Witam serdecznie
Poszukuję zaginionych koni. Już jakiś czas temu zacząłem mieć kłopoty z mocę na 3 i 4 biegu powyżej 3tyś obrotów. Silnik jakby przerywał i nie ciągnął. Od kilku tygodni zaczął palić więcej ok 8l/100 (więc to chyba nie tylko światła i zima). W tym tygodniu zrobiłem diagnozę dynamiczną vagiem. Poprzednie objawy przerywania zniknęły (niższa temperatura powietrza ???) Ale nadal auto nie ma właściwej mocy. Paliwo BP ultimate. Filtr powietrza ma 8tyś km i niecały rok, podobnie filtr paliwa. Brak innych błędów na vagu. W załączniku plik word z logami z 3 i 4 biegu jak również tdi timing, na wykresie tdi timing punkt kąta zapłonu znajdował się blisko dolnej linii zakresu.
Moje pytania:
1. Czy masa pobranego powietrza jest w porządku ?
2. Czy ciśnienie doładowania jest ok ?
3. Czy kąt wtrysku musi być dokładnie na środkowej linii w tdi timing żeby silnik działał
prawidłowo,czy ma mieścić się w zakresie pomiędzu liniami ?
4. Od czego zacząć szukanie przyczyn ?
z góry dziękuję za wszelką pomoc
silnik 1z, mniej mocy, pomóż odczytać logi VAG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
silnik 1z, mniej mocy, pomóż odczytać logi VAG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
jesli logi robiles przy pelnym otwarciu gazu to w takim razie wg mnie przeplywka Ci zaniza wartosci w stosunku do wymaganych podobnie zreszta jak trubina.
nie masz zadnych bledow?
posprawdzaj wszystkie wezyki idace do turbiny i moze sprobuj ja wyczyscic
nie masz zadnych bledow?
posprawdzaj wszystkie wezyki idace do turbiny i moze sprobuj ja wyczyscic
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Miałem ostatnio ten sam problem powyżej 3tys obrotów brak mocy. Problemem była nieszczelność w układzie dolotowym powietrza do turbiny - sterownik wskazywał taki błąd. Konieczne było sprawdzenie szczelności układu doprowadzenia powietrza do i z intercoolera - lekko obsunięty jeden z węży na intercoolerze oraz wyczyszczenie wężyków mierzących ciśnienie tych cienkich łączących turbinę z sterownikiem (komputerem) i innymi urządzeniami.
W moim przypadku to rozwiązało problem i autko odzyskało moc ale problem może być przepływomierz i słabo pompująca turbina.
W moim przypadku to rozwiązało problem i autko odzyskało moc ale problem może być przepływomierz i słabo pompująca turbina.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości