Miga kontrolka od rozgrzewania podczas jazdy. POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

R_obert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 14:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Miga kontrolka od rozgrzewania podczas jazdy. POMOCY

Post autor: R_obert » wt sty 23, 2007 12:16

Witam,

Dziś podczas jazdy zapaliła się ta właśnie kontrolka i zaczęła migać. Po wyłączeniu silnika i po ponownym włączwniu problem po paru sekundach znowu się pojawił.
Trochę się wystraszyłem bo znalazłem w książce taki opis tej sprawy: http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?48,0

Proszę o pomoc, co mam robić, bo jestem w pracy, a wieczorem muszę dojechać 30km do domu. Mam nadzieje że nie rozwalę silnika :crazy:

Wersja match II, przebieg 230000km
POMOCY...........



Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » wt sty 23, 2007 12:34

Spoko, nie panikuj.
Jezeli sprawdziles poziom oleju i jest oki, no to git.
Mozliwe, ze sterownik silnika zgubil na chwilke mase, to sie zdaza.
Sprawdz akku, sprawdz klemy, sprawdz bezpieczniki.
Mozliwe ze cos go gdzies boli.
Aby to sprawdzic musisz podpiac go pod Vaga i zczytac błędy.
Jak to zrobisz, to bedziesz spokojny i zaczniesz usuwac bledy, ktore dostaniesz gratis w prezencie od autka!!


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt sty 23, 2007 12:36

Tak jak kolega pisze sterownik wykryła jakiś błąd, trzeba podpiąć pod Vaga, same ich usunięcie nie pomoże, trzeba zdjagnozować póżniej co było ich przyczyną. Pozdrawiam.



R_obert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 14:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: R_obert » wt sty 23, 2007 13:11

Wielki Dzięki.
Może to przez to że od pewnego czasu łapie mi "notlauf"-chyba tak to się pisze:) Zawsze jak osiągam 100km/h na czwartym biegu odcina jakby turbo, potem restart auta i znowy wpożo (do setki:(
Muszę dolać olej do silnika. Zrobię to dopiero w domu. Chyba nic się nie stanie jak będę jechał z migającą się kontrolką????



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt sty 23, 2007 13:15

Pewnie za duże cisnienie daje i łapie błędy



Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » wt sty 23, 2007 14:18

To zalezy ile masz obecnie oleju. Jeżeli mało to zatrzesz silnik, jeżeli tylko troche brakuje, to smigaj śmiało.


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » wt sty 23, 2007 20:46

sprawdz czy masz swiatla stopu, czesto kontrolka miga bo przekaznik od stopu padl, ale dla lepszego samo poczucia podlacz pod vaga


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

erwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt sty 23, 2007 21:17
Lokalizacja: walbrzych

Post autor: erwin » wt sty 23, 2007 21:25

kontrolka miga od czujnika stopu (vag blok pom6 sprawdz kody zero jedynkowe 000 lub po nacisnieciu stopu 011) lub nastawnika dawki, pedal gazu (ale beda obroty1100)



Michał87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr gru 20, 2006 20:06
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontakt:

Post autor: Michał87 » pt sty 26, 2007 19:46

witam mam podobny problemz ta migajaca kontrolka, u mnie tez jak sie zgasi silnik to przestaje migac a po chwili znow tosamo. Problem ten pojawił sie po przejechaniu jakichs 100 km po wymianie termostatu moze ktos wie dlaczego tak sie dzieje??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sty 26, 2007 20:11

Michał87 pisze:witam mam podobny problemz ta migajaca kontrolka, u mnie tez jak sie zgasi silnik to przestaje migac a po chwili znow tosamo. Problem ten pojawił sie po przejechaniu jakichs 100 km po wymianie termostatu moze ktos wie dlaczego tak sie dzieje??
Kolego czy przeczytales caly temat od poczatku? Ja wnioskuje ze nie wiec zacytuje kolege PinkFloyd

"Tak jak kolega pisze sterownik wykryła jakiś błąd, trzeba podpiąć pod Vaga, same ich usunięcie nie pomoże, trzeba zdjagnozować póżniej co było ich przyczyną."

Jak odczytasz bledy to mozesz tu podac wyniki i wtedy mozna bedzie ci pomoc. A tak to mozesz do wrozki isc.. A u nas wrozek nie ma.. Opcja SZUKAJ sie klania.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » pt sty 26, 2007 21:15

A czy nie oznacza to ze swieca zarowa sie przepalila?


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sty 26, 2007 21:22

zloty60 pisze:A czy nie oznacza to ze swieca zarowa sie przepalila?
Bynajmniej.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Michał87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr gru 20, 2006 20:06
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontakt:

Post autor: Michał87 » pt sty 26, 2007 21:37

sprawdze te swiece chociaz miesiac temu wymieniłem wszystkie na nowe wiec watpie ale sprawdzic nie zaszkodzi thx za zainteresowanie



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sty 26, 2007 21:55

Michał87 pisze:sprawdze te swiece chociaz miesiac temu wymieniłem wszystkie na nowe wiec watpie ale sprawdzic nie zaszkodzi thx za zainteresowanie
Ale przeciez nie o swiecach tam jest napisane.. mryganie kontrolki swiec zarowych oznacza problem w ECU. Auto trzeba podpiac pod VAGa i odczytac bledy z komputera. To nie swiece...

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości