Co z tymi konikami???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
j_anek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr sty 24, 2007 12:49
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Co z tymi konikami???

Post autor: j_anek » wt sty 30, 2007 20:19

Witam, dziś ktoś mi powiedział że diesle te 110 konne były produkowane dopiero od 2002 roku chodzi mi tutaj o golfa 4, a np golf z 2001 roku posiada tylko 100 koni... Czy to prawda??

Aha posiada 100 koni i literki DI ma czerwone:] coś mi tu nie gra!



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt sty 30, 2007 20:27

Witam, dziś ktoś mi powiedział że diesle te 110 konne były produkowane dopiero od 2002 roku chodzi mi tutaj o golfa 4, a np golf z 2001 roku posiada tylko 100 koni... Czy to prawda??
Bzdury
Aha posiada 100 koni i literki DI ma czerwone:] coś mi tu nie gra!
Nie patrz na kolory liter bo to nic nie znaczy...
Podaj typ techniczny silnika to dowiesz się jaka to moc i co to za motor.
A jeśli się okaże, że ATD (100KM) to tylko powód do radości.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt sty 30, 2007 20:28

j_anek pisze:Witam, dziś ktoś mi powiedział że diesle te 110 konne były produkowane dopiero od 2002 roku chodzi mi tutaj o golfa 4,
:panna:



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » wt sty 30, 2007 20:32

np. czerwone di oznacza silnik 115kM ale rowniez i 130kuni
zrobili duzo różnych wersji, to czym je mozna odróżnić to oznaczenie literowe silnika


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

erwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt sty 23, 2007 21:17
Lokalizacja: walbrzych

Post autor: erwin » wt sty 30, 2007 20:37

DI czerwone oznacza ze sa pompowtrysk .w tych rocznikach bo po2004 troche pozmieniali koncepcje i namieszali



Awatar użytkownika
j_anek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr sty 24, 2007 12:49
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: j_anek » wt sty 30, 2007 20:57

Czyli wkońcu moze byc te 100 koni czy są tylko takie cztery wersje: 90 kona (TDI srebrne) , 110 konna (I czerwone), 115 konna (DI czerwone) i 130 konna (DIO czerwone)??

Który polecacie ja mam okazję kupić golfa 4 z 2001 roku i to właśnie - podobno jest wersja 100 konna:)



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt sty 30, 2007 21:19

101 konny tez moze miec czerwone DI, bo to PD - Pompowtryskiwacze...



Awatar użytkownika
j_anek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr sty 24, 2007 12:49
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: j_anek » wt sty 30, 2007 21:21

a jak on sie spisuje?? w porównaniu do 110 konnego??


MK4 by j_anek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86232

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt sty 30, 2007 21:27

j_anek pisze:a jak on sie spisuje?? w porównaniu do 110 konnego??
To juz musisz uzytkownikow pytac.
Tu masz troche danych do porownania - http://www.republika.pl/passaty/golf4/golf4.htm



Awatar użytkownika
j_anek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr sty 24, 2007 12:49
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: j_anek » wt sty 30, 2007 22:25

Ale w budowie czym się rózni tak ogólnie od tego 110 konnego i jak z dostępenm do częsci do niego, używanych oczywiście:]


MK4 by j_anek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86232

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt sty 30, 2007 23:05

j_anek pisze:Ale w budowie czym się rózni tak ogólnie od tego 110 konnego
To całkiem inna konstrukcja.
Co do cen/dostępności części - raczej nie ma różnic



Awatar użytkownika
zuberek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt sty 02, 2007 19:55
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zuberek » wt sty 30, 2007 23:58

Miałem okazje poruszać sie octavia tdi 90km. leonem tdi 110 km a teraz mam golfa IV kombi101km Pomiedzy leonem a golfikiem jest mala różnica w kopycie na korzysc seata (moze dlatego ze kombi jest o około 150 kg ciezsze). Z kolei tdi 101 km jest troche cichsze i generuje mniej wibracji odczuwalnych w wewnatrz Poszukujac teraz golfa tdi kupiłbym TDI 130 km


TDI rules

Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » śr sty 31, 2007 18:47

Wszystkie są dobre.Nie ma reguły.
Ja szukałbym 130 kunnego. Pompowtryski są czulsze na złe paliwo i drogo kosztują, ale mają lepsze osiągi po czipnięciu (większy moment). silniki 90, 110kuni są na zwykłej pompie, występuje mniejsze ciśnienie paliwa, przerzyją gorsze paliwo. Ale naprawa pompy też jest droga. Ja mam 115 konny zrobiony na 150 i chula to to że chej. A za niedługo będzie 170 kunny :smoke:
Na zwykłej pompie też extra śmigają po czipsie. Jednak im słabszy silnik tym bardziej trzeba go żyłować. 130 konny będzie ciężko z kupieniem, cena będzie duża, i trzeba uważać żeby nie był zajechany. Najlepszy obecnie to 1.9 litra 150 kunny( arl) lub 2.0litry 140 kuni i bodajrze nowy 2 litry 170 kuni.


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » śr sty 31, 2007 22:55

uysy pisze:A jeśli się okaże, że ATD (100KM) to tylko powód do radości
A dlaczego tak sadzisz??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości