Brak mocy Powyrzej 120km\h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

TomekKolba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:58
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Brak mocy Powyrzej 120km\h

Post autor: TomekKolba » ndz lut 04, 2007 14:11

kupiłem 2 miesiące temu golfa III 1,9 TDI 90ps i mam teraz taki problem ze samochód przestaje ciągnąc powyrzej 120km\h tak jakby coś rozłanczało sie byłem u mechanika podłączył go pod komputer i powiedział ze mam uszkodzony przepływomierz. Wymieniłem go i niema zadnej poprawy i niewiem co dalej robić



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » ndz lut 04, 2007 14:16

skasowales bledy po wymianie przeplywki?



ptasior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:53
Lokalizacja: Plock

Re: Brak mocy Powyrzej 120km\h

Post autor: ptasior » ndz lut 04, 2007 14:19

TomekKolba pisze:kupiłem 2 miesiące temu golfa III 1,9 TDI 90ps i mam teraz taki problem ze samochód przestaje ciągnąc powyrzej 120km\h tak jakby coś rozłanczało sie byłem u mechanika podłączył go pod komputer i powiedział ze mam uszkodzony przepływomierz. Wymieniłem go i niema zadnej poprawy i niewiem co dalej robić
Mam to samo, tylko auto Golf IV TDI 90ps 99r
pisałem o tym parę postów wcześniej pt problem z przyspieszeniem

bez konkretnych propozycji rozwiązania problemu

ja popełniłem głupote pojechałem do autoryz serwisu VW po diagnostyce stwierdzili, że do wymiany jest zawór ster ciśn. turbiny wydałem tylko pieniądze natomiast problem nie został rozwiązany

może ktoś bardziej wtajemniczony będzie miał propozycję
mi przychodził pomysł, że może jest wstawiony cheap ograniczający prędkość bądź w pompie paliwowej odcięcie dopływu przy prędkości 120



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz lut 04, 2007 14:30

TomekKolba pisze:niewiem co dalej robić
sprubuj polaczyc przewody podcisnienia od (n75) na krutko czerwony i niebieski i sie przejedz jesli problem zniknie to to a jesli nie posprawdzaj przewody moze ktorys sie przetarl


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Re: Brak mocy Powyrzej 120km\h

Post autor: NEMESIS » ndz lut 04, 2007 15:34

Sorki Panowie że tłustym drukiem ale... :grrr: :grrr: ..mnie bierze jak coś takiego czytam, jak można oddać fure do roboty cos wymienia za części płacicie ale później wychodzi że to nie to !!! :panna: W/w błąd jest typowy dla silnikow TDI..jeżeli ewidentnie wyskoczyła przepływka to musi być ...coś zwiazane z przepływką..niekoniecZnie sama a np. ułamane kabelki przy wtyczce do przepływomierza.. :grin: z tym zaworem przy turbo serwis ma racje..czasami pomaga 200ml WD-40 "sprytny" haczyk duużo cierpliwosci i mozna go rozruszać...zawór chodzi ciężko lub sie blokuje, przez chwile następuje przeładowanie idzie info do kompa i mamy TOTAL zmułke.. :grin: ...jak sie nie uda rozruszać trzeba wymienić..lub rozebrać turbo i przeczyścić mechanizm w środku bo sa zawalone sadzą..lub NIESTETY czasami wymienić TURBO ale w w/w przypadku wyskakuje błąd RÓŻNICA CIŚNIENIA DOŁADOWANIA !!!!! Może być ze wszystko jest za wyjatkiem czujnika cisnienia doładowania w kolektorze ssącym... :chytry: zawsze najlepiej jest jest mieć drugi na podmianke, założyć sprawdzić jak OK klient qpuje jak nie szukamy dalej... :panna: ale service to service ..ma swoje bezprawia !! :green_fuck: Ostatnio walczyłem z SDI diagnoza wskazała uszkodzenie czujnika regulacji kata wtrysku, wymiana i fura chodzi lepiej ale jeździ nie więcej jak 100 !!! :panna: i co miał taki brud w zbiorniku że strachhh...uroki urlopu na Ukrainie...tam było wszystko ..ze śladowymi ilościami ropy !!! :grin: :grin: ALLLE sie rozpisałem !! pozdrooo :pub:



TomekKolba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:58
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Post autor: TomekKolba » ndz lut 04, 2007 15:34

Scotto, jezeli by to było mozliwe mozesz bardzie wyjaśnic o które przewody chodzi w którym miejscu tego szukać z góry dziękuje zaraz ide to sprawdzić



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz lut 04, 2007 16:23

tu masz pokazane n-75[img][img]http://images14.fotosik.pl/101/2068aa7751fcb589m.jpg[/img][/img]
ida do niego 3 weze czarny czerwony i niebieski odepni niebieski i czerwony i je polacz nie odpinaj kabla od zaworka


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

TomekKolba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:58
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Post autor: TomekKolba » ndz lut 04, 2007 17:22

dziękuje za zdjęcie już wiem gdzie to jest jutro z rana zaraz to sprawdze i odpisze sprawdził bym to dzisiaj ale jest niedziela i ludzie głupio będą gadać. Żeby sie tylko udało

[ Dodano: 05 Lut 2007 14:11 ]
Bardzo dziekuje problem rozwiązany auto zaczelo ciągnoc nie wiem jak sie panu teraz odpłace :pub: teraz żaluje wizyty u mechanika tylko mnie skasowal a problem sam musialem rozwiazac oczywiście gdyby nie PAN



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » pn lut 05, 2007 19:59

TomekKolba, nieprzesadzaj z tym "pan" ciesze sie ze moglem pomuc , mnie tu tez wiele osob pomoglo poto jest te forum. punkcik zostaw i tyle


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
james dean
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lis 04, 2006 15:36
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: james dean » pn lut 05, 2007 21:30

TomekKolba pisze:kupiłem 2 miesiące temu golfa III 1,9 TDI 90ps i mam teraz taki problem ze samochód przestaje ciągnąc powyrzej 120km\h tak jakby coś rozłanczało sie byłem u mechanika podłączył go pod komputer i powiedział ze mam uszkodzony przepływomierz. Wymieniłem go i niema zadnej poprawy i niewiem co dalej robić

Mam ten sam problem w swoim mk4 TDI 110 KM, u mnie przycyną są zapieczone kierownice turbo, próbowałem wszystkigo, , podmieniałem przepływke i N75, mierzyłem ciśnienie w turbinie na vag, wszystko było ok, ale jednak zapieczone kierownice.


mocy przybywaj TDI

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn lut 05, 2007 23:04

james dean pisze:Mam ten sam problem w swoim mk4 TDI 110 KM, u mnie przycyną są zapieczone kierownice turbo, próbowałem wszystkigo, , podmieniałem przepływke i N75, mierzyłem ciśnienie w turbinie na vag, wszystko było ok, ale jednak zapieczone kierownice.
To chyba nie pozostaje nic innego jak wyczyszczenie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości