Soft turbo w dieslu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MarJuti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt maja 19, 2006 19:39
Lokalizacja: Olsztyn

Soft turbo w dieslu

Post autor: MarJuti » sob sty 27, 2007 16:32

witam!
jak w temacie. interesuje mnie wstawienie soft turbo do silnika diesla, silniczek 2 litry, 4 gary. jakie elementy byly by potrzebne, co trzeba zmieniac i jaki mniej wiecej bylby koszt takiej zabawy. dodam ze auto nie pochodzi ze stajni vw, ale zasada dzialania oraz montazu zapewne bedzie podobna :jezor: i co gdzie trzeba wstawiac zeby to dzialalo ;p pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony sob sty 27, 2007 20:32 przez MarJuti, łącznie zmieniany 1 raz.


[...]

Awatar użytkownika
MarJuti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt maja 19, 2006 19:39
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: MarJuti » sob sty 27, 2007 23:15

ale ty bodajze mowisz o zwyklym turbo, a mi chodzi o soft turbo.
btw, thx za przeniesienie tematu :jezor:
albo ja sie nie do konca znam :kac:
no bo czym rozni sie sift turbo od zwyklego turbo? oprocz cisnieniem doladowania? i na czym polega doladowanie mieszanki paliwowo powietrznej poprzez zwykly kompresor?
pozdrawiam!


[...]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob sty 27, 2007 23:26

soft turbo to doladowanie do 0.6 bara. i tak musisz zalozyc turbine i tak.tomcio wypisal wszystko to potrzebujesz. koszty duze, chyba ze zrobisz wszystko sam. mozna sie pobawic w zalozenie kompresora. kompresor wyrwac z jakiegos mercedesa, razem z kolem pasowym. wada- obciazenie silnika rosnie. zaleta- doladowanie od samego dolu.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » ndz sty 28, 2007 11:55

moj kumpel ostanio zmienial turbie w mk5 2.0 tdi Z 140 KM zmiana na 206KM (tyle pokazal wykres z hamowni)kosz dosc spory ok 4,500 i jakies 4 dni roboty,musieli dorobic miedzy nowa turbina a kolektorem wydechowym no i oczywiscie zmienic oprogramowanie w glownym sterowniku Ale wrazenia z jazdy niesamowite POLECAM nie to auto



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości