Za dużo ?Corvax pisze:Michnik, przestawienie rozrzadu a wycie turbiny to raczej 2 rózne sprawy
Tak się kończy gibanie koła pasowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
NO ale czemu ona tak wyje a potem jak wyższe obroty to aż słychać jak świszczy. Przy czym samochód nie dymi ani nic takiego złego sie nie dzieje. Czuć lekki spadek mocy, tak jakby z 10-15KM wcięło. Czyżby już padła? Wcześniej było podciągane ciśnienie na 0.85Bara. Byłem też w miedzy czasie u gościa od wtrysków i on podpowiedział , że jakas wajcha z tyłu turbiny nie chodzi. No ale nie wiedział o tym , że było podciągane ciśnienie i ona pewnie później się załącza. HelpCorvax pisze:Michnik, przestawienie rozrzadu a wycie turbiny to raczej 2 rózne sprawy
niby tak...ale tak minimalne ze az go niewidac tylko to chyba dotaczy kola tlumien (kola pasowego) w nim jest guma i poprostu pod wplywem zuzycia moze sie gibac ale kolo ktore napedza pasek od wspomagania rowniez jest przykrecone do kola zebatego i on juz nie jest na bumie jest na twardo przykrecony i raczej te kolo nie powinno sie gibac.Eryk1 pisze:Jak tak poczytalem to strach w oczach i teraz to już wogóle chyba nie kupię auta
Idealnie jakby koło napędzające wspomaganie nie gibało się wcale ?? Ale co by niepopadać w paranoje to czy malutkie gibanie ( czyli prawie nic ) jest do przyjęcia?
Wiem ludzie potrafia nastraszyc,nie masz sie czego bac jakby bylo tak zle to by ich tyle nie jezdzilo a popatrz ile ich jest!
W Szczecinie znam jednego goscia co robil przy vw w Niemczech kilka lat a teraz sam robi wszystko u siebie ale robi bardzo dobrze moze ci zobaczyc do rozrzadu, wiem ze nawet Niemcy przywożą do niego silniki do remontu bo znają go ze robi fachowo, wiem jedno ma niskie ceny bo robi tyko sam i jak wymienia rozrzad lub robi remont silnika to robi to tak jak powinno byc, a jak klient chce inaczej to nie robi wcale bo lubi tylko fachową robotę. Jak co to podaje tel .Pan Kowalski 693608885
Skoro szanowni koledzy polecaja dobrych mechanikow to pozwole sobie i ja na polecenie jednego oczywiscie z Lublina.Robie u niego praktycznie wszystkie okresowe wymiany paskow, rozrzadu i ostatnio sprzegła i pierscieni w moim 1Y jak i wczesniej w innych fajłejach ktore mialem i jestem 100 % zadowolony.barca90 pisze:Tyrna Władysław Harbutowice 57 (koło Skoczowa) na drodze z Katowic do Wisły tel.033 853 43 42.
AUTO SERWIS
Piotr Pawelec
ul.Bursaki 15
20-150 Lublin
tel.508142297
A ja juz nie raz widziałem ten problem w TDI co w TD po prostu jak ktos źle śrubę przykręci za słąbym momentem klin wału korbowego ma niewielki luz między nim a kółkiem i uderza w niego- duży moment napięcia paska rozrządu napiera na krawędź ryzy zamiast przekazywać cały moment na wał , po jakims czasie sie to wyrabia, ale nie tak szybko jak w TD, ale jak się wszystko dobrze dopilnuje to nie ma z tym problemu nawet w TD.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości