Licznik: spalanie / temperatura / itp

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
viruseq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 08:59
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Licznik: spalanie / temperatura / itp

Post autor: viruseq » sob sty 27, 2007 23:19

Witam! posiadam mk3 diesel i na zegarach mam jedynie wyswietlane przejechane kilometry? jak to zmienic? jak chcial bym zeby komputer mi pokazywal np srednie spalanie? co musze wymienic? caly licznik? cos w komputerze? wlacznik wycieraczek? bo tam jest przycisk do zmiany opcji. Czy to jest wogole mozliwe?


vw golf 3 1.9 TDI 110KM[AFN] Bon Jovi + opornik 403 OM... = ja latam ;-)

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob sty 27, 2007 23:33

Witam.
Czyli chcesz mieć MFA, a masz tylko takie zwykle zegary bez obrotka.
1. Kupić całe zegary
2. Kupić manetkę sterującą wyczieraczkami przełącznikiem do MFA
3. Kupić czujnik temp zewn
4. Kupić czujnik temnp oleju
5. pomontować, popodłączać.
6. Nie będzie działać średnie zużycie, ani chwilowe zużycie, jeśli masz zwykłego diesla z mechaniczną pompą (a jeśli ten co w podpisie- TDI to wszystko będzie działało).
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » ndz sty 28, 2007 05:57

Grzesiekk1982 pisze:Witam.
Czyli chcesz mieć MFA, a masz tylko takie zwykle zegary bez obrotka.
1. Kupić całe zegary
2. Kupić manetkę sterującą wyczieraczkami przełącznikiem do MFA
3. Kupić czujnik temp zewn
4. Kupić czujnik temnp oleju
5. pomontować, popodłączać.
6. Nie będzie działać średnie zużycie, ani chwilowe zużycie, jeśli masz zwykłego diesla z mechaniczną pompą (a jeśli ten co w podpisie- TDI to wszystko będzie działało).
Pozdrawiam.
jeśli to faktycznie zwyklas wolnossący - ciekawe do czego podepnie linke prędkościomierza i kabelek obrotomierza ... są "małe" różnice w zegarach z D i TDI :helm:



Awatar użytkownika
viruseq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 08:59
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: viruseq » ndz sty 28, 2007 08:51

silnik to TDI (AFN), obrotomierz tez jest, chodzilo mi glownie o te srednie zuzycie paliwa


vw golf 3 1.9 TDI 110KM[AFN] Bon Jovi + opornik 403 OM... = ja latam ;-)

Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » ndz sty 28, 2007 10:39

viruseq, ja tez nie mam w swoim AFNie MFA. Wie ktos jakie sa koszty tego wszystkiego co napisal Grzesiekk1982? Duzo jest roboty z montazem tego?


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz sty 28, 2007 11:20

leo..., zwykły diesel i TD MK3 też mają elektroniczne zegary



GieTe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sty 08, 2007 19:03
Lokalizacja: Z Samochodu

Post autor: GieTe » pn sty 29, 2007 23:56

a ktoś to robił?? ile wynosi faktyczny koszt tego?? ja np w tdi Gt mam tez tylko wskaznik z kilometrami ale i mam tez obrotomierz.


------------Regeneracja N75 do silnika 1Z-------------WARSZAWA------------
Tel. pięć zero pięć sześć jeden osiem sześć pięć sześć.

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn sty 29, 2007 23:59

GieTe pisze:ja np w tdi Gt mam tez tylko wskaznik z kilometrami ale i mam tez obrotomierz.
Obrotomierz to ma chyba kazdy TDI :-k



Awatar użytkownika
klimat.gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 22:11
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: klimat.gda » pn kwie 28, 2008 21:47

panowie pomocy wszystko podpiełem ale nie działa mi spalanie a podpiełem kabelek pod ECU. nie wiem co moze być przyczyną zegary pochodzą od CORDOBY TDi


MKII 1.3>>>MK3 1.9TDI>>>MK4 1.6 16V>>>MK4 1.8t GTI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 114 gości