Koniec obrotów na 4 biegu...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
giet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn sie 08, 2005 11:50
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Koniec obrotów na 4 biegu...

Post autor: giet » śr sty 10, 2007 20:01

Witam,

Dziś rano jechałem mostem Siekierkowskim i chciałem przy okazji sprawdzic Vmax. Ku mojemu zdziwieniu nie moglem przekroczyc baiery 4 tyś obr/min na czwartym biegu. Czy to normalny objaw?? Dodam że na kazdym biegu kreci jak powinno tylko ta 4 tak dziwnie. Ostatnio robilem diagnoze komputerową, naweet podczas jazdy i nie było błędów. Może skrzynia "tak ma" - wątpie. prosze o pomoc:)


Pozdrawiam Giet


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr sty 10, 2007 20:15

nie powinno tak byc, moj sie kreci chyba do oporu na kazdym biegu :) przynajmniej przekraczam 4 tys, moze trzeba by sie podpiac pod VAGa zeby sprawdzic czy bledow nie lapie.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » ndz sty 14, 2007 02:21

na czwórce doszedłem do 1 czerwonej kresce czyli 4700ob/min, przy czym predkosc wynosiła wtedy 175km/h



Awatar użytkownika
giet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pn sie 08, 2005 11:50
Lokalizacja: 0-22
Kontakt:

Post autor: giet » ndz sty 21, 2007 00:10

Wyczyściłem przepływomierz - był niesamowicie brudny, tłusty, osmolony... Teraz kreci sie jak trzeba.. Wszystko wróciło do normy


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 100 gości