy. A jeżeli ktoś się zastanawia nad włożeniem TDi to wolałby wrzócić 2.8 VR6 i ten silnik zaturbić !!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości