Chyba padł N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PatrykVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 20:10
Lokalizacja: poznań i okolice
Kontakt:

Chyba padł N75

Post autor: PatrykVW » czw lut 01, 2007 22:42

Witam wszystkich mam pytanie w silniku AFN 110KM wyłącza się turbo przy przekroczeniu ok.3000 obr/min. przypuszczam ,że jest to N75 ale w moim Golfie N75 i N18 są idealnie takie same czy to mozliwe i czy cos sie stanie jak je zamienię ?
Ostatnio zmieniony czw lut 01, 2007 22:54 przez PatrykVW, łącznie zmieniany 1 raz.


ONLY VW

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » czw lut 01, 2007 22:48

PatrykVW, na chwilę możesz zamienić, ale na dłużej niebardzo. Zmostkuj odpowiednie przewody (pomijając zawór) i spróbuj jak się samochód zachowa. Nie wiem o które przewody chodzi, to Ci powiedzą inni (albo looknij w szukajkę).
Pozdrawiam.



PatrykVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 20:10
Lokalizacja: poznań i okolice
Kontakt:

Post autor: PatrykVW » czw lut 01, 2007 22:57

Dzięki Jak ma ktoś fotkę które przewody zmostkowac to bardzo proszę.


ONLY VW

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » czw lut 01, 2007 23:03

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=69123 looknij tu, tutaj chodzi o zawór silnika 1Z, ale może jest opisane co i jak łączyć w AFN (w 1Z z tego co pamiętam czerwony wężyk z niebieskim). Można łączyć kawałkiem wkładu z długopisu.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 02, 2007 15:50

Grzesiekk1982 pisze:ale może jest opisane co i jak łączyć w AFN
w AFN nic się nie łączy !!

w AFN możesz zamienić miejscami zaworki...

ten od turbiny ma białą główkę, a ten od EGR ma czarną...

po zapaleniu silnika popatrz na cięgno od turbiny - powinno zostać wciągniete do tej gruszki około 1,5 cm - po zapaleniu powinno szybko opaść na dół



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 02, 2007 15:53

cowboy pisze:w AFN nic się nie łączy !!
A to sorry. Myślałem, że tam jest podobnie.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 02, 2007 16:12

A to sorry. Myślałem, że tam jest podobnie.
w AFN jest sterowanie podciśnieniem sztangi która zmienia połażenie kierownic spalin..

w 1Z jest sterowanie ciśnieniowe, i po osiągnięciu zadanego doładowania wastegate otwiera klape i para idzie w gwizdek a nie w turbo :P

dlatego po zmostkowaniu ciśnienie wytworzone przez turbine otwiera klape wastegate - i sie samo reguluje na poziomie 0,6 Bara doładowania



PatrykVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 20:10
Lokalizacja: poznań i okolice
Kontakt:

Post autor: PatrykVW » sob lut 03, 2007 19:18

Dzięki za pomoc własnie próbowałem ominąc jakoś ten zaworek ale to nic nie dało teraz tak jak kolega napisał idę zamienic te zaworki miejscami!

[ Dodano: Sob Lut 03, 2007 19:07 ]
Własnie zamieniłem zaworki i nadal nic do ok.3000obr/min ok! powyzej tryb awaryjny co to może być?


ONLY VW

Awatar użytkownika
kudlaty27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sty 18, 2006 17:49
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: kudlaty27 » śr lut 28, 2007 18:44

Witam widze ze jestes tutaj dobrze obeznanym kolegą któy mógł by mi pomóc z moim autem .
Mianowicie sprawa wygląda ta nie dawno jadąć autem nagle auto straciło nic nie pomagało aż pojechałem na VAG do serwisu BOSCHA ztwierdzono że trzeba wyminieć przepływomierz i zmienić filtr który był stożkowy na ten orginalnY. wyminili filtr i założyli stary przepływomierz bo na nowy akurat nie był mnie stać . po wszytskim było jak zadawna 110 koni rwało auto do przodu tak jak trzeba aż o niedawna sytuacja się powtórzyła brak mocy wiec nie zajeżdzając do serwisu kupiłem i wymieniłem przepływomierz oczywiście nowy bez skutku nic się nie poprawiło wiec oddałem go spowrotem do sklepu, byłem u fachowca zaczoł sprawdzać te przewody co biegną koło szyb te od zaworów n-75 itp. było ok on stwierdził dmuchając do któregoś z nich że to nie wina przepływo mierza ani elektroniki pewnie by to już zrobiłal ale nie ma czasu do dzis dnia.co robić



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 153 gości