a mierzyles g-techem te przyspieszenie?Tominator pisze:Po wirusie 128KM i 324NM - 7,8s do setki
Pytanie o zużycie oleju w moim autku :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
branie oleju jest uzaleznione tez w duzej mierze od stylu jazdy... Co to za rada zeby nie krecyc powyzej 3000rpm i nie bedzie bral po to jest skala do 5000 i moc max gdzies przy 4200 zeby to wykozystac. Ja w TDI 1Z mam juz 200kkm jezdze na polsyntetyku 10W40 mobila i samochod bierze w zaleznosci jak jade do 2l na 10000 km. I kompresje trzyma i wszytko jest cacy. nie zawsze pierscienie sa wyznacznikiem brania masz jeszcze uszczelniacze zaworowe wycieki z silnika puszczajaca turbosprezarke. BTW to ze ktos ma np 1z i mu nie bierze nic oleju a 2gi ma tez 1z i mu bierze 2l to nie oznacza ze ten 2gi ma rozpieprzony silnik.
I inna sytuacja opel omega C silnik 2.6 V6 bierze na 1500km okolo 0,5 litra w serwisie powiedzieli silnik zyleta norma opla jest 0,8. Wg Was pewnie juz by silnik remont przeszedl :D:D
Milego dnia zycze ;]
I inna sytuacja opel omega C silnik 2.6 V6 bierze na 1500km okolo 0,5 litra w serwisie powiedzieli silnik zyleta norma opla jest 0,8. Wg Was pewnie juz by silnik remont przeszedl :D:D
Milego dnia zycze ;]
chciałbym żeby tyle brał silnik w moim autku ale niestety zbliża się remontRobeQ pisze:I inna sytuacja opel omega C silnik 2.6 V6 bierze na 1500km okolo 0,5 litra w serwisie powiedzieli silnik zyleta norma opla jest 0,8. Wg Was pewnie juz by silnik remont przeszedl :D:D
albo swap, albo może wygram w totka to kupie drugie autko a tego i tak zrobie
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Czyli uważasz, że tak ekspolatowany silnik bedzie zdrowy i zrobi duzy przebieg.RobeQ pisze:po to jest skala do 5000 i moc max gdzies przy 4200 zeby to wykozystac
hehehe człowieku zastanów sie co mówisz w życiu przejechałeś całe g... i sie wypowiadasz w dodatku głupoty gadasz.
Kupiłeś auto to sie ciesz potrzymasz troche przejedziesz max 100tys km i sprzedasz dalej, ale jakby Ci przyszło pojezdzić nim te 100 tys na rok to byś pomyślał.
Poza tym tdi ma moment przy 2000 obr, a przy 3 tys obr juz go zaczyna być słychać normalemu człowiekwi daje do myślenia jak silnik zaczyna wyć, a innym nie i właśnie Ci inni maja wydeptana ścieżke do mechanika.
A od takiego krecenia na max to silnik napewno zdrowszy nie bedzie.
powiedz mi jaki styl, bo wychodzi, że zaprzeczasz sam sobieRobeQ pisze:branie oleju jest uzaleznione tez w duzej mierze od stylu jazdy
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Ale wytłumaczcie mi dlaczego wam szkoda??Wole wlac te 0,5l oleju wiecej niz przechodzic na pół-syntetyk bo szkoda mi silnika.
Przecież jak sie silnik zuzywa to wiadomo ze sie robia luzy przecieki itp.
Czyli jak zaczyna brać olej to znaczy, że silnik jest juz troszke zuzyty wtedy zalewam półsyntetyk i silnik jest uszczelniony, nie pali tego oleju, ma prawidłowe ciśnienie.
Teraz te oleje sa tak dobre że półsyntetyk to i tak jest bardzo dobrze na taka kostrukcje przeciezz 10lat temu czyli jak te auta powstawały (silnik AFN) to oleje lepsze nie były.
Moim zdaniem lepiej jest zalać gęstrzy olej żeby go nie palił, bo jak pali to przecież też sie nagar tworzy...
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości