co oznacza te "dobrą" serie... sa to jakeis konkretne modele AFN? moze po numerze seryjnym?? czy jak..cowboy pisze:..
jeśli bedziesz miał dobrą serie (czyli 115-118km i 240-250NM) to powinieneś mieć 140km / 320 NM..
[MK3] AFN podniesienie mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
to znaczy "dobre parametry seryjnego silnika" czytaj bez modyfikacji i w dobrym stanie
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Właśnie hamulce będą zaraz po programie robione. Nie na darmo mecze się w zimie na 15' profil 50. Do 14' nie wejdą większe tarczecowboy pisze: z tym drugim setupem to pewnie ze 160km / 360 NM i moim zdaniem to wszystko - bedzie niezły zapierdalacz a trzeba jeszcze hamować
A Ty Cowboy coś zmieniałeś w hamulcach? Czy zostawiłeś serie?
Duff
Diesel Power
ja mam serie czyli 256/20 wentylowane przód i 220/10 tył - i hamuje w miareDuff pisze:A Ty Cowboy coś zmieniałeś w hamulcach? Czy zostawiłeś serie?
na przodzie mam zwykłe brembo i klocki Ferodo (zmieniłem jakieś 7 tys km temu..
od 120 hamuje ostro...ale jak próbowałem tak z 200 to lepiej nie hamować
nie jeżdżę agresywnie więc mi to styka, czasem jade szybko ale na dobrych dorgach i jeżdże płynnie...
z obecnym setupem 136/339 robie większośc zwykłych autek a czasem i konkretna fura sie z nadzieje
na wiosne bede montował FMIC z orurowaniem, zrobie korekte softu...
w przyszłości chciałbym zapodac turbo GT1749VA od AWX-a i może hybrydy 0.216
jakbym miał 160/350 z płaskim momentem to jak to mówią świat a ludzie
tak zarowno do wtryskow z ASV jak i AFN ( te wtryski roznia sie cisnieniem otwarcia 220asv i 190afn ---> o ile dobrze pamietam) pasuja koncowki 0.216 z multivana
natomiast co do FMIC nie mialem okazji jeszcze ogladac zadnej mk3 tdi z klima wiec nie wiem ile tam jest miejsca ale jak na wymiar to na wymiar i da sie wszystko zrobic i tam tez pewnie da sie "upchnac" wystarczajaco duzy, wlasnie wkladam do corrado 1.9TDI ARL i rdzen IC ma wymiary 65x22x7 zaden plastik nie jest nigdzie wyciety ani zadne wzmocnienie wiec wszystko sie da
natomiast co do FMIC nie mialem okazji jeszcze ogladac zadnej mk3 tdi z klima wiec nie wiem ile tam jest miejsca ale jak na wymiar to na wymiar i da sie wszystko zrobic i tam tez pewnie da sie "upchnac" wystarczajaco duzy, wlasnie wkladam do corrado 1.9TDI ARL i rdzen IC ma wymiary 65x22x7 zaden plastik nie jest nigdzie wyciety ani zadne wzmocnienie wiec wszystko sie da
mówicie tutaj o wtryskach z 2,5 tdi i mam pytanko co wtedy z 5 wtryskiem?? poprostu się nie zakłada czy co?? i czy pasują bez przeróbek?? bo ojciec ma multivanka i tak właśnie sobie myślałem żeby sprawdzić jak to by golfinka na tym latała:D:D i jeszcze jedno jak wyciągne je z multivana na jakiś czas do swojej trójeczki to czy później po włożeniu spowrotem będzie trzeba coś przestawiać w kompie w multivanie??
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
mowa o wtryskach od silnika ASV (ewentulanie slabsze troszke wtryski od AFN) to sa silniki 4ro cylindrowe wiec nie ma problemu z 5tym wtryskiemwosiek pisze:mówicie tutaj o wtryskach z 2,5 tdi i mam pytanko co wtedy z 5 wtryskiem?? poprostu się nie zakłada czy co?? i czy pasują bez przeróbek?? bo ojciec ma multivanka i tak właśnie sobie myślałem żeby sprawdzić jak to by golfinka na tym latała:D:D i jeszcze jedno jak wyciągne je z multivana na jakiś czas do swojej trójeczki to czy później po włożeniu spowrotem będzie trzeba coś przestawiać w kompie w multivanie??
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
wosiek
Wtryski nie podejda a jedynie same koncowki. Wtedy jedna Ci na zapas zostaje. Jednak jak Twoje wtryski maja wiecej jak 60-80tys km przebiegu to IMO nie ma sensu budowac takich hybryd bo nie beda w pelni wydajne.
Wtryski nie podejda a jedynie same koncowki. Wtedy jedna Ci na zapas zostaje. Jednak jak Twoje wtryski maja wiecej jak 60-80tys km przebiegu to IMO nie ma sensu budowac takich hybryd bo nie beda w pelni wydajne.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
rob555
po świętach we wtorek wpadne po tą flansze;) i chyba wezmę od ciebie dodatkowo tą przejściówke do rur intercoolera:) miałem wlecieć szybciej ale jakoś zawsze niebyło czasu
a turbinka od ciebie za 2 tyg będzie montowana już:D:D i później po montażu wpadne na ustawienie turbiny tak aby jakoś tak chodziła,jaki będzie tego koszt?? bo narazie na softa nie będzie kaszyyy....
po świętach we wtorek wpadne po tą flansze;) i chyba wezmę od ciebie dodatkowo tą przejściówke do rur intercoolera:) miałem wlecieć szybciej ale jakoś zawsze niebyło czasu
a turbinka od ciebie za 2 tyg będzie montowana już:D:D i później po montażu wpadne na ustawienie turbiny tak aby jakoś tak chodziła,jaki będzie tego koszt?? bo narazie na softa nie będzie kaszyyy....
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości